Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Namrasit
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2079
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 11:12 pm

Spis ciekawych klas prestiżowych

pt lis 27, 2009 3:16 pm

W tym temacie zawarty został spis ciekawych i grywalnych tworów z tego działu. Jego zarządzaniem i edycją zajmuje się grupa Grzebaczy i będzie on aktualizowany w miarę rozwoju działu.

Prestiżówki dla klas podstawowych:































Spis alfabetyczny:
A

Adept stylu Lisiej Straży 3.0
    Niezwykle mobilni wojownicy
    Klasa dla: mnichów, łotrzyków
    Wymagania:
    Bazowa premia do ataku: +5
    Umiejętności: Upadanie 10 rang
    Atuty: Uniki, Poprawiona Inicjatywa, Spring atack
    Charakterystyka:
    Poziomy: 5; KW: k8; BPA: 3/4; RO: Wy-m, R-m, Wo-s; Umiej: 4
    Rozwój magii: brak
    Zdolności:
    Postawa obronna, kopnięcie motyla, kopnięcie gromu

Akolita bólu 3.0/3.5
    Osoba która poprzez ból dąży do doskonałości.
    Klasa dla: Kapłan, mnich
    Wymagania:
    Bazowa premia do ataku: +6
    Umiejętności: Koncentracja 8 rang
    Atuty: Potężny atak, Rozszczepienie, Twardość
    Specjalne: Charakter praworządny
    Charakterystyka:
    Poziomy: 7; KW: k8; BPA: 3/4; RO: Wy-m, R-s, Wo-s; Umiej: 2
    Rozwój magi: brak;
    Zdolności:
    Ból duszy, Ból ciała, Ból umysłu, Aura bólu

Aksjomanta 3.0/3.5
    Prawdziwy mag ładu i prawa.
    Klasa dla: czarodziei, zaklinacze
    Światy: Planescape
    Wymagania:
    Umiejętności: Czarostwo 9 rang, Wiedza (tajemna) 9 rang, Wiedza (plany) 9 rang
    Atuty: Powiększenie czaru lub Przedłużenie czaru
    Specjalne: Charakter: dowolny praworządny, Zdolność rzucania 4-poziomowych czarów wtajemniczeń, Musiał być na dowolnym planie prawa lub skontaktować się z dowolnym przybyszem prawa.
    Charakterystyka:
    Poziomy: 10; KW: k4; BPA: 1/2; RO: Wy-s, R-s, Wo-m; Umiej: 2
    Rozwój magi: MW 9/10
    Zdolności:
    Doskonałość, Pan czasu i przestrzeni, Wybuch prawa, Wezwanie maruta

Arcywoj 3.5
    Wojownik, który osiągnął mistrzostwo w walce.
    Klasa dla: wojownika.
    Wymagania:
    Bazowa premia do ataku: +12
    Umiejętności: Występy (Broń [Weapon drill]) ranga 4, Wiedza (sztuka wojenna) ranga 6
    Atuty: Zogniskowanie w przynajmniej trzech typach broni, Specjalizacja w przynajmniej jednej, Biegłość we wszystkich broniach żołnierskich, Biegłość w przynajmniej jednej broni egzotycznej, przynajmniej jeden atut taktyczny (Tactical Feat – Complete Warrior), Zmysł walki.
    Charakterystyka:
    Poziomy: 5; KW: k10; BPA: pełny; RO: Wy-m, R-s, Wo-s; Umiej: 2
    Rozwój magii: brak.
    Zdolności:
    Możliwość wyboru 5 spośród 16 specjalnych zdolności.

B

Bibliotekarz 3.5
    Strażnik biblioteki i jej największych dzieł
    Klasa dla: czarodziei
    Wymagania:
    Umiejętności: Język obcy ( co najmniej pięć różnych, w tym przynajmniej dwa martwe), Wiedza (historia) 10 rang, Odcyfrowywanie zapisków 8 rang, Wiedza (tajemna) 6 rang, Wiedza (architektura) 5 rang, Koncentracja 5 rang, Wiedza (religia) 4 rangi, Wiedza (natura) 4 rangi, dwie dowolne Wiedze po 4 rangi, Szacowanie 2 rangi
    Atuty: Skupienie na umiejętności (dwie dowolne Wiedze), Wykształcenie, Żelazna wola
    Specjalne: Charakter: dowolny nie zły, kandydat musi mieć za sobą studia i zostać wybrany na Bibliotekarza (zgoda MP)
    Charakterystyka:
    Poziomy: 10; KW: k6; BPA: 1/2; RO: Wy-s, R-m, Wo-m; Umiej: 6
    Rozwój magi: MW 10/10 lub MO 10/10
    Zdolności:
    Taktyczna obrona, bystry atak, legenda biblioteki

