Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Snusmumriken
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 151
Rejestracja: wt cze 09, 2009 1:02 pm

Re: Alternatywne historie FR

ndz paź 11, 2009 12:19 am

Ooral92 pisze:
To chyba jest żart. Jesteś dziwnym MP jeśli pozwoliłeś na to wszystko. Co następne? Awans na boga?


Zazwyczaj kampanie epickie kończą się rozwaleniem połowy uniwersum, w którym istnieją lub/i zostanie bogiem :D
Ostatnio zmieniony ndz paź 11, 2009 12:24 am przez Snusmumriken, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

Alternatywne historie FR

ndz paź 11, 2009 12:22 am

Ooral92 - to jest 30 poziom. Postacie czarujące jeszcze przed 20 mogą dowolnie naginać rzeczywistość do własnego widzimisię. 10 poziomów w epickość spokojnie pozwala na zmianę obrazu politycznego kontynentu.
 
Awatar użytkownika
Ginden
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 831
Rejestracja: pt gru 19, 2008 1:15 pm

Alternatywne historie FR

ndz paź 11, 2009 9:57 am

Ale magowie i tak mają lepiej!
Epickie czarowanie, wieloczar wzięty z 3 razy i wszystkie trzy bezwiedne przyspieszenia zaklęcia. Rzucasz 4 czary na rundę. A do tego masz pełny wybór akcji do użycia. Czyli możesz rzucić cztery czary, a potem uciec biegiem..
Hezor pisze:
10 poziomów w epickość spokojnie pozwala na zmianę obrazu politycznego kontynentu.

Tylko dla odmiany wojownika. Bardowie mają olbrzymie premie za epicki poziom (atut zwiększający dwukrotnie wszystkie premie z jego muzyki, który można brać wielokrotnie!), magowie też (atut, który powoduje brak konieczności posiadania materialnych komponentów, nawet drogich). I potrafią ten kontynent zniszczyć, stworzyć na nowo, po czym użyźnić ziemię Elminsterem.
Dickhead pisze:

Zazwyczaj kampanie epickie kończą się rozwaleniem połowy uniwersum, w którym istnieją lub/i zostanie bogiem :D

Lepsze są te, które kończą się zniszczeniem jakiegoś planu... Na przykład Caani...
 
czarnokij
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: sob paź 10, 2009 6:58 pm

Re: Alternatywne historie FR

ndz paź 11, 2009 6:37 pm

Ja zmieniłem tak: Cyric i Shar zaatakowali Mystrę ale z pomocą przyszedł jej Azuth i zabili Cyrica a Shar uciekła. Wykorzystał to Szass Tam którym naprawdę był bhaal który schował się w jego ciele po swojej śmierci i wyniósł się w boską range zajmując działkę cyrica i wielu wyznawców wśród czerwonych magów. Natomiast potężnej drużyna poszukiwaczy przygód udało się wskrzesić arcymaga z Nethrilu który za pomocą zaklęcia proctiva poruszenie góry przygniótł i tym sposobem zabił Velsharoona przejmójąc jego działkę. Szalony paladyn dostał się do świątyni w której żyła lolth i za pomącą magii przyzwał Tyra. W wyniku nieporozumień :) Tyr zabił lolt co wzmocniło pozostałe drowie bóstwa.Natomiast co do faerunu to pomroki przeniosły się na grzbiet świata pozostawiając Anuroch beduinom a Unter iMurholand podpisały pokój przy którego warunkach okupowane ziemie przez Murholand zostały mu przydzielone
 
Awatar użytkownika
Bel esprit
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 281
Rejestracja: czw sty 11, 2007 6:14 pm

Alternatywne historie FR

ndz paź 11, 2009 7:59 pm

Awans na boga - czemu nie? Silna postać na trzydziestym poziomie teoretycznie jest zdolna dokopać pomniejszemu półbogowi, a zatem i ukraść jego boską esencję. Ale na razie nie ma tego w planach - gracz raczej kreuje się na bezwzględnego imperatora.
Co do ''pozwalania'' na ''to wszystko'', to może moja wypowiedź zabrzmiała zbyt wzniośle. Miasto Oakhurst nie jest jeszcze zbyt wielkie, choć dobrze bronione. Same Srebrne Marchie, poprzez zmianę ośrodka władzy na mniej wydolny, zdziczały i w większości stały się głuszą, pośród której gdzieniegdzie leżą podupadłe miasta (Cytadela Adbar, Silverymoon). Ludność jest nieszczęśliwa i buntuje się, a paladyn co i rusz musi ścierać się z dobrymi czarodziejami, starającymi się odsunąć go od władzy. Nie jest tak cukierkowo, bo handel upadł, banici wylegli na drogi, a młodzi mężyźni wcielani są do wojska, niedługo ludziom zajrzy też w oczy głód.
Zresztą, wybryki mojego gracza to i tak nic w porównaniu do wypowiedzi OneMoreGodDamnElfa, który zabił większość ważnych postaci Faerunu i zniszczył co bardziej charakterystyczne państwa. Kwestie, w jakie uwikłał się paladyn, to raczej lokalne konflikty.

A, jeszcze:
ilithidy... Czemu ich nie zabił? Jest paladynem.

Nie jest zbyt inteligentny, za to one są :) gracz myśli, że w najgorszym wypadku są neutralne.
 
Awatar użytkownika
Khemlish Val'Drach
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1055
Rejestracja: czw gru 01, 2005 6:00 pm

Re: Alternatywne historie FR

pn paź 12, 2009 2:31 pm

Ja z kolegami jako że zaczynaliśmy przygode z RPG-ami w systemie Warhammer mamy w zwyczaju jako mg i bg nie ingerować zbytnio w świat. W każdym razie za bardzo.
Nasze zmiany są niewielkie. Właściwie to moje. Bo moja postać założyła w Bractwo Księżycowej Klingi - podsekte wyznawców Eilistraee. Siedzibą sekty jest Twierdza Księżycowego Światła (obecna populacja ok. 18 tyś. + ok. 2 tyś. szpiegów rozrzuconych po wszystkich drowich i półdrowich miastach Faerunu). Twierdza jest w Vast na ziemiach, które cywilizowani mieszkańcy (nielicząc krasnoludów żyjących w górach) porzucili ze względu na sporadyczne ataki orków. Twierdza jest zbudowana jak twierdza krasnoludzka. We wnętrzu góry. Sama góra powstała podczas próbnego odprawienia rutuału orkowego szamana, który zniszczył fort stający tam wsześniej. Przez lata od załorzenia z surowej góry wypiętrzonej magią mieszkańcy przebudowali ją w prężne gospodarczo, samowystarczalne miasto o bogatej kulturze.
Powiem jeszcze na koniec, że populacje twierdzy skłądają się głównie Drowy i Półdrowy. Troche mniej jest Ludzi, istot Drowiej krwi, Gnomów i Elfów innych podras. Utrzymuje sojusze z Dolinami, Silvermoon, Lantan i Halruaą. Ten ostatni to sojusz wojenny.

Twierdza nieco ułatwiła życie miejscowym, bo patrole uczniów szkoły wojowników oraz rytualne polowania utrzymują orki i potwory w górach. Po śmerci Vhaerauna i wchłonięciu jego mocy bractwo odseparowało się od Eilistraee. Po jej śmierci nie ulegli zmianie tylko pozostali Drowami. Największe zagrożnie dla twierdzy nastąpiło na kilka dni przed atakiem czcicieli Ghaunadaura na Promenade. Trawające kilka dni oblężenie orczej hordy zakończyło się zwycięstwem obrońców.
Ostatnio zmieniony pn paź 12, 2009 3:09 pm przez Khemlish Val'Drach, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Jean de Lille
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1156
Rejestracja: śr paź 21, 2009 2:21 pm

Alternatywne historie FR

ndz sty 31, 2010 9:39 pm

A co tam, dopiszmy parę pomysłów zwiazanych ze storylinią pewnej kampanii, jeśli BG postapią wg przewidywań. (kampania w toku, więc moich graczy - znanych tu pod pseudonimami Condor, albi i Dinin uprasza się w razie napotkania tego posta o nieczytanie).

1372 RD

Mirtul/Kythorn - cichy powrót Złodziei Cienia do Waterdeep, seria morderstw urzędników i funkcjonariuszy straży, rozbicie odpowiedzialnej za nie fasadowej gildii w Dzielnicy Doków, zidentyfikowanej jako komórka ZC, co utwierdza władze w nieświadomosci prawdziwego zagrożenia.

Kythorn - Isimud z Messemprar i Czerwony Mag Avernus Vandor Albakir podpisują tajny układ o pomocy wojskowej i gospodarczej Thay dla Wolnego Untheru. Na terytoriach okupowanych rozpoczyna działania partyzancka Kompania Ognistego Węża pod dowództwem A.V. Albakira.

1373 RD

Ches - wobec przygotowań faraona Horustepa do ataku na Wolny Unther, Thay formuje "Ochotniczy Korpus Ekspedycyjny Thay", który do końca miesiąca zostaje przetransportowany do Untheru. Mulhorand żąda od zulkirów wycofania wojsk i odszkodowania. Sekretna mobilizacja w Thay.

Tarsakh - Thayanie i Untherczycy rozpoczynają ofensywę w kierunku Shussel i Unthalass. Testy polowe eksperymentalnego okrętu klasy Czerwony Wiatr (udoskonalony statek powietrzny wyposażony m.in. w thayańskie bombardy, podwójne kusze przeciwlotnicze i soczewkowe działo ogniskujące) Thay zawiązuje sojusz z Untherem (Liga na rzecz Niepodległego Untheru - początek Wielkiej Wojny Wyzwoleńczej). Desant 8-tysięcznego thayańskiego korpusu pod Skuld i blokada morska Mulhorandu. Protesty posłów Aglarondu i Rahemenu w Eltabbar.

Mirtul - Cimbar w imieniu Chessenty zgłasza akces do Ligi, formuje 3-tysięczny korpus posiłkowy i uderza od zachodu na okupowany Unther. Kler Tiamat w Untherze odprawia rytuał spętania 4 antycznych smoków chromatycznych celm ich wykorzystania w wojnie - zbuntowane jaszczury pustoszą kraj i uciekają (błękitny Gestaniius po mediacji Albakira dołącza do Wolnego Untheru w zamian za prawa lenne do terenów wokół jeziora Alamber).

Flamerule - aktywizacja partyzanckich oddziałów wyznawców proroka Salazara (konwersja zaratustrianizmu na warunki FR - jesli ktoś jest zainteresowany, mogę opisać) na tyłach Mulhorandczyków

1374 RD
Krótka wojna Talosa i Mystry o dziką magię powoduje silne kataklizmy na zachodnim wybrzeżu Faerunu.

Eleint - wyparcie Mulhorandczyków za Rzekę Mieczy. Pokojowy przewrót pałacowy w Skuld inspirowany przez kler Horusa-Re. Faraon zmuszony do negocjacji pokojowych.
Wyzwolenie terytorium Untheru, koronacja Isimuda na Króla Królów w Unthalass. Thay "użycza" 5000 żołnierzy jako gwarancji bezpieczeństwa kraju (dowodzi A. Albakir). Ciągły wzrost popularności ruchu Salazarian i ich naciski na zniesienie niewolnictwa w Untherze.

Marpenoth - Cimbar otrzymuje pomoc gospodarczą z Thay w zamian za udział w Wojnie Wyzwoleńczej

Teraz parę lat spokoju (zobaczymy, co się stanie z resztą świata - na Anauroch zapewne Wojna pod Piaskami - Pomrok vs faerimmowie) i zarys planów na przyszłość:

1379 RD
Rozpad Zhentarimów na frakcję wschodnią (Fzoul i kościół Bane'a z ośrodkiem w Twierdzy Zhentil) oraz zachodnią (Sememmon) ze stolicą w Mrocznej Twierdzy.

Wybuch wojny domowej W Untherze (Wojna Abolicyjna) - rządowa próba pacyfikacji Salazarian.

Post inspirowany makabrycznymi działaniami WotC - będę wdzięczny za opinię co do jakości powyższej storylinii.
Ostatnio zmieniony ndz maja 16, 2010 7:38 pm przez Jean de Lille, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość