Largus pisze:Na początek wypadałoby wybrać frakcję.
Pod aspektem kolekcjonerskim/wizualnym najbardziej odpowiadają mi Space Marines (oraz wszystkie im podobne), Imperial Guard oraz Tau. Przy czym najbardziej ci pierwsi.
Teraz jednak kwestia, która z frakcji najbardziej odpowiadała by mi podczas grania.
Wolałbym coś bardziej defensywnego co ostrzeliwałoby wroga z karabinów/blasterów jednakże aby również miało jakieś grupy ofensywne nadające się do szarży. Dodatkowo oczywiście jakieś kroczące maszyny, pojazdy pancerne
Mi to osobiscie pachnie gwardią ( choć mogę być nieobiektywny, bo sam nią gram
), ale jak bardziej modelarsko pasuja ci SM to bierz ich. Marinsi są w porównaniu do gwardii mniej defęsywni, (siłę razenia mają niezgorszą, choć nieporównywalną z tau, a tym bardziej z gwardią ), bardziej elastyczni, mogą przyłożyc z bliska armiom strzelającym, albo popestkować w kombatowe, choć oczywiscie rózne ich jednostki mają w tych zastosowaniach różną skuteczność.
Jaki zakon byście polecali? Może pokrótce jaki czym się specjalizuje?
Specializacje zakonne to głównie część fluffu, mająca małe niestety przełożenie na zasady. No, chyba, zeby sięgnąć do poręczników zakonów nie-codexowych. W olbrzymim skrócie :
Dark angels - strzelanie, piękne modele i fluff, nieco przestarzałe zasady
Blood angels - walka wręcz, niedługo wychodzi nowy podręcznik
Black templars - walka wręcz, ciekawy klimat krzyżowców-fanatyków
Space Wolfes - walka wręcz, klimat techno-wikingów