Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Ar0n
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 652
Rejestracja: pn gru 12, 2005 9:41 pm

sob wrz 01, 2007 6:39 pm

YSIFEL
Archon-Trębacz o zwiększonych możliwościach
Paladyn2/Rycerz Kielicha3

Obrazek

(Archon, dobry, pozaplanarny, praworządny)
Średni przybysz (archon, dobry, pozaplanarny, praworządny)
Kostka Wytrzymałości: 12k8+84 +2k10+14+3k10+21(200 pw)
Inicjatywa: +9
Szybkość: 12 m (8 pól), latanie 27 m (dobra)
Klasa Pancerza: 38 (+5 Zr, +14 naturalny, +6 mithrilowa koszulka kolcza +2, +3 odbicie), dotyk 15, nieprzygotowany 30
Bazowy atak/zwarcie: +17/+24
Atak: Pogromca Czartów +4 +35 wręcz (2k6+23/19–20) lub trąbka +22 dotykowy na dystans (6k6+4 i ogłuszenie)
Całkowity atak: Pogromca Czartów +4 +35/+30/+25/+20 wręcz (2k6+23/19–20) lub trąbka +22 dotykowy na dystans (6k6+4 i ogłuszenie)
Przestrzeń/zasięg: 1,5 m/1,5 m
Specjalne ataki: Czary, odsyłanie demonów, trąbka, ugodzenie zła 3/dzień, zabójca czartów +2/+2k6, zdolności czaropodobne
Specjalne cechy: Aura dobra, aura grozy, boska łaska, języki, magiczny krąg przeciw złu, nakładanie rąk, niepodatność na elektryczność i petryfikację, odporność na czary 34, odwaga niebios (strach), redukcja obrażeń 10/zło, teleportacja, widzenie w ciemnościach 18 m, wykrycie zła
Rzuty obronne: Wytr +30 (+34 na trucizny), Ref +23, Wola +21
Atrybuty: S 34, Zr 20, Bd 24, Int 20, Rzt 16, Cha 20
Umiejętności: Blefowanie +24, Ciche poruszanie się +20, Dyplomacja +24, Koncentracja +24, Nasłuchiwanie +23, Postępowanie ze zwierzętami +19, Spostrzegawczość +23, Sztuka przetrwania +20, Używanie lin +5 (+7 względem pęt), Wiedza (plany, religia) +23, Wyczucie pobudek +23, Występy (instrumenty dęte) +25, Wyzwalanie się +20
Atuty: Dodatkowe ugodzenie zła (x2), Doskonalsza inicjatywa, Potężny atak, Rozszczepienie, Tropienie, Walka na oślep, Wspaniałe ugodzenie*, Zmysł walki, Zogniskowanie broni (Wielki Miecz)
Środowisko: Szare pustkowia Hadesu
Występowanie: Pojedynczo, oddział (1+3-5 archonów) lub skrzydła zemsty (1+1000 archonów)
Skala Wyzwania: 19
Skarb: Brak monet; podwójne dobra; standardowe przedmioty, mithrilowa koszulka kolcza +2
Charakter: Praworządny dobry
Rozwój: -
Dostosowanie poziomu: +8 (Kompan)

*Atut z suplementu complete champion.

Ysifel to wysoki, nawet jak na niebianina, umięśniony Archon - Trębacz o potężnej posturze, obdarzony wielką siłą. Mierzący ponad 2 metry, bezwłosy przybysz o lekko zielonkawej skórze i wielkich pierzastych skrzydłach robi piorunujące wrażenie – nie tylko dzięki wspaniałemu wyglądowi, lecz także za pomocą wrodzonego uroku i wielkiego wdzięku.
Ten pozornie sympatyczny i delikatny archont szybko wpada jednak w gniew, szczególnie gdy ma do czynienia ze złem, a zwłaszcza ze znienawidzonymi czartami.
W przeciwieństwie do większości trębaczy, którzy gardzą agresją i przemocą Ysifel lubuje się w walce, szczególnie bezpośrednim starciu, z czartami. Dlatego też nie służy już bóstwom jako posłaniec, prowadząc zamiast tego osobistą krucjatę przeciwko złu (Wraz ze Skrzydłami Zemsty – oddziałem 1000 Niebian, głównie Archonów, siejących prawdziwe spustoszenie na Niższych Planach, organizując nagłe rajdy i wycieczki, podczas których starają się zabić jak najwięcej czartów. Co ciekawe, na przestrzeni lat do grupy chciało dołączyć wielu Baatezu). Największe sukcesy odnieśli oni jak dotąd na szarym pustkowiu, wiecznym polu walki w niekończącej się Wojnie Krwi pomiędzy demonami a diabłami, gdzie za pomocą odpowiedniej propagandy i kilku ukrytych baz wypadowych oraz przyczółków osiągnęli znaczną sławę, zabijając setki, a być może nawet tysiące czartów, tracąc zaledwie kilku niebian. Duży udział mieli także w prowadzonej przez Brachilian od kilkudziesięciu lat Krucjacie Sprawiedliwości, zajmując spore obszary 106 warstwy Otchłani i mordując wiele demonów, w tym Balora Alkhamitnanisa. Jednakże w dużej mierze pozycyjny i rozwlekły charakter tej wojny, przeciągające się kampanie i niezwykła indywidualność Ysifela, który nie respektował rozkazów od dowódców, spowodowały wycofanie się Skrzydeł Śmierci z tamtego terenu.
Sami archonowie (w tym wielu członków jego 1000 oddziału) obawiają się, że zbyt wiele czasu spędzonego na Niższych Płaszczyznach może źle na niego wpłynąć i może On nawet nie zauważyć jak wpadnie w pułapkę Zła.
Prowadzi on także szeroko zakrojoną działalność dyplomatyczno-szpiegowską, nastrajając jedną grupę czartów przeciw drugiej i znienacka przerzedzając szeregi złych stworów gdzie i jak tylko się da.
Będąc zawsze przygotowanym do walki, Ysifel nie rozstaje się z magiczną kolczugą i swoją długą na niemal 2 metry bojową trąbką.

Historia
Skrzydła Śmierci przemierzały z niezwykłą szybkością czerwona niebo nad Otchłanią. Tysiące niebian leciały w jednolitym szyku, nie wydając nawet najcichszego szumu.
„Musimy wziąć ich zaskoczeniem. Nie spodziewają się nas tu, na pewno nie tak szybko.”
- szepnął Ysifel do jednego ze swych oficerów, planetara.
„Jak myślisz, zdążymy z odsieczą, Aasimonie?”
„Może nie być potrzebna. Polemarch przyprowadził już z pewnością na pole bitwy potężne machiny wojenne, niebiański ogień zetrze na pył Upadłych” – odparł lecący obok olbrzymi niebianin.
„Nie może być! Chyba nie zostawimy Brachilianom całej zabawy, prawda?”
Po chwili na horyzoncie, tuż za łańcuchem górskim nad który musieli wzlecieć niebianie można było dostrzec oblężoną twierdzę, bronioną przez wyczerpanych ludzi z anielskimi skrzydłami, naciskanych przez mocno górujące nad nimi liczbą oddziały demonów – plugawych wypaczonych potworów, niektórych małych i paskudnych, przypominających potwory z dziecięcych koszmarów, ale także większych, skrzydlatych, wyglądających podobnie do wielkich, drapieżnych ptaków, a nawet olbrzymich stworów z rogami na wielkich łbach.
Cała ta armia nie spodziewała się wcale, że ich szturm zostanie przerwany przez wrogi atak.
„A jednak to nam przypadnie rola posłania tych czartów do piachu! Naprzód!”
Odgłos wojennej trąbki w pełni kontrastował z tysiącem niebian pikujących na tyły demonów, które właśnie ruszały do nowego szturmu.
„Spróbujcie naszej stali!” – Ysifel uśmiechnął się gdy polała się czarna krew.


Do dziś niewielu niebian wie skąd wzięła się u Ysifela tak zaciekła nienawiść do wszystkiego co diaboliczne i demoniczne. Prawdą jest, że niegdyś był, podobnie jak większość archontów-trębaczy zaufanym niebiańskim posłańcem.
Do dziś nikt nie wie jakie zadanie zawiodło go na piekielne pola bitewne Acheronu...
Złapany przez diabłów Dispatera i sprowadzony do żelaznej fortecy tego władcy piekieł przechodził przez lata potworne katusze i nieludzkie tortury, mimo to załamał się, nawet gdy wyrwano mu skrzydła, by naostrzyć nimi potężne ostrza kute przez kowali Żelaznego Władcy.
Nikt nie wie jakim cudem udało mu się uciec z Żelaznej Fortecy, a i sam archont niewiele o tym mówi, przyznając jednak, że „czasem siła nie wystarczy, trzeba użyć podstępu”.
Lata przeżyte jako więzień Dispatera odcisnęły na Ysifelu straszne piętno. Ten wcześniej niezwykle radosny i wiecznie uśmiechnięty Archon śmiał się teraz tylko ścierając się z czarcim pomiotem. Mimo to pozostał niezwykle inteligentny i bystry, dodając jeszcze do tego czujność i spryt.
Od razu po powrocie zaczął zbierać rzeczników i organizować różne przemowy, w których twierdził, że Niebo nie może pozostać obojętne w konflikcie zwanym Wojną Krwi, gdzie ginie co dzień wiele niewinnych istot. Mimo wielkiej nienawiści do czartów, która przepływała przez tembr jego głosu, co zniechęciło do niego anielskich władców i wielu niebian, szczególnie eladrinów i guardinali, wielu spośród dynamicznych i bojowo nastawionych niebian, szczególnie archontów ogarów, ghaele i planetarów przyłączyło się do prowadzonej przez niego krucjaty.
Tak właśnie powstały Skrzydła Zemsty, osobista armia Ysifela i narzędzie jego świętej zemsty. Nie spocznie on dopóki wszystkie czarty nie zostaną starte z powierzchni ziemi.
Kolejnymi zagadkami są jak Ysifel odzyskał swoje piękne skrzydła, a także jakim cudem udaje mu się uniknąć ponownego schwytania i zemsty, której chce nad nim dokonać wielu spośród zarówno diabłów, jak i demonów.
Kim właściwie jest Ysifel? Niektórzy, widzący we wszystkim spiskową teorię planów, twierdzą, że to opętany przez złe siły szaleniec gotów przejąć władzę w Celestii i sprowadzić zgubę na wszystkich niebian poprzez włączenie się do wojny krwi.
Ale nie mają racji.
On zwyczajnie nienawidzi czartów.
I pragnie ich zabijać.
Tak po prostu.

