Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Xolotl
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 166
Rejestracja: pt wrz 04, 2009 10:33 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

ndz lis 22, 2009 11:33 pm

Mam takie noobowskie pytanie. Double strike działa tylko jak kreatura zostanie zablokowana, czy też przy zadawaniu obrażeń w gracza? Jeśli Boros Swiftblade zostanie przyjęty na licznik życia, to zada jedno obrażenie, czy dwa?
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pn lis 23, 2009 12:37 am

Zada 2dmg. Jesli zostanie jednak zablokowany, zada blokującej kreaturze obrażenia raz jako first strike i jesli bloker jeszcze żyje drugi raz już normalnie (czyli również otrzyma obrażenia). nawet jeśli w fazie ataku first strike zabije kreaturę, to atakujący ma status zablokowanej (częsty błąd, który sie pojawia - kreatura ma double strike i w pierwszej fali zabija blokera, to drugi atak otrzymuje gracz - tak nie jest)
 
Awatar użytkownika
myken
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 117
Rejestracja: wt lip 31, 2007 5:41 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt lis 24, 2009 3:20 pm

Hypergenesis
Abilitka działa dopóki jakiś gracz czegoś nie położy, czy dopóki żaden gracz nic nie położy.
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt lis 24, 2009 3:29 pm

Działa doputy, dopuki któryś z graczy chce wystawić permament zgodny z tym co pozwala wystawić hipergeneza.

Ponadto odkrtya z Cascade jest rozpatrywana odrazu - bez suspenda
Ostatnio zmieniony wt lis 24, 2009 3:30 pm przez Specu, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Gizmoo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1195
Rejestracja: sob mar 07, 2009 1:26 am

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt lis 27, 2009 11:38 pm

Drobna sprawa:

Czy Mirror Entity mogę wyequipować np. w Konda's Banner?

W końcu podtyp "legendary" powinien mieścić się w "every creature type"
 
Awatar użytkownika
Maelstrom
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 976
Rejestracja: sob mar 12, 2005 1:02 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

sob lis 28, 2009 9:28 am

Gizmoo pisze:
Drobna sprawa:

Czy Mirror Entity mogę wyequipować np. w Konda's Banner?

W końcu podtyp "legendary" powinien mieścić się w "every creature type"

Podtyp Legend nie istnieje od czasów Kamigawy.
Supertype Legendary nie jest jednym z Creature Type.
 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt gru 01, 2009 4:29 pm

Atakuję Preeminent Captainem, wrzucam Captain of the Watch.
1. Czy Preeminent dostanie vigilance i sie nie zatapuje?
2. Czy mogę zaatakować jescze tokenami?
 
Awatar użytkownika
Filciu702
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 453
Rejestracja: wt paź 21, 2008 4:15 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt gru 01, 2009 4:38 pm

Ad. 1). Zostanie zatapowany.
Ad. 2). Nie możesz zaatakować tokenami.

Wygląda to tak: deklarujesz atakerów, a dopiero potem abilitka idzie na stos. Wtedy dopiero możesz wrzucić do gry atakującego Captaina, a na deklarację ataku tokenów jest już za późno.
 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt gru 01, 2009 6:52 pm

A dodatkowo tokeny nie mają "haste".
 
j23
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 40
Rejestracja: wt wrz 01, 2009 9:21 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw gru 03, 2009 11:41 am

pytanie 1:

gram lighting bolt w opa
on gra Harm's Way

legalne?
jak moze harm's wybrac zrodlo skoro zrodlo lezy na stosie i jeszcze nie jest w grze?

pytanie 2:
mam na stole Master of the Wild Hunt
tura X:
wrzucam wilka na stol
pytanie: czy moge tapnac wilka w tej turze w ktorej wszedl na stol (tapuje go bo chce skorzystac z abilitki Mastera)
 
Awatar użytkownika
SagittariusDragon
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 47
Rejestracja: czw lip 31, 2008 9:03 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw gru 03, 2009 12:02 pm

legalne, bolt jest źródłem które zada obrażenia nie musi być pernamentem, by być źródłem.
Możesz tapnąć wolfa bo abilitka jest mastera wystarczy, że on jest zdolny do tapnięcia się.
 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt gru 04, 2009 8:17 pm

Czy na końcu tury, w Cleanup phase każdy gracz odrzuca karty czy tylko ten, którego jest tura?
 
Awatar użytkownika
Filciu702
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 453
Rejestracja: wt paź 21, 2008 4:15 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt gru 04, 2009 8:37 pm

Tylko ten, którego jest to tura.
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt gru 04, 2009 11:27 pm

Jest to tak zwany discard phase (po Cleanupie), w którym gracz który ma turę zrzuca karty jesli ma ich więcej niż 7. Przy discardzie w tej fazie nie można zagrywać już żadnych spelli. Jest to faza definitywnie kończąca turę.
 
StaryHawaj
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 1:51 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

sob gru 05, 2009 9:48 am

Mam pytanie. Przeciwnik ma na stole vampire nighthawk i blood ghast.
Rzucam path to exile na ghasta, a on w odpowiedzi wraca go sobię na rękę jakimś boomerangiem czy czymś. Czy mogę wtedy przekierować path'a na nighthawka??
 
Awatar użytkownika
p4v
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1052
Rejestracja: pn kwie 06, 2009 10:03 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

sob gru 05, 2009 10:10 am

Nie możesz :) Twoim celem był ghast, a jeśli opp wrócił sobie go na rękę, to path trafia w pusty stół i schodzi do graveyardu.
 
