Hmm... Przyznaję się do błędu. Niemniej jednak na wyższych poziomach może bardzo żałować, że ma niższą Rzt. Zależy też, jak zamierza tym kapłanem grać - przy nacisku na casting Rzt bardziej mu się przyda. No, i mamy Boską Moc, która w 3.0 daje Si 18.
Wiele zależy od tego, jakie poziomy spodziewa się Durza osiągnąć. Jeżeli powiedzmy ósmy wzwyż, to wg mnie lepiej przeboleć te nieco słabsze pierwsze poziomy. Jeżeli nie, masz absolutną rację co do zamiany tych atrybutów.
Co do samej broni - bodajże w
Księdze Broni i Ekwipunku była dwuręczna wersja buzdygany, zadająca 1k10 obrażeń. Na 3 poziomie wzięcie Potężnego Ataku to dobry pomysł.
I osobiście stwierdzam, że morgensztern jest o wiele lepszy od ciężkiego buzdyganu. Lżejszy, tańszy, ma taką samą kostkę obrażeń i dwa ich rodzaje (miażdżone i kłute). Poza tym, prawdziwe słońce ma promienie, prawda?
EDIT:Durza pisze:Sorry ale ja nie chce zadawać obrażeń tylko je leczyć.
No, to jednak na moje wychodzi
[hide="Propronowane rozwiązanie"]
Człowiek
Atrybuty jak w pierwszym poście, +1 do Siły na 4 poziomie, resztę pakować w Rzt
Wojownik 2 / Kapłan 3 / Szpitalnik 10 / Kontemplujący 5
Domeny: Siła, Słońce, Gloria (z Kontemplującego jako dodatkowa domena)
Umiejętności: Jeździectwo 5, Postępowanie ze zwierzętami 5, Wiedza (religia) 13 <- wymagania do prestiży, reszta wedle uznania
Atuty: Walka z Wierzchowca, Atak w przelocie (<-wymagania); Potężny Atak, Poprawiona Inicjatywa - pozostaje 9 atutów do rozdysponowania
Zalety: BAB +16, dziewiąty krąg czarów, odporność na trucizny i choroby, sporo atutów, spore możliwości leczenia, mocne RO (dzięki domenie)
Wady: Poziom czarującego 18 (tracimy dwa przez poziomy Woja), wymaganie specjalne Kontemplującego, interpretacja kodu Szpitalnika. Innych nie widzę
[/hide]