”A tak wielkoludzie, obczajcie śpiewkę, bo jak mówią krwawa wojna toczyć się będzie wszędzie, ale nie tutaj, nie w Mieście Drzwi. Pani na to nie pozwoli, powiadają. Szpicujcie się trepy, mówię, bo Ci szaleni niebijanie gotowi som wszystko, skórę swą, albo i własną matkę zaprzedać, byle by dokopać czarciskom. Postawić mogę na to miedziaka, albo i dwa, a to w Sigil kwota niezgorszej miary!”
„Za dużo się bełtu opiłeś, starcze” - uśmiechnął się Ysifel.



Walka
Ysifel jest w walce niezwykle agresywny i okrutny, szczególnie wobec czartów. Korzysta z możliwie najbardziej zabójczych mocy i zaklęć, nie biorąc jeńców.
Pomimo mściwego charakteru nie będzie od razu dążył do walki wręcz. Najpierw spróbuje sparaliżować przeciwników trąbką, a jeśli to się nie uda korzysta z czarów i zdolności czaropodobnych. Wzmocniony zaklęciami rusza do walki, nie mając litości dla przeciwnika.
Walcząc z czartami stara się jak najszybciej doprowadzić do starcia twarzą w twarz. Podwładni mówią, że śmieję się on, parując ciosy i wyprowadzając cięcia, których przeciwnik nie ma prawa odbić – Ysifel jest niezwykle biegłym wojownikiem i łowcą czartów, podobno w pojedynkę zabijał balorów i diabły o potężnej mocy.
Na potrzeby przebijania redukcji obrażeń broń naturalną archona-trębacza oraz każdy dzierżony przez niego oręż traktuje się jak broń o charakterze dobrym i praworządnym.

Cechy archonów: Archon posiada następujące cechy (chyba że w opisie konkretnej istoty podano inaczej).
— Widzenie w ciemnościach na zasięg 18 metrów oraz widzenie w słabym świetle.
— Aura grozy (zn): Archona, którzy toczy walkę lub został rozgniewany, otacza aura. Każde nieprzyjazne stworzenie w promieniu 6 metrów od niego musi wykonać rzut obronny na Wolę. Udany oznacza oparcie się efektowi rzeczonej aury. ST rzutu obronnego różni się w zależności od rodzaju archona, jej wartość oparto na Charyzmie, wliczając premię rasową +2. Ci, którym rzut się nie powiedzie, podlegają karze –2 do ataków, KP oraz rzutów obronnych na 24 godziny lub dopóki nie uda im się trafić archona, którego otacza aura. Na istoty, którym rzut obronny się powiedzie lub które przełamały działanie aury, niniejsza moc danego archona przez 24 godziny nie wpływa.
— Niepodatność na elektryczność i petryfikację.
— Premia rasowa +4 do rzutów obronnych na trucizny.
— Magiczny krąg przeciw złu (zn): Archona nieustająco otacza efekt magicznego kręgu przeciw złu (poziom czarującego równy jest Kostkom Wytrzymałości archona). Obronnych efektów działania kręgu nie uwzględniono w statystykach.
— Teleportacja (zn): Archon może na życzenie użyć teleportacji działającej analogicznie do czaru (poziom czarującego = 14), z taką jednakże różnicą, iż może przenieść tylko samego siebie i do 25 kilogramów przedmiotów.
— Języki (zn): Wszyscy archonowie potrafią rozmawiać z dowolnym stworzeniem posługującym się jakąś mową – moc analogiczna do czaru języki (poziom czarującego = 14). Ta zdolność jest zawsze aktywna.


Zdolności czaropodobne: Na życzenie – nieustający płomień, wiadomość, wspomożenie, wykrycie zła. Poziom czarującego = 12.
Aura grozy (zn): Wola ST 23 neguje.
Czary: Ysifel rzuca zaklęcia objawień jak kapłan 14. poziomu. Ma dostęp do dwóch z następujących domen: dobro, powietrze, prawo, wojna lub zniszczenie (plus dowolne inne zależne od jego bóstwa). ST rzutu obronnego oparto na Roztropności.
Typowe przygotowane zaklęcia kapłana (6/7/7/6/5/4/4/3; ST 13 + poziom czaru): 0 – oczyszczenie jedzenia i wody, odczytanie magii, odporność (2), światło, wykrycie magii; 1 – błogosławieństwo (2), boska łaska (2), magiczna broń*, sanktuarium, tarcza wiary; 2 – konsekracja, mądrość sowy (2), siła byka (2), słabsze przywrócenie energii życiowej, wspomożenie*; 3 – magiczna szata*, magiczny krąg przeciw chaosowi, ochrona przed energią (2), światło dnia, wyczyszczenie niewidzialności; 4 – boska moc, neutralizacja trucizny, niepodatność na czar, odesłanie, święte ugodzenie*; 5 – rozproszenie zła*, wskrzeszenie, zamiana planów, zbiorowe leczenie lekkich ran; 6 – bariera z ostrzy*, uzdrowienie, wygnanie, zabicie nieumarłego; 7 – słowo mocy: oślepienie*, święte słowo, zbiorowe leczenie poważnych ran.
* Czar domenowy. Domeny: dobro i wojna.
Czary Rycerza Kielicha:
Przygotowane zaklęcia: ](2/1; ST 13 + poziom czaru): 1 – pobłogosławienie broni, ochrona przed złem; 2 – duchowa broń

Boska łaska (zn): Dzięki poziomom w klasie paladyna Ysifel otrzymuje premię do wszystkich rzutów obronnych równą premii z Charyzmy (jeśli ją posiada).
Nakładanie rąk (zn): Za pomocą tej zdolności Ysifel może uleczyć do 10 punktów wytrzymałości.
Odesłanie czartow: Kanalizując potężną energię z niebiańskiego planu Celestii Ysifel może (do 2 razy dziennie) odpędzić złych przybyszy, podobnie do kapłana odpędzającego nieumarłych. Każdy czart w promieniu 9 metrów musi wykonać rzut obronny na wolę (ST 18 ) lub zostanie odpędzony.
Czarty o 34 Kościach Wytrzymałości lub więcej a znajdą się pod działaniem mocy są otumanione na jedną rundę.
Czarty o mniejszej ilości Kostek które znajdą się pod działaniem mocy musza także wykonać drugi rzut obronny o tym samym ST, albo zostaną wygnane jak przy użyciu czaru odesłanie.
Odwaga Niebios (strach): Ysifel jest całkowicie niewrażliwy na efekty strachu wywoływane przez złych przybyszów.
Pogromca Czartów:Jest to srebrny dwuręczny miecz +4, obdarzony mocami świętość i zguba złych przybyszów. Ponadto za pomocą tego oręża archont może 1/dzień przywołać świętą aurę.
Trąbka Ysifela (zn): Grający na tym instrumencie archon tworzy muzykę o pięknym, czystym brzmieniu. Jeśli sobie tego zażyczy, dźwięki będą miały paraliżujący urok. Wszystkie istoty niebędące archonami i znajdujące się w promieniu 30 metrów od niego muszą wykonać rzut obronny na Wytrwałość (ST 21) – nieudany oznacza paraliż na 1k4+2 rundy. ST rzutu obronnego oparto na Charyzmie. Archon może również nakazać trąbce, by stała się Pogromcą Czartów+4 (akcja darmowa).
W formie trąbki pozwala też Ysifelowi wykorzystywać zdolności czaro podobne (ST 15 + poziom czaru): na życzenie - krzyk herolda, snop dźwięku, widmowy odgłos, wybuch Horizakaula, żelazny róg Balagarna, 3/dzień - krzyk, raniące szepty, sugestia; 1/dzień – grzmiący krzyk, tarcza kakofonii.[/i]
Ponadto używane przeciw czartom czary i zdolności Ysifela gdy ten trzyma w ręku trąbkę mają poziom czarującego i ST wyższe o 2.
Wreszcie trąbka może służyć do wydawania naprawdę szkodliwych dźwięków. Ysifel może skonsolidować dźwięk wydawany z trąbki w promień o zasięgu 27 metrów (atak dotykowy na dystans). Trafiony cel otrzymuje 6k6+5 (modyfikator z Charyzmy) obrażeń od dźwięku, musi także wykonać rzut obronny na Wytrwałość (ST 21) – nieudany oznacza otumanienie na 2 rundy i głuchotę na 4. Udany rzut zmniejsza o połowę czas trwania głuchoty i neguje otumanienie.
Skradziona trąbka staje się kawałkiem bezużytecznego metalu – dopóki prawowity właściciel jej nie odzyska. Złodzieja, przy którym zostanie znaleziona, czeka smutny los.
Ugodzenie zła (zn): 3 razy dziennie Ysifel może ugodzić zło (jak paladyn) dodając do ataku +5 i do obrażeń +17 (kumuluje poziomy rasowe archona i poziomy rycerza kielicha.
Wykrycie zła (zc): Na życzenie Archon może użyć wykrycia zła, mocy analogicznej do zaklęcia o tej samej nazwie.
Zabójca czartów:Atakując bronią do walki wręcz demony, diabły, yugolothy i inne czarty dodaje premię +2 do ataku i +2k6 do obrażeń.
Dobytek:Trąbka, mithrilowa koszulka kolcza +2, pas siły +8, mikstury leczenia krytycznych ran (x15), mikstury uzdrowienia (x4), mikstury szybkości (x5), mikstury odporności na żywioły (ogień, zimno x2, kwas x2, dźwięk), potężniejszy pierścień odporności na żywioły (ogień), pojemna torba III, płaszcz odporności +5, pierścień ochrony +3, rękawica-schowek, amulet planów

Informacje uzupełniające:
Wiek: 317 lat
Wzrost: 212cm
Waga: 71 kg
Bóstwo: Heironeus/Torm
Frakcja: -
Języki: Elfi, Język Yugolothów, Niebiański, Otchłanny, Piekielny, Płomienny, Wspólny

PS - chyba nie powinienem wstawiać obrazka, ale nie mogłem się powstrzymać :wink:
Ten Odźwierny był Bogiem?!
Jak to?!
A sytuacja w tormencie nie była bostwem, ale była podobna dysputa, zdaje się we wspomnieniu Bezimiennego z rozmowy z pewną damą mającą dość cięty język, mieszkającą w przybytku zaspokajania żądz intelektualnych.
A jeśli nie tam to w jednym z kamini doznań.
Było w tormencie coś takiego daję głowę :D
PS 2 - mógłby mi ktoś wysłać na pw historię Triasa i jego działania w Tormencie? O ile pamiętam miał on podobny stosunek do wojny krwi jak Ysifel, tyle że w grze doszedłem tylko do dziewięciu piekiel, podobno Trias później uwalnia jakieś demony w klątwie i trzeba go nawet zabić?
Prosze, niech ktoś mi to opisze, ktoś kto pamięta, bo ja nawet nie jestem w stanie przypomnieć sobie co Trias mówił w więzieniu, a chciałbym wrzucić go do historyjki :razz:

A jak podoba wam się praca? Tym razem jakoś gładko mi poszło wszystko i chyba wyszło w miarę ciekawie? Podoba mi się zwłaszcza końcówka historii :razz:
Ostatnio zmieniony śr wrz 05, 2007 11:56 am przez Ar0n, łącznie zmieniany 2 razy.
 
Awatar użytkownika
Renald
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 444
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 5:55 pm

sob wrz 01, 2007 7:43 pm

I'Tidal pisze:
Mały gnom arystokrata 9

Dobrze, że nie tyciusieńki. Gnomy są z zasady małe a poprawny zapis powinien wyglądać: Mały humanoid (gnom).
I'Tidal pisze:
Kostka Wytrzymałości: 9k8+18 (72pw)

Źle: 58 pw.
I'Tidal pisze:
Środowisko: każde (Wielkie Koło)

Przyjmijmy, że w statystykach, że najczęściej można go spotkać na Celestii.
I'Tidal pisze:
Charakter: neutralny

Z tego, co wynikało z Księgi Planów, Sytris miał być raczej mrocznym typem.
I'Tidal pisze:
Gnomie cechy rasowe: jak w Podręczniku Gracza

No to już jest lenistwo ;). A skopiować tego ze statystyk Cętkołapa to nie łaska?
I'Tidal pisze:
Każda istota w promieniu 9m musi wykonać sporny test Dyplomacji z Sytrisem

Chyba test Występów.
I'Tidal pisze:
Informacje uzupełniające:

Na miłość Shar, kogo to obchodzi ile on waży! Panowie, proszę skończcie z tymi informacjami uzupełniającymi to przecież nikomu nie jest potrzebne. Wszystko można umieścić w tekście.

W kwestii podsumowania: BN w odróżnieniu od poprzedniego Twojego autorstwa, raczej szarawy i bez wyrazu. Sytuację lekko ratują historyjki jakiegoś cwanego opowiadacza, ale to raczej wszystko. W fabule nic specjalnego a mechanika w najprostszej formie. Sytris, jako postać z Księgi Planów miał spory potencjał mordercy więżącego pojmane dusze swych ofiar. Moim zdaniem zrobienie z niego gnoma poważnie ten potencjał obniżyło. Mógł być każdym – od szalonego Tanar’ri łowcy dusz przez potwornego biurokratę Baatezu a na potężnym ludzkim skrytobójcy działającym w Sferach kończąc. Podsumowując – praca (niestety) raczej średnia.

Apeluję również o skończenie z tymi sygnaturami. To nie wygląda fajnie a długi opis prezentuje się dobrze bez umieszczania go w niej.

Ar0nie, Twój BN będzie chyba musiał poczekać do jutra. Zastosuj się proszę do niektórych kwestii, które poruszyłem w pracy I'Tidala.

Edit: Póki jeszcze jestem – Rycerz Kielicha, skąd ta prestiżówka? Znaczy, z jakiego podręcznika?
 
Awatar użytkownika
I'Tidal
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 93
Rejestracja: śr lip 05, 2006 10:32 pm

sob wrz 01, 2007 10:31 pm

Renald pisze:
Dobrze, że nie tyciusieńki. Gnomy są z zasady małe a poprawny zapis powinien wyglądać: Mały humanoid (gnom).
Poprawione.
Renald pisze:
Źle: 58 pw.
Poprawione.
Renald pisze:
Przyjmijmy, że w statystykach, że najczęściej można go spotkać na Celestii.
Poprawione.
Renald pisze:
Z tego, co wynikało z Księgi Planów, Sytris miał być raczej mrocznym typem.
Nie wiem, co wynika, wiem, co jest napisane: mowa o tym, że Sytris jest "starym przyjacielem" Mahlhevika i że "większość" przyjaciół tegoż zanurzenie się w woadach Srebrnego Morza odstręcza - "większość", nie wszystkich.
Renald pisze:
No to już jest lenistwo ;). A skopiować tego ze statystyk Cętkołapa to nie łaska?
A i owszem :wink:
Renald pisze:
Chyba test Występów.
Uznałem, że w przypadku szerzenia pewnej ideologia to Dyplomacja lepiej odzwierciedla naturę takich teoretyzujących mów niż Występy.
Renald pisze:
Na miłość Shar, kogo to obchodzi ile on waży! Panowie, proszę skończcie z tymi informacjami uzupełniającymi to przecież nikomu nie jest potrzebne. Wszystko można umieścić w tekście.

Niezupełnie - informacje odnośnie wieku czy wagi są niezwykle ważne z racji istnienia czarów, których działanie uzależnione jest od wagi podmiotu (np: telekineza) bądź jego wieku (np: wskrzeszenie).
Renald pisze:
W kwestii podsumowania: BN w odróżnieniu od poprzedniego Twojego autorstwa, raczej szarawy i bez wyrazu. Sytuację lekko ratują historyjki jakiegoś cwanego opowiadacza, ale to raczej wszystko. W fabule nic specjalnego a mechanika w najprostszej formie.
Cóż, zdarza się najlepszym. Mój następny BN będzie trzymał poziom.
Renald pisze:
Sytris, jako postać z Księgi Planów miał spory potencjał mordercy więżącego pojmane dusze swych ofiar. Moim zdaniem zrobienie z niego gnoma poważnie ten potencjał obniżyło. Mógł być każdym – od szalonego Tanar’ri łowcy dusz przez potwornego biurokratę Baatezu a na potężnym ludzkim skrytobójcy działającym w Sferach kończąc.
Niee, tylko nie mroczne demony! Prawdopodobnie na skutek prowadzenia przeze mnie dość mrocznej kampanii obrzydziłem sobie ostatnio takie typy jak demon szalony, demon mroczny, demon bardzo zły, demon b.zły mroczny itp. Chciałem, żeby Sytris był niekonwencjonalnym odejściem od banału - jak widać, nie wyszło do końca tak jak chciałem.

Renald pisze:
Apeluję również o skończenie z tymi sygnaturami. To nie wygląda fajnie a długi opis prezentuje się dobrze bez umieszczania go w niej.
Fakt.

Renald pisze:
Póki jeszcze jestem – Rycerz Kielicha, skąd ta prestiżówka? Znaczy, z jakiego podręcznika?
Obrońcy Wiary, klasa prestiżowa uosabiająca szlachetnego rycerza - pogromcę demonów.
 
Awatar użytkownika
Ar0n
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 652
Rejestracja: pn gru 12, 2005 9:41 pm

sob wrz 01, 2007 10:41 pm

W 3.5 w complete warrior, a zmian jest trochę
Nie chcecie chowanych no to odsłaniam :razz: :wink:

A o jakie błędy chodzi?
Przy tworzeniu się postarałem, starając się uniknąć błędów, jak są jakieś błędy to raczej w historii niż w mechanice :D
 
Awatar użytkownika
I'Tidal
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 93
Rejestracja: śr lip 05, 2006 10:32 pm

sob wrz 01, 2007 10:50 pm

Co do Twojej pracy Ar0nie, mam póki co jedną uwagę fabularną:
Ar0n pisze:
..Charakter: Praworządny dobry..szybko wpada jednak w gniew, szczególnie gdy ma do czynienia ze złem, a zwłaszcza ze znienawidzonymi czartami...Charakter: Praworządny dobry.Ysifel uśmiechnął się gdy polała się czarna krew. ..Skrzydła Zemsty, osobista armia Ysifela i narzędzie jego świętej zemsty....Charakter: Praworządny dobry..On zwyczajnie nienawidzi czartów. I pragnie ich zabijać. Tak po prostu.
Rzecz jasna zasugerowałeś, jak na Ysifela wpłynąć mogła niewola u Pana Dis, lecz skoro przemiana jest aż tak ewidentnie widoczna, czemu ma charakter praworządny dobry?

SPOLIER! JESLI GRASZ W PLANESCAPE:TORMENT, NIE CZYTAJ!
Trias okazuje się szaleńcem, który strąca (poprzez przekroczenie "masy krytycznej" charakteru) całą Klątwę do Tartaru, radując się zniszczeniem i szaleństwem jego mieszkańców. Pragnął przeprowadzić atak na Celestię i obalić Ojca-Stworzyciela (tzn. Jasność).
 
Awatar użytkownika
Renald
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 444
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 5:55 pm

ndz wrz 02, 2007 10:20 am

Ar0n pisze:
Kostka Wytrzymałości: 12k8+84 +2k10+7+3k10+21(193 pw)

Źle. Zjadłeś jedną premię z budowy. Powinno być:
12k8+84 plus 2k10+14 plus 3k10+21 (200 pw).
Ar0n pisze:
Bazowy atak/zwarcie: +17/+24

Nie wiem jak z atakiem, ale zwarcie jest źle obliczone. Powinno wynosić: 26 (17 bazowy atak +9 siła).
Ar0n pisze:
Dostosowanie poziomu: +8 (Kompan)

Mogę mieć własnego Ysifela? Naprawdę tato? Mogę? Będziemy się razem bawić... Nie no dajmy spokój ;).
I'Tidal pisze:
Rzecz jasna zasugerowałeś, jak na Ysifela wpłynąć mogła niewola u Pana Dis, lecz skoro przemiana jest aż tak ewidentnie widoczna, czemu ma charakter praworządny dobry?

+1. Powinno się zmienić na Chaotyczny Dobry.

Radzę również przeczytać tekst na spokojnie i zlikwidować wszystkich „nienianinów”. Poprawić błędy typu „tysiące niebian leciały” i to chyba byłoby tyle.

Praca bardzo ciekawa i co najważniejsze z uwzględnieniem oficjalnych informacji, o których (o ile mnie pamięć nie myli) napisał Amnezjusz. Własna inicjatywa również wyszła na plus a niewola u Dispatera to ciekawe wytłumaczenie nienawiści, jaką Ysifel żywi do czartów. Nie bardzo mnie jednak satysfakcjonuje brak wytłumaczenia tego jak odzyskał skrzydła i uciekł z więzienia. No, ale może to lepiej pozostawić taką nutkę tajemnicy...
Jeśli zaś chodzi o zdolności, wydaje mi się, że moc analogiczna do barbarzyńskiego szału, gdy Ysifel ujrzy jakiegoś czarta, byłaby bardzo wskazana.
Aha – brakuje mi również wypisanego dobytku tego niebianina. Sam przyznaj, że Koszulka kolcza +2 i pogromca czartów to trochę mało na wyprawy przeciwko biesom. Proponuję dodać kilka oficjalnych przedmiotów z Przewodnika Mistrza Podziemi + dodatkowo eliksiry leczenia.
To byłoby na tyle. Cała reszta sprawia wrażenie ciekawej i przemyślanej. Jeszcze raz gratuluję.

I'Tidal pisze:
Niezupełnie - informacje odnośnie wieku czy wagi są niezwykle ważne z racji istnienia czarów, których działanie uzależnione jest od wagi podmiotu (np: telekineza) bądź jego wieku (np: wskrzeszenie)

W porządku, ale czy Widziałeś przy jakimś oficjalnym BN-ie coś takiego? Czy w przypadku Generała Gehenny również Masz zamiar wypisać takie wymyślone rzeczy? Pisać, ile istota o tak ogromnej mocy waży, lub ile ma lat lub, że wyznaje samego siebie? Zaznaczam również, że jeżeli już, to niech te informacje będą oficjalne a nie autorskie. Sam jestem temu przeciwny i uważam, że nie jest to potrzebne. A wagę na oko, to MP sam sobie może wymyślić na potrzeby spotkania.
I'Tidal pisze:
Cóż, zdarza się najlepszym. Mój następny BN będzie trzymał poziom

Ty się nie broń następnym tylko tego popraw ;). Wszystkie prace Muszą trzymać poziom.
Ar0n pisze:
Nie chcecie chowanych no to odsłaniam

Dziękuję ;).
 
Asurmar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 441
Rejestracja: pt sie 03, 2007 11:47 am

ndz wrz 02, 2007 12:05 pm

Ar0n pisze:
Przygotowane zaklęcia: ](2/1; ST 13 + poziom czaru): 1 – pobłogosławienie broni, ochrona przed złem; 2 – duchowa broń

Kolego, przede wszystkim mniej błedów ortograficznych, dobra? Jak wreszcie spojrzysz na to co piszesz to złapiesz słownik wyrazów obcych i ci spadnie napięcie. :evil:
Ostatnio zmieniony czw lis 29, 2007 4:32 pm przez Asurmar, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Asurmar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 441
Rejestracja: pt sie 03, 2007 11:47 am

ndz wrz 02, 2007 12:08 pm

Ar0n pisze:
Specjalne ataki: Czary, odsyłanie demonów, trąbka, ugodzenie zła 3/dzień, zabójca czartów +2/+2k6, zdolności czaropodobne

Skąd ty to bierzesz?

Ar0n pisze:
mój hołd oddany ukochanej organizacji, a przy tym 2 ciekawe Prc dla barda

Pisałeś coś o obrazku, Rycerzu Kielicha?
Wyrazy wdzięczności ślę.:wink:
 
Awatar użytkownika
I'Tidal
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 93
Rejestracja: śr lip 05, 2006 10:32 pm

ndz wrz 02, 2007 2:22 pm

Asurmar - jest coś takiego jak opcja edytuj.

Oto nowy temat poświęcony autorskim BNom Wielkiego Koła - http://forum.polter.pl/viewtopic.php?t=45787. Zachęcam gorąco do odwiedzenia i uwolnienia swojej wyobraźni w celu stworzenia idealnie sferowo-klimatycznej postaci! :wink:
Ostatnio zmieniony ndz wrz 02, 2007 9:08 pm przez I'Tidal, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Ar0n
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 652
Rejestracja: pn gru 12, 2005 9:41 pm

ndz wrz 02, 2007 8:25 pm

Wybaczcie mi te posty, ale forum mi zacina i to dlatego wyskakują po kilka razy, już mnie szlag trafia :x

A co do postów Asurmara...

Ty się dobrze czujesz "Staruszku" ?
Proponuję żebyś zerknął jeszcze raz na swoje posty i się chwilę zastanowił. A najlepiej je skasował. W przytoczonym zdaniu nie ma błędów ortograficznych, są za to w Twoim poście.

Czy życzliwy moderator może usunąć te posty?
Cóż za głupota, takie spammerstwo...
Tego nawet offtopem nie można nazwac.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 02, 2007 8:35 pm przez Ar0n, łącznie zmieniany 1 raz.
 
Awatar użytkownika
Renald
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 444
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 5:55 pm

pn wrz 03, 2007 8:42 am

Ależ spokojnie, panowie ;).

Nie ma po co się kłócić i sobie dogadywać. Ar0nie, Asurmar/MardusibnDaoud to, jak sam o sobie mówi, Użytkownik ze słabym rzutem obronnym na Wolę i czasami nie może się powstrzymać. Swoją drogę Asurmarze dobrze byłoby, jakbyś wrócił do starego stylu pisania. To znaczy spokojniejszego. Ta bestia siedząca w tobie (MardusibnDaoud) podburza Ci wzorowy autorytet ;).

Chciałbym również ogłosić, że z tego co się dowiedziałem I’Tidal niedługo/właśnie wyjechał i przez jakiś czas nie będzie mógł kontynuować swojej pracy. Przez ten czas proponuję Wam poprawić zasugerowane przeze mnie błędy w pracach a jeśli ktoś chciałby za jakiś czas brać się za rozpiski, niech napisze do mnie pw lub w odpowiednim temacie na forum a coś postaramy się znaleźć.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości