Zrodzony z fantastyki

 
mikishow
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 17
Rejestracja: czw gru 17, 2009 5:50 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pn lut 15, 2010 12:38 pm

Sorin Marcov. Co mozna zrobic z rywalem zabierając mu ture?
 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pn lut 15, 2010 12:45 pm

Kliknij w link, który sam stworzyłeś, tylko poprawiony na Sorin Markov :)

Jeśli to zrobisz, otworzy ci się gatherer. Pod kartą masz taki mały plusik i napis "display rullings". Wystarczy, że klikniesz i pokażą ci się zasady odnośnie tej karty :)
 
Awatar użytkownika
fourth
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 132
Rejestracja: sob sie 29, 2009 12:34 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pn lut 15, 2010 4:42 pm

mikishow pisze:
Traumatic Visions Mam pytanie o co chodzi z tym basic landcyclingiem:
czy trzeba zapłacic jak kickera by moc wziac landa do ręki?

Możesz zapłacić koszt basic landcyclingu gdy masz tą kartę na ręce, discardujesz ją, szukasz landa w biblitece

mikishow pisze:
I czy Earthquake Udeza takze we mnie i moje crity?

Jest napiesane "each creature", więc twoje też. Jest napisane "each player" więc ty też.

Na przyszłość edytuj posta zamiast pisać jeden pod drugim.
 
Sen7
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 3:35 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt lut 16, 2010 5:52 pm

Mam takie pytanie odnośnie karty tower above jeśli np rzucę ten spell na stworka 3/3 będzie miał wtedy 7/7 wither trample i będę mógł sobie wybrać stworka którego zaatakuje , np wybrałem stworka 3/3 i teraz mam pytanie jak to wyjdzie jeżeli on będzie miał wtedy withera to stworek przeciwnika dostanie countera -1/-1 a sam przeciwnik 6 dmg ?
 
Awatar użytkownika
p4v
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1052
Rejestracja: pn kwie 06, 2009 10:03 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt lut 16, 2010 6:01 pm

Normalnie stworek przeciwnika dostałby 3 dmg, czyli w tym wypadku dostanie 3x counter -1/-1, a sam opponent otrzyma 4 dmg.

Po prostu Wither zadaje obrażenia w formie counterków -1/-1! Dzięku temu nie działają takie umiejętności jak np. regeneracja, czy niezniszczalność.
Ostatnio zmieniony wt lut 16, 2010 6:08 pm przez p4v, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Karoten
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: śr lut 17, 2010 11:40 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr lut 17, 2010 11:43 am

http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/Details.aspx?multiverseid=197893

O co chodzi w tej karcie? Bo lekko jej nie rozumiem :help:
Ostatnio zmieniony czw lut 18, 2010 5:44 pm przez Karoten, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr lut 17, 2010 11:58 am

Z początkiem każdej fazy końcowej tury (end step), jeśli dociągnołeś 2 bądź więcej kart, możesz położyć counterka na Ascesji.

Jeśli Ascesja ma 6 bądź wiecej counterków, jeśli dociągasz kartę, możesz zamiast tego przeszukać sobie bibliotekę po dowolną kartę, wziąść ją na rękę i potem przetasować bilbiotekę.
 
 
Sen7
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 3:35 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw lut 18, 2010 8:32 pm

p4v pisze:
Normalnie stworek przeciwnika dostałby 3 dmg, czyli w tym wypadku dostanie 3x counter -1/-1, a sam opponent otrzyma 4 dmg.

Po prostu Wither zadaje obrażenia w formie counterków -1/-1! Dzięku temu nie działają takie umiejętności jak np. regeneracja, czy niezniszczalność.


Ok dzięki mam jeszcze jedno pytanie odnośnie withera widziałem już chyba to gdzieś na forum ale napisze. Mianowicie jest taka sytuacja stworek który ma 3/3 + wither atakuje stworka która ma 3/4 wydaje mi się , że dalej powinno być tak stworek z witherem ginie a przeciwnik zostaje z 3 konterami -1/-1 na sobie , czyli zostaje mu 0/1 . Dobrze myślę ?
 
Awatar użytkownika
fourth
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 132
Rejestracja: sob sie 29, 2009 12:34 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw lut 18, 2010 8:42 pm

Dobrze myślisz, było to lepiej widoczne gdy obrażenia przechodziły przez stos.
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt lut 19, 2010 2:28 am

Karoten pisze:


Na początku end stepu, sclashuj się z przeciwnikiem. Jeśli wygrasz, przejmjesz kontrolę nad zenchantowaną (tym enchantem) kreaturą, jeśli przegrasz, przeciwnik przejmuje nad nią kontrolę.

Karoten pisze:
http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/ ... eid=107413


Kiedykolwiek zenchantowana kreatura atakuje, a jej power jest rowny dwa, bądź mniejszy, dostaje nieblokowalność. Forecast: zapłać koszt, pokaż tę kartę przeciwnikowi, wskazana kreatura z powerem dwa, bądź mniejszym dostaje nieblokowalność.

Karoten pisze:
http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/ ... eid=125880


Enchantujesz cokolwiek na stole. Enchant ma Vanishing 3, czyli przy wejściu enchant dostaje 3 time counterki. W każdym swoim upkeepie zdejmujesz jeden counterek. Po zejściu ostatniego enchant jest poświęcany.

Jeśli enchant zejdzie do grobu, właściciel zenchantowanego permanentu poświęca ten permanent.

Karoten pisze:
http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/ ... eid=139678


Wskazana kreatura do końca tury staje się stworkiem 4/4 z flyingiem, oraz otrzymuje każdy typ kreatury istniejący w mtg (może byc elfem, koboldem, gigantem, goblinem itp...)

EDIT:

Nastepnym razem uzywaj tagowania kart:

[mtg]Nazwa Karty[/mtg]


Łatwiej będzie się ogarnąć z tym o co pytasz.
Ostatnio zmieniony pt lut 19, 2010 2:29 am przez Specu, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

sob lut 20, 2010 11:29 am

Na stole znajduje się Cradle of Vitality, dwa Child of Night i Vampire Nighthawk.
Atakuję wszystkimi stworkami.
Jak mogę w tej sytuacji wykorzystać Cradle of Vitality? Czy liczy się całość życia, które zdobyłem czy tylko ilość życia pozyskanego z danego źródła?
 
Awatar użytkownika
Filciu702
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 453
Rejestracja: wt paź 21, 2008 4:15 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

sob lut 20, 2010 1:16 pm

Gatherer Rulings ftw.

Cradle of Vitality triggers just once for each life-gaining event, whether it's 1 life from Deathgreeter or 8 life from Soul's Grace. You pay the cost just once, but the targeted creature will get a number of counters equal to the amount of life you gained.


Przy każdym 'life-gaining event' abilitka triggeruje. Możesz wtedy zapłacić 1W i położyć counterki równe liczbie zyskanego życia poprzez dany 'life-gaining event'.

W Twoim wypadku zyskasz 3x po 2HP, więc możesz użyć abilitki 3 razy, kładąc po 2 counterki.

Tadam!

Pozdrawiam :)
 
Kosa92
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 83
Rejestracja: sob sie 16, 2008 8:36 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw lut 25, 2010 2:53 pm

Double Negative- jak dokładnie działa ta karta oraz kiedy mogę ją zagrać.
I czy ten sam efekt osiągne przy zagraniu Cancel + Twincast.
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw lut 25, 2010 4:46 pm

Kosa92 pisze:
Double Negative- jak dokładnie działa ta karta oraz kiedy mogę ją zagrać.
I czy ten sam efekt osiągne przy zagraniu Cancel + Twincast.


Skontruj do dwóch wybranych spelli. Cancel + Twincast robią dokładnie to samo.

Kiedy możesz skontrować Double Negative? Zawsze. Możesz skontrować jeden spel jak i dwa, z tym że jesli kontrujesz dwa, to obydwa muszą znajdywać się na stacku. Najlepszy przykład - kontrowanie spelli zagranych ze storma.
 
Awatar użytkownika
p4v
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1052
Rejestracja: pn kwie 06, 2009 10:03 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw lut 25, 2010 9:07 pm

Lub kontrowanie Cascade.
 
Razamarth
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 80
Rejestracja: czw gru 21, 2006 7:21 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt lut 26, 2010 12:23 pm

Jeśli mam na stole Bloodchief Ascension a gram jednocześnie z trzema przeciwnikami i rzucę Syphon Soul czy Volcanic Fallout co uderzają w każdego przeciwnika to countery na Bloodchief Ascension nabijają się na każdego gracza z osobna ?
Ostatnio zmieniony pt lut 26, 2010 12:24 pm przez Razamarth, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt lut 26, 2010 2:08 pm

Bloodchief triggeruje tylko raz na końcu każdej tury i sprawdza czy jakikolwiek przeciwnik otrzymał w niej obrażenia, więc Syphon Soul i Fallout nie dają więcej counterów, ale na przykład Sulfuric Vortex zagwarantuje countera w rundzie każdego z przeciwników.
 
Awatar użytkownika
WilliamWolfes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1308
Rejestracja: sob lis 13, 2004 1:29 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt lut 26, 2010 11:05 pm

Jak działa Spitemare?
 
Awatar użytkownika
Filciu702
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 453
Rejestracja: wt paź 21, 2008 4:15 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt lut 26, 2010 11:09 pm

Whenever Spitemare is dealt damage, it deals that much damage to target creature or player.


Kiedykolwiek zadasz damage Spitemare'owi, zadaje on tyle samo dmg danej kreaturze lub graczowi.

Kontrolujesz Spitemare'a, ktoś zadaje w niego 2 dmg. Może on wtedy zadać też 2 dmg danej kreaturze lub graczowi.
Ostatnio zmieniony pt lut 26, 2010 11:12 pm przez Filciu702, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Domin_ejs
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: ndz gru 07, 2008 6:54 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr mar 03, 2010 9:06 am

Mam pytanie o Golgari Rot Farm.
http://gatherer.wizards.com/Pages/Card/ ... seid=87939

Czy jest możliwość wyłożenia tego landu w pierwszej turze, czyli w momencie gdy nie kontroluje innego landu?
Nie ma "sacrifice unless", czyli można?
 
Awatar użytkownika
Dzwig
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 92
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 1:57 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr mar 03, 2010 9:18 am

Można jak najbardziej, ale cofnie samego siebie.
 
magoryan
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 41
Rejestracja: pt gru 18, 2009 10:02 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr mar 03, 2010 12:05 pm

Powitać. Dwie kwestie...

1) Mam na stole Leaf-crowned Elder. Z kinship wchodzi drugi Elder. Sprawdzam kinship dla drugiego, czy normalnie ciągnę kartę, a podwójny kinship mam dopiero od następnego upkeepu?
2) Wrzucam np. Bosk Banneret, przeciwnik rzuca dowolną kontrę, chociażby znienawidzone przeze mnie Flashfreeze. Mogę rzucić na niego Vines of Vastwood, a wtedy Bosk stanie się nielegalnym celem dla kontry, czy to nie ma sensu, bo i tak kontra zadziała ?
 
Awatar użytkownika
Dzwig
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 92
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 1:57 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr mar 03, 2010 12:21 pm

1. Masz draw. Zdolność drugiego będzie się odpalać dopiero od następnej tury.
2. Nie. Banneret nie jest jeszcze w play'u więc co najwyżej sam możesz zagrać kontrę na tą rzuconą przez opp'a.
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr mar 03, 2010 1:59 pm

1. A dokładniej - dalej jest upkeep, ale już po jego początku, kiedy zdolności 'At the beginning of your upkeep' triggerują - drugi LCE nie będzie triggerował do twojego następnego upkeepu. Jeżeli nikt nie będzie chciał nic dodać na stos w upkeepie, przechodzisz do drawu.
 
Awatar użytkownika
Hezor
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3788
Rejestracja: pn lip 23, 2007 10:31 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr mar 03, 2010 11:15 pm

 
Sen7
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: ndz sty 03, 2010 3:35 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw mar 04, 2010 8:12 pm

Witam poproszę o wytłumaczenie działania tych kart:
Spiketail Drake
Grip of Amnesia
Sunken Field
Rethink
Dispersal Shield

W nich wszystkich nie rozumiem prawie tej samej rzeczy mianowicie "counter target spell" nie wiem co to znaczy
 
Awatar użytkownika
p4v
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1052
Rejestracja: pn kwie 06, 2009 10:03 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw mar 04, 2010 8:18 pm

Counter target spell - Skontruj wskazany czar, counter oznacza kontrować, a kontrować możemy wszystkie karty używające stosu. Skontrowana karta nie wchodzi do gry, tylko spada na graveyard. Karty używające stosu to wszystkie typy oprócz land.

Dla przykładu:
Ktoś zagrywa Acidic Slime, ty go kontrujesz i Ooze spada do graveyardu nie wchodząc nawet do gry. Dzięki temu jego ability "When Acidic Slime enters the battlefield, destroy target artifact, enchantment, or land." nawet nie zadziała.
 
Awatar użytkownika
Gizmoo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1195
Rejestracja: sob mar 07, 2009 1:26 am

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt mar 09, 2010 9:54 am

Czy Ooze powstały z enchantowanego lądu za pomomocą Corrupted Zendikon ma summoning sicknes?

Prościej - czy rzucając Corrupted Zendikon, mogę zaatakować w tej samej turze, czy muszę poczekać do następnej?
 
Awatar użytkownika
Xolotl
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 166
Rejestracja: pt wrz 04, 2009 10:33 am

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt mar 09, 2010 10:24 am

Jak najbardziej możesz.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości