Oficjalnie zabieram kartę mówienia Lothorowi.Nawet na to żeby twoja postać mogła coś powiedzieć musisz mieć kartę
Malaggar pisze:Oficjalnie zabieram kartę mówienia Lothorowi.Nawet na to żeby twoja postać mogła coś powiedzieć musisz mieć kartę
Lothor Mordredsson pisze:Ps. Ku waszemu zdziwnieniu powiem że poprzedni post był całkiem serio.
Lothor Mordredsson pisze:Przestańcie bo już mnie głowa rozbolała
Jasne. Za każdy pieszczotliwy zwrot mój licznik lansu podnosi się o poziom. Za wyzwanie od debila o 2, a od buraka 3.Ja i tak wiem Malaggar że lubisz takie pieszczotliwe zwroty pod swoją personę
Malaggar pisze:A teraz mam pytanie. Na ile twórcy w podręczniku "narzucają" konieczność interpretowania hieroglifów na kostkach? Tzn., czy ich zdaniem, jeśli wypada symbol, że gracz traci dużo czasu na czynności, to uważają, że koniecznie trzeba się do niego zastosować?
szelest pisze:Nie podoba mi się np. że są "duże kostki" utrudnienia i "małe kostki utrudnienia".
szelest pisze:Karta profesji jest właściwie zbędna na stole, poza rysunkiem postaci i slotach - nie jest niezbędna do gry.
Malaggar pisze:Na ile twórcy w podręczniku "narzucają" konieczność interpretowania hieroglifów na kostkach? Tzn., czy ich zdaniem, jeśli wypada symbol, że gracz traci dużo czasu na czynności, to uważają, że koniecznie trzeba się do niego zastosować?
Dark_Raziel pisze:True, i właściwie dzięki temu pomimo że każda profka jest w jednym egzemplarzu można mieć parę postaci w drużynie o tej samej profesji.
Beamhit pisze:Lothor Mordredsson pisze:Przestańcie bo już mnie głowa rozbolała
No wiesz, to temat o 3 edycji Warhammera. Nie wiedziałem że z ciebie taki masochista, że tu lurkujesz i czekasz na sposobność umieszczenia nic nie wnoszącej wypowiedzi. A przez to że lurkujesz, trollisko* zwane Malaggarem też lurkuje, i czeka na twoją wypowiedź, by umieścić swoją wypowiedź.
* Ja i tak wiem Malaggar że lubisz takie pieszczotliwe zwroty pod swoją personę
Beamhit pisze:szelest pisze:Karta profesji jest właściwie zbędna na stole, poza rysunkiem postaci i slotach - nie jest niezbędna do gry.
Tak, jest zbędna. Zauważyłem to jeszcze przed premierą
Dark_Raziel pisze:Niby jest ale tekstu na niej jest tyle mało że jakby w drużynie naprawdę koniecznie ktoś musiał mieć drugą taką postać do i przepisanie sobie tekstu z karty na kartkę z zeszytu nie jest problemem.
N1ghtwind pisze:
Albo to jakiś niezły dowcip albo posiadam karte z jakiegoś przyszłego dodatku czy co... tak czy owak jestem bardzo zdziwiony tym... co nie zmienia faktu że zapytam się o to prosząc o wysłanie brakującej karty...
Czy w opisie zasad twórcy piszą "Jak wypada klepsydra, to znaczy, że postaci zajęła czynność dłużej, niż się spodziewała", czy też "Jak wypada klepsydra, to może oznaczać...". W drugim stwierdzeniu jest przez twórców w pełni dopuszczona opcjonalność tej zasady, w pierwszym jest to "hard rule".Sprecyzuj dokładnie, bo troszeczkę nie rozumiem.
Z uwagi na finezję obrzucania proponuję przyczajonego Tygrysa, ukrytago JagdpantheraMalaggar to taki forumowy "przyczajony tygrys, ukryty smok" , cierpliwie czeka by obrzucić kogoś mięskiem...
Delay: If at least one hourglass symbol appears in the results pool, the action causes a delay. During
encounter mode, after the action is resolved, the GM has the option to either place two recharge counters
on one of the rolling character’s action cards, or move the topmost token for the delayed character on the
initiative track down one space in initiative order. During story mode, the GM may determine the action
takes longer to resolve than expected.
Czyli wychodzi koszmarek... Same tokeny, riczardż kantersy...During
encounter mode, after the action is resolved, the GM has the option to either place two recharge counters
on one of the rolling character’s action cards, or move the topmost token for the delayed character on the
initiative track down one space in initiative order
Blah...dobrze balansuje mechanikę...
Sirielu, ależ ja wiem. Tylko w "normalnym rpgu" właśnie nie ma dupereli, które trzeba poprzekładać/przesuwać/odwracać.Nikt nie broni robić tego samego w "classic" rpg, tyle że bez używania pasków, puzzli, żetonów i tapowania kart.
Malaggar pisze:Pisałem do N1ghtwinda.Sirielu, ależ ja wiem. Tylko w "normalnym rpgu" właśnie nie ma dupereli, które trzeba poprzekładać/przesuwać/odwracać.
Malaggar pisze:quote] Sirielu, ależ ja wiem. Tylko w "normalnym rpgu" właśnie nie ma dupereli, które trzeba poprzekładać/przesuwać/odwracać.
sivar pisze:A tu np taki mag, co prawda siły ma 2 (nie ma zatem Akcji Melee Strike)