Witajcie!
Jak część z Was zapewne wie, na stronie dnd.polter.pl od kilku miesięcy ukazuje się cykl artykułów dotyczących tworzenia settingów opartych na mechanice d20, czyli Światotworzenie. Według planu ukazać się ma dwanaście artykułów, z czego obecnie jesteśmy na półmetku, czyli na etapie poświęconym historii. Kolejne części cyklu będą dotyczyły geografii, wierzeń oraz opisu życia codziennego mieszkańców tworzonych światów, zaś później projektowania mechaniki (konkretnie dokonywania zmian oraz uzupełniania systemu o nowe atuty, klasy, rasy, zaklęcia, itd.). Ostatnie części będą pełniły formę podsumowania - zostaną w nich opisane przykładowe settingi, na przykładzie istniejących ("profesjonalnych") światów podkreślone będą typowe błędy popełniane przez autorów oraz silne cechy ciekawych gier. Pozostaje jednak pytanie: czego możecie oczekiwać jeszcze po Światotworzeniu? Jakie silne lub słabe strony posiadają te artykuły? Czy życzycie sobie kolejnych przykładów z wirtualnego świata (z czarodziejami w roli głównej), czy też lepiej sprawdza się obecny model, z rozmaitymi przykładami umieszczonymi bezpośrednio w tekście?