Bożek śmierci 3.0
    Sługa boga śmierci
    Klasa dla: bezcielesnych nieumarłych
    Wymagania:
    Umiejętności: Ukrywanie ranga 8, Blefowanie ranga 12, Wyczucie pobudek ranga 10
    Atuty: zogniskowanie broni egzotycznej (shuriken), bezpośredni strzał, oburęczność
    Specjalne: Postać musi mieć podtyp „bezcielesna” i złożyć przysięgę aktualnemu bogu śmierci.
    Charakterystyka:
    Poziomy: 10; KW: k12; BPA: 3/4; RO: Wy-s, R-s, Wo-m; Umiej: 4
    Rozwój magii: MW lub MO 5/10
    Zdolności:
    Niszczyciel, Zgroza, Zabicie żywego

Bullseye 3.0
    Płatni zabójcy specjalizujący się w walce shurikenami.
    Klasa dla: łotrzyków, mnichów
    Wymagania:
    Umiejętności: Zauważanie 4 rangi, Upadanie 4 rangi, Ciche poruszanie 8 rang, Ukrywanie 6 rang
    Atuty: zogniskowanie broni egzotycznej (shuriken), bezpośredni strzał, oburęczność
    Specjalne: ukradkowy atak
    Charakterystyka:
    Poziomy: 10; KW: k8; BPA: 3/4; RO: Wy-m, R-s, Wo-s; Umiej: 4
    Rozwój magii: brak
    Zdolności:
    Ukradkowy atak, wielostrzał, zabójcze ostrza

C

Capoeiristas 3.0
    Bojowy tancerz-bard, mistrz capoeiry
    Klasa dla: bardów, mnichów
    Wymagania:
    Bazowa premia do ataku: +3
    Umiejętności: Skakanie 8 rang, Upadki 6 rang, Występy (taniec) 8 rang, Występy (instrument wybrany z tabeli "Instrumenty Capoeiritasa") 6 rang, Wiedza (muzyka i taniec) 4 rangi
    Atuty: Uniki, Poprawiona Inicjatywa
    Specjalne: Musisz być byłym mnichem, dołączyć do zakonu capoeiry i pobierać tam lekcje przez przynajmniej 2 lata. Tylko ludzie.
    Charakterystyka:
    Poziomy: 10; KW: k6; BPA: 3/4; RO: Wy-s, R-m, Wo-m; Umiej: 4
    Rozwój magii: Własna lista czarów ( 4 poziomy)
    Zdolności:
    Poprawione uchylanie, Roda, Capoeira Mestre

Czarnokrwisty 3.5
    Naukowiec, tworzący i udoskonalający likantropy.
    Klasa dla: zaklinacze, czarodzieje, druidzi, kapłani.
    Światy: każdy.
    Wymagania:
    Umiejętności: Czarostwo 6, Koncentracja 4, Rzemiosło (alchemia) 6, Wiedza (tajemna) 10
    Atuty: Skupienie na umiejętności: Wiedza (tajemna) lub Rzemiosło (alchemia), Warzenie eliksirów
    Specjalne: postać musi znać przynajmniej pięć zaklęć ze szkoły Nekromancji, Przemian lub Przywoływania przy czym przynajmniej jedno musi być czwartego lub wyższego poziomu. Postać musi posiadać w pełni wyposażone laboratorium alchemiczne (koszt trzy tysiące sztuk złota).
    Charakterystyka:
    Poziomy: 10; KW: k4; BPA: 1/2; RO: Wy-m, R-s, Wo-s; Umiej: 2
    Rozwój magii: dowolna klasa, 8/10.
    Zdolności:
    Tworzenie nekromorfów, kontrolowanie zdolności polimorfii, kontrola nad szałem barbarzyńcy, zarażanie likantropią, niewrażliwość na polimorfię i niemagiczne choroby.