Awatar użytkownika
Xolotl
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 166
Rejestracja: pt wrz 04, 2009 10:33 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt gru 08, 2009 6:42 pm

Czy jeśli rzucę Intimidation Bolt w fazie deklarownia atakujących oppa, to jego atakujące krity będą zatapowane?
 
Awatar użytkownika
p4v
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1052
Rejestracja: pn kwie 06, 2009 10:03 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt gru 08, 2009 7:16 pm

Nie możesz rzucić Intimidation Bolta w momencie deklarowania atakujących. Najpóźniej możesz użyć go po 1 main phasie, przed deklaracją atakujących.
 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt gru 08, 2009 7:30 pm

Może rzucić, żadna z zasad tego nie zabrania. A że nie będzie tak efektywny to już inna sprawa.
 
Awatar użytkownika
p4v
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1052
Rejestracja: pn kwie 06, 2009 10:03 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt gru 08, 2009 8:13 pm

Fakt zada 3 dmg, ale jego druga istotna abilitka nie zadziała.
Ostatnio zmieniony wt gru 08, 2009 8:14 pm przez p4v, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
oboodo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: sob gru 12, 2009 3:51 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

sob gru 12, 2009 3:55 pm

Czy jak rzucam spella za mana cost np 4 i dodatkowy koszt tego spellu to poswiecenie landu, to czy moge posiwcic tapniety land uzyty do tego spella?
 
Awatar użytkownika
p4v
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1052
Rejestracja: pn kwie 06, 2009 10:03 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

sob gru 12, 2009 4:03 pm

Możesz.
 
Noobek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: sob lis 14, 2009 2:05 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

ndz gru 13, 2009 1:02 pm

Mam 2 nooberskie pytanka, ale jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałość:
1) Jeśli mam elvish visionary i wbije tą kartę do gry to mogę ciągnąć kartę, ale mam z kolegą kłopot, bo nie wiem co się dzieje kiedy w następnej turze wbije taką samą kartę: ciągnę jedną czy dwie karty? Jednym słowem ability zaczynające się na when ....[jakaś karta] działa za każdym razem jak karta o takiej nazwie wchodzi do gry czy chodzi o konkretną pojedyńczą kartę, na której te ability jest napisane.
2) Kolega ma kartę która mówi, że za każdym razem creature danego koloru wejdzie do gry to reszta creatur posiadających ten sam kolor schodzi z bitwy. Więc co się dzieje gdy karta Thelonite Hermit wejdzie do gry face down, a potem zrobię face up. Czy Sapprolingsy wchodzą do gry razem z wyżej wspomnianą kartą czy też może thelonite hermit schodzi, a może w grze zostaje tylko jeden token ??

Acha jeśli do gry wejdzie następny thelonite hermit to do gry wchodzi dwa razy więcej [8] sapprolingsów?? (dotyczy gry bez enchantmentu koelgi, o którym pisałem wcześniej.)
Ostatnio zmieniony ndz gru 13, 2009 1:09 pm przez Noobek, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

ndz gru 13, 2009 1:14 pm

1. Chodzi o konkretną, pojedynczą kartę, czyli pociągniesz raz.
2. Nie jestem do końca pewien.
3. Nie, wchodzi tylko 4
 
Awatar użytkownika
p4v
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1052
Rejestracja: pn kwie 06, 2009 10:03 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

ndz gru 13, 2009 1:40 pm

Noobek a możesz napisać jaką kartę ma twój kumpel?
 
Noobek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: sob lis 14, 2009 2:05 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

ndz gru 13, 2009 2:47 pm

To chyba ta Spreading Plague
Ostatnio zmieniony ndz gru 13, 2009 2:49 pm przez Noobek, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Maelstrom
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 976
Rejestracja: sob mar 12, 2005 1:02 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

ndz gru 13, 2009 10:35 pm

Noobek pisze:
To chyba ta Spreading Plague

W takim razie w momencie użycia Morpha na stos wchodzą 4 triggery, po jednym na każdego Saprolinga.
Ostatecznie zniszczone są WSZYSTKIE zielone Creature'y, żadna nie ma prawa zostać.
 
qazwer
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 84
Rejestracja: wt cze 30, 2009 11:01 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr gru 16, 2009 12:52 am

Gracz A wstawia do gry Keldon Marauders, gracz B przejmuje go za pomocą Vedalken Shackles. Pytanie w czyich upkeepach będą zdejmowane counterki i kto wybierze komu zostanie zadane obrażenie gdy KM zejdzie?

I drugie pytanie. Czy Trinisphere zwiększa koszt suspenda oraz kosztu alternatywnego (np. Fireblast )?
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 12:53 am przez qazwer, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr gru 16, 2009 6:58 am

1. W upkeepie tego, który go kontroluje i kontroler wybierze cel.
2. Nie. (tu do końca nie jestem pewien, ale Fireblast omija koszt many, a suspend to nie cast - banneretki też nie obniża jego kosztu)
 
Awatar użytkownika
Maelstrom
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 976
Rejestracja: sob mar 12, 2005 1:02 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr gru 16, 2009 11:58 am

Zephyel pisze:
2. Nie. (tu do końca nie jestem pewien, ale Fireblast omija koszt many, a suspend to nie cast - banneretki też nie obniża jego kosztu)

Dobrze, że nie jesteś pewien, bo odpowiedź to: Tak.
Nie ważne jakie alternatywne koszty płacisz, dalej spell musi kosztować :3:.
Alternatywny Fireblast będzie kosztował :3: i mountainy.
Spelle z Suspenda będą kosztowały :3: kiedy skończą im się time countery, ale sam Suspend cost się nie zmienia, bo to nie jest casting a spell.
Ostatnio zmieniony śr gru 16, 2009 11:59 am przez Maelstrom, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości