Matis99 pisze:Rund ? Dla mnie walka jest długa, jeśli trwa dwie godziny czasu rzeczywistego. Powyżej czterech godzin - jest za długa (bo więcej zazwyczaj gracze nie wysiedzą i trzeba robić przerwę).
No w końcu, czyli stąd płynie prosty wniosek, że problem nie jest w ilości hp przeciwników i zadawanych dmg, tylko w orgaznizacji walk, ewentualnie wstanach przedłużających rozgrywkę, choć te drugie na czas rzeczywisty nie mają aż tak dużego wpływu. Taki stun przecież nawet przyspiesza rozgrywkę:)
Wystarczy policzyć sobie o ile przyspieszy się walkę dodając bonus do damga, o ile to sktróci liczbę rund na heroicu gdzie ma byc kapmania, o pół rundy, góra? Ile to bedzie czasu rzeczywistego 10-15 minut? Myślę, że nie tędy droga, a trzeba się przyjrzeć organizacji walki, na co traci się czas, co zjamuje go najwięcej i tam szukać redukcji, a nie kopać w mechanice.