K

Kanibal 3.0
    Po prostu kanibal zjadający przedstawicieli swej rasy.
    Klasa dla: barbarzyńców, tropicieli
    Wymagania:
    Umiejętności: Alchemia ranga 4, Tajniki dziczy ranga 9
    Specjalne: Charakter: chaotyczny zły, postać musi dobrowolnie i świadomie zjeść inteligentną istotę swego gatunku (np. człowiek musi zjeść człowieka). Postać nie może być przymuszona przez czar, lub chęć zjedzenia nie może wynikać z ciężkiej sytuacji (np. głód).
    Charakterystyka:
    Poziomy: 10; KW: k10; BPA: pełny; RO: Wy-m, R-s, Wo-s; Umiej: 4
    Rozwój magi: brak
    Zdolności:
    Potęga kanibalizmu, Siła zjedzonego, Wysączenie magii

Kształtujący chaos 3,5
    Poprzez kontrolę chaosu włada energią żywiołów.
    Klasa dla: postaci chaotycznych, głównie czarujących
    Światy: Planescape - Plan chaosu Limbo
    Wymagania:
    Bazowa premia do siły woli: +5
    Umiejętności:koncentracja 10 rang
    Specjalne: musi pochodzić z planu Chaosu Limbo (lub podobnego wysokomorficznego planu o zmiennej dominacji żywiołów) i musiał przynajmniej raz uzyskać kontrolę nad obszarem chaosu Limbo o promieniu 1,5m. Odporność na ogień, zimno, kwas i elektryczność 5. Zdolność używania czaru młot chaosu lub dezorientacja jako czaru, mocy psionicznej lub zdolności czaropodobnej
    Charakterystyka:
    Poziomy: 10; KW: k8; BPA: 3/4; RO: Wy-m, R-s, Wo-m; Umiej: 4
    Rozwój magii: brak
    Zdolności:
    Władanie każdym z żywiołów, Pocisk chaosu
    Niech to ktoś przypisze tego kształtującego do podstawek psioniczny, ja się na nich nie znam :P Nam

Ł

Łowca czarownic 3.0
    Fanatycy specjalizujący się w chwytaniu i zabijaniu złych czarowników.
    Klasa dla: kapłanów, wojowników, tropicieli
    Wymagania:
    Bazowa premia do ataku:+5
    Umiejętności: Czarostwo: Ranga 5, Wyczucie pobudek: Ranga 5
    Atuty: Błyskawiczny Refleks, Wielka Wytrwałość, Zogniskowanie broni(dowolna), Żelazna Wola
    Specjalne: Kandydat musi zostać przyjęty w szeregi Łowców Czarownic.
    Charakterystyka:
    Poziomy: 5; KW: k8; BPA: 3/4; RO: Wy-m, R-m, Wo-m; Umiej: 4
    Rozwój magi: brak
    Zdolności:
    Zguba czarownic, Odporność na czary, Spalić wiedźmę!

M

Morski łowca 3.0/3.5
    Osobnicy wyspecjalizowani w walce na, jak i pod wodą.
    Klasa dla: wojownika, barbarzyńcy, tropiciela
    Wymagania:
    Bazowa premia do ataku: +6
    Umiejętności: Pływanie 9 rang, Wiedza (Morza i Oceany) 6 rang, Tajniki Dziczy 6 rang.
    Atuty: Czujność, Uniki, Poprawiona inicjatywa, Walka na oślep.
    Specjalne: Charakter : Dowolny, nie-praworządny. Przeczyć przynajmniej rok na morzu (z możliwie jak najkrótszymi przerwami) lub przeżyć katastrofę morską. Stoczyć walka z morskim potworem o przynajmniej takiej samej skali wyzwania co postać.
    Charakterystyka:
    Poziomy: 8; KW: k8; BPA: 3/4; RO: Wy-m, R-s, Wo-m; Umiej: 4
    Rozwój magii: specjalne moce
    Zdolności:
    Kształt potwora, Fala emocji, Morski sługa

Mroczny jeździec 3,0/3,5
    Jeździec zespolony ze swoim pancerzem
    Klasa dla: wojownika, barbarzyńcy, tropiciela, upadłego paladyna.
    Wymagania:
    Bazowa premia do ataku: +6
    Umiejętności:jeździectwo 6 rang
    Atuty: Frightful Presence, Potężny atak, Rozszczepienie, Konna walka, Tratowanie, Atak w przelocie
    Specjalne: charakter inny niż dobry. Kandydat na Mrocznego Jeźdźca musiał należeć do armii swego króla, pana lub władcy. Kandydat musi także przejść specjalny test, operację mózgu i ciała, a by był całkowicie posłuszny swemu panu. Np. Człowiek po operacji przypomina szkielet.
    Charakterystyka:
    Poziomy: 10; KW: k10; BPA: pełny; RO: Wy-m, R-s, Wo-s; Umiej: 2
    Rozwój magii: brak
    Zdolności:
    Zespolenie z pancerzem, Redukcja obrażeń, Umarły generał

N

Niziołczy procarz 3,0/3,5
    Jak sama nazwa mówi, niziołczy mistrz procy.
    Klasa dla: wojownika, tropiciela
    Wymagania:
    Bazowa premia do ataku: +6
    Atuty: Bezpośredni strzał, Precyzyjny strzał, Zogniskowanie broni (proca).
    Charakterystyka:
    Poziomy: 10; KW: k8; BPA: pełny; RO: Wy-m, R-m, Wo-s; Umiej: 4
    Rozwój magii: brak
    Zdolności:
    Atak Dawida, Potężny atak, Lepsza kość ran

Nożownik 3.0/3.5
    Mistrz w walce nożem.
    Klasa dla: Łotrzyków, bardów
    Wymagania:
    Umiejętności:Upadnie: Ranga 8, Ciche Poruszanie: Ranga 6, Nasłuchiwanie: Ranga 5, Zauważenie: Ranga 5
    Atuty: Błyskawiczny Refleks, Zmysł Walki, Ulubiona Broń [sztylet]
    Specjalne: Charakter: dowolny zły bądź neutralny
    Charakterystyka:
    Poziomy: 10; KW: k6; BPA: 3/4; RO: Wy-s, R-m, Wo-s; Umiej: 6
    Rozwój magi: brak
    Zdolności:
    Ukradkowy atak, stosowanie trucizn

S

Szkarłatny aktor 3.0
    Wyznawca Liiry walczący przy pomocy tańca
    Klasa dla: bardów, mnichów, łotrzyków
    Wymagania:
    Bazowa premia do ataku: +6
    Umiejętności: Blefowanie 6 rang, Skakanie 8 rang, Skakanie 8 rang, Upadnie 8 rang, Występy (taniec) 8 rang
    Atuty: Biegłość w broni egzotycznej (Buty z ostrzami*), Uniki, Ruchliwość, Finezja w broni (Buty z ostrzami), Akrobata**
    Specjalne: Charakter nie-zły, dołączenie do zakonu.
    Charakterystyka:
    Poziomy: 10; KW: k8; BPA: pełny; RO: Wy-s, R-m, Wo-s; Umiej: 4
    Rozwój magii: brak
    Zdolności:
    Finezyjne uderzenie, zdolności czaropodobne, Radość Liiry

W

Weteran 3,0
    Doświadczony poszukiwacz przygód, oddający się szkoleniu młodych adeptów
    Klasa dla: wojownika, tropiciela, łotrzyk, mnich, paladyn, barbarzyńca
    Wymagania:
    Umiejętności:Wiedza (Dowolna): 12 rang, Rzemiosło(dowolne) lub Profesja (dowolna): 8 rang
    Atuty: Wszechstronność, Zogniskowanie umiejętności (dowolnej), Uniki
    Specjalne:przynajmniej średni wiek.
    Charakterystyka:
    Poziomy: 10; KW: k8; BPA: 3/4; RO: Wy-m, R-m, Wo-m; Umiej: 6
    Rozwój magii: brak
    Zdolności:
    Poprawione uchylanie, bezczasowe ciało, szczwany umysł, specjalna zdolność

Wojenny bębniarz orków (3.0)
    Orczy mistrz gry na bębnie.
    Klasa dla: bard, barbarzyńca.
    Światy: każdy z orkami;
    Wymagania:
    Bazowa premia do ataku: +5
    Umiejętności: Jeździectwo ranga +9, Występy (gra na bębnie) ranga +9;
    Atuty: Konna walka, Zogniskowanie umiejętności (Występy [gra na bębnie]);
    Specjalne: : dowolny nie-dobry, nie-praworządny. Ork, lub półork.
    Charakterystyka:
    Poziomy: 10; KW: k10; BPA: 1/2; RO: Wy-m, R-s, Wo-s; Umiej: 4
    Rozwój magi: brak.
    Zdolności:
    porozumiewanie się na odległość, wierzchowiec, ogłuszenie przeciwników w pobliżu, zaklęcie czaru w bębnie, wzmacnianie sojuszników.




Co do edycji itp to się to później będzie dzielić :D. Bo wiele klas jest na tyle elastycznych, ze do obu pasuje.
Ostatnio zmieniony wt gru 07, 2010 1:58 pm przez Namrasit, łącznie zmieniany 59 razy.
Powód: + czarnokrwisty.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość