Zrodzony z fantastyki

 
Tolek
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 153
Rejestracja: pt lis 29, 2002 5:39 pm

ndz lut 06, 2005 3:35 pm

IMHO przedstawiona przez Suldarr'essalar'a rozpiska Garagosa jest trochê przegiêta.Wg. mnie nie powinien mieæ kostek Outsaider'a ; ponadto ma zbyt du¿a Si³ê, a zbyt nisk± Roztropno¶æ(Wisdom).
 
Awatar użytkownika
Aragathor Roaringflame
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 6202
Rejestracja: wt lis 26, 2002 5:52 pm

ndz lut 06, 2005 3:47 pm

A dalczego nie ma mieć kostek outsidera?
Jest nim i z tego co wiem zawsze nim był (kiedyś był większym bóstwem).
Wg. mnie wisdom ma trochę za wysokie bo podręczniki przedstawiają go jako prawie bezmyślną maszynę do zabijania.
A siła jest ok, pasuje do image'u brutalnego boga.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

ndz lut 06, 2005 4:58 pm

Moim zdaniem powinien mieć troszkę większą siłę (ma niewiele większą od Tempusa), a jest bogiem wojny, rzezi, masakry wojennej. Siła jest głównym atrybutem.

Arag, żaden bóg nie ma cechy poniżej 24 jeśli się nie mylę. Ale to ciekawy pomysł, by dać mu temporary wisdom score 5 np. Co wy na to?
 
Defender
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 85
Rejestracja: sob lis 06, 2004 9:41 pm

ndz lut 06, 2005 6:16 pm

Wg. mnie on powinien mieæ mniej Si³y ni¿ Tempus, bo jest pó³bogiem. Jêsli chodzi o Rzt nawet nie¼le, pasuje mu to 20 :)

Co do tej si³y: mo¿e to nie jest wymagane, ale poprostu lepiej wygl±da. Tempus jest g³ównym bogiem wojny, wiêc to on powinien mieæ wiecej si³y.

Btw móg³bym prosiæ o rozpiske Jergala :)?
 
Darklord
Wyróżniony
Wyróżniony
Posty: 9630
Rejestracja: sob lis 15, 2003 2:03 pm

ndz lut 06, 2005 10:43 pm

Nieoficjalna rozpiska (3.0) Jergala zrobiona przez fanów z forum WotC:

Jergal

Lord of the End of Everything, Scribe of the Doomed, the Pitiless One

Faerunian Demigod  
Symbol: Jawless skull and writing quill on scroll
Home Plane: The Fugue Plane
Alignment: Lawful neutral
Portfolio: Fatalism, proper burial, guardian of tombs
Worshipers: Monks, necromancers, paladins
Cleric Alignments: LE, LG, LN
Domains: Fate, Law, Repose, Rune, Suffering
Favored Weapon: A white glove (scythe)

Jergal  

Necromancer 20/Cleric 20/Expert 10  

Medium-Size Outsider (Law)  

Divine Rank: 5

Hit Dice: 20d4 (Nec), 20d8 (Clr), 10d6 (Exp)

Initiative: +13 (+9 Dex, +4 Improved Initiative)

Speed: 60 ft.

AC: 50 (+ 9 Dex, +5 divine, +18 natural, +8 deflection)

Attacks: +5 keen ghost touch lawful scythe +63 melee; or +57 melee touch; or +61 ranged touch

Damage: +5 keen ghost touch lawful scythe 2d4+12/18-20; or by spell

Face/Reach: 5 ft. by 5 ft./5 ft.

Special Attacks: Domain powers, salient divine abilities, spell-like abilities

Special Qualities: Divine immunities, understand, speak and read all languages and speak directly to all beings within 5 miles,  

Saves: Fort. +44 Ref. +46 Will. +52

Abilities: Str.24 (+7) Dex.28 (+9) Con.24 (+7) Int.40 (+15) Wis.40 (+15) Cha.26 (+8)

Skills: (32 at +48) Alchemy +62, Concentration +55, Craft (bookbinding) +62, Craft (calligraphy) +62, Craft (stonemasonry) +62, Craft (coffins) +62, Diplomacy +56, Heal +62, Knowledge (arcana) +62, Knowledge (religion) +62, Knowledge (the planes) +62, Knowledge (History) +62, Scry +62, Spell Craft +62, Bluff +56, Appraise +62, Gather Information +56, Intimidate +56, Listen +62, Move Silently +57, Read Lips +62, Sense Motive +62, Spot +62, Jump +55, Search +62, Profession (apothecary) +62, Profession (bookkeeper) +62, Profession (guide) +62, Profession (herbalist) +62, Profession (scribe) +62, Profession (gravedigger) +62, Profession (undertaker) +62

Feats: Alertness, Combat Casting, Combat Reflexes, Expertise, Improved Critical (Scythe), Improved Initiative, Spell Focus (Necromancy), Spell Penetration, Greater Spell Penetration, Greater Spell Focus (Necromancy), Weapon Focus (Scythe), Empower Spell, Maximize Spell, Extend Spell, Quicken Spell, Silent Spell, Still Spell, Eschew Materials, Power Critical (Scythe), Persistent Spell, Reach Spell, Widen Spell, Sacred Spell, Repeat Spell, Scribe Scroll

Divine Immunities: Transmutation, Energy Drain, Ability Drain, Ability Damage, Mind-Affecting Effects, Energy Immunity (electricity, cold, acid), disease, poison, stunning, sleep, paralysis, death effects, disintegration, imprisonment and banishment.

Salient Divine Abilities: Extra Domain (Rune), Extra Domain (Suffering), Know Death, Hand of Death, Divine Recall (deaths), Divine Spell Focus (Necromancy)  

Domain Powers: Cast law spells at +1 caster level, uncanny dodge as 3rd level rogue, Pain Touch 1/day (touched living creature suffers –2 enhancement penalty to Strength and Dexterity for 1 minute. Does not affect creatures immune to critical hits), if Jergal falls below 0 HP he gains 1d8+8 hitpoints 1/day. If he is brought to –10 or less hitpoints by a single attack this power does not take affect.

Spell-Like Abilities: All domain spells, caster level 15, base DC= 23 + spell level

Cleric spells/day: 6/9/9/9/8/8/7/7/6/6 + domain spells

Wizard spells/day: 4/8/8/8/7/7/7/7/6/6 + 1 per caster level (must be necromancy spell)

Possessions: Jergal carries his +5 keen ghost touch lawful scythe, but is more likely to be using it as a walking stick than to be fighting with it.

Other Divine Powers

Senses: Jergal can see, hear, touch and smell at a distance of 5 miles. As a standard action he can perceive anything within 5 miles of any location where one of his titles or name was spoken in the last hour. He can extend his senses to up to 2 locations at once. He can block the sensing power of deities of his rank or lower at up to 2 remote locations at once for 5 hours.

Portfolio Sense: Jergal senses any death (via his Divine Recall salient divine ability) and any funeral proceedings so long as it involves at least 1000 or more people.

Automatic Actions: Jergal may use any Craft, Knowledge or Profession skill in which he has at least 1 rank as a free action if the DC for the task is 15 or lower. He can perform up to 5 such free actions each round.

Create Magic Items: Jergal can create any magic item that involved death or memory so long as the item’s market price does not exceed 4500 gp.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

ndz lut 06, 2005 10:53 pm

Co do tej siły: może to nie jest wymagane, ale poprostu lepiej wygląda. Tempus jest głównym bogiem wojny, więc to on powinien mieć wiecej siły.
Szczerze powiedziawszy to pierwszym bogiem wojny był Garagos :wink:
Tempus reprezentuje nie brutalną siłę, ale strategię wojenną (tym pokonał posługującego się destrukcyjną siłą Reavera), stąd też więcej siły ma Garagos.
 
Tolek
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 153
Rejestracja: pt lis 29, 2002 5:39 pm

wt mar 08, 2005 3:14 pm

Szczerze powiedziawszy to pierwszym bogiem wojny by³ Garagos

Dobrze napisane Suldarr'essalar BY£.
Co wg. mnie oznacza zmniejszenie jego potêgi, która powinna byæ odzwierciedlona nie tylko przez liczbê salient divine abilities, ale tak¿e poprzez wysoko¶æ atrybutów i moc posiadanych przedmiotów magicznych(aczkolwiek to ostatnie jest mniej istotne). Istnieje te¿ druga opcja czyli stworzenie nieco bardziej "podpakowanej" rozpiski Tempusa.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

śr mar 09, 2005 9:58 am

O potędze boga decyduje jego Divine Rank. Współczynniki zależą od poziomów, a tych nie traci się tracąc wyznawców. Przekładając portoflia i zachowania obu bogów na klasy postaci: Garagos byłby barbarzyńca, a Tempus wojownikiem. To, że wojownik jest lepszy, wcale nie oznacza, że musi być silniejszy, mimo iż w obu przypadkach jest to współczynnik podstawowy.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

śr kwie 13, 2005 6:40 pm

-czy nie jest za silny? Taki Corellon ma chyba 5 ataków, a ma Divine rank 19. On ma 22 czy nawet jeszcze więcej.Czy to oznacza, że rozłożyłby większe bóstwo?
Zobacz rozpiskę Thora :wink: Nie, nie jest on za silny i nie pokonałby boga z Divine Rank 19.
czy ten atut o walce dwiema brońmi nie oznacza przypadkiem braku jakichkolwiek kar WZGLęDEM głównej ręki? Tzn. jak normalna rozwinięta na maxa walka dwiema brońmi z 3.0 przy użyciu lekkich broni dawała -2/-2, to tutaj nawet przy ciężkich jest 0/0? bo zdaje mi się to nieco przegięte.
To rozwinięcia epickie, lub zdolność boska (w tej chwili nie pamiętam).
 
Awatar użytkownika
Kiras
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 960
Rejestracja: wt lip 26, 2005 11:37 am

śr kwie 13, 2005 7:08 pm

Kiedy, gdzie, w jakich okolicznościach używacie rozpiski bóstw? Ciekawi mnie to, gdyż delikatnie mówiąc takie postacie są grubo poza zasięgiem BG, a udostępnione przez WoTC i tworzone przez fanów rozpiski są skrupulatne, jakby były tworzone specjalnie do bitwy...
 
Loozak
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 248
Rejestracja: pn mar 28, 2005 9:14 pm

śr kwie 13, 2005 10:29 pm

<!--QuoteBegin-jeszcze niezarejestrowany :) Loozak+-->
jeszcze niezarejestrowany :) Loozak pisze:
<!--QuoteEBegin-->Dwie sprawy. Pierwsza-niezbyt się znam na statsach bogów i postaci epickich ale dlaczego ataki dotykowe(masz na myśli ataki ignorujące premię do KP z pancerza  ). Po drugie-czy ktoś ma statsy Gargautha(byle po polsku, bo nie znam tłumaczeń wielu z nazw atutów itp) albo Auril? Byłbym wdzięczny za opublikowanie ich.  
 

Zapraszam do udzielenia odpowiedzi.

Pozdrawiam, Loozak.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

czw kwie 14, 2005 5:23 pm

Dwie sprawy. Pierwsza-niezbyt się znam na statsach bogów i postaci epickich ale dlaczego ataki dotykowe(masz na myśli ataki ignorujące premię do KP z pancerza ).
Zdolność boska (Silent Divine Ability).
To ja jeszcze proszę Suldara o wyjaśnienie dlaczego by nie pokonał [img]style_emoticons/<#EMO_DIR#>/icon_biggrin.gif[/img] (najlepiej z obszernym wykładem wyjasniającym, że nie jest za silny i jest słabszy od bóstw o wyższej randze :wink: )
O sile boga, jego zdolnościach i odpornościach decyduje jego Boska Ranga. Corellon jako wyższe zadaje zawsze maksymalne obrażenia, każdy rzut kością traktowany jest, jakby wypadła 20 itp (na atak i tak musi rzucić, żeby zobaczyć, czy nie ma trafieia krytycznego). Ponadto bóstwo z większą DivRank posiada więcej boskich zdolności specjalnych (Silent Divine Abilities), które przechylają szalę zwycięstwa w odpowiednią stronę :wink:
 
Awatar użytkownika
Dark Sage
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 370
Rejestracja: pn sty 30, 2006 7:25 pm

pt wrz 15, 2006 12:28 pm

Może jest to stary temat, a nie czytałem podręcznika o bóstwach, ale mam wrażenie, że bogowie z tego co widać zostaliby zniszczeni przez epickie smoki. Pozatym nierozumim takiej rozpiski, bo według niej zabicie np. Mystry albo innego boga magii byłoby strasznie łatwe. Przyznam, że nie czytałem dokladnie całej rozpiski, bo nie znam wszystkich angielskich nazw.
 
Awatar użytkownika
Helldog
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 568
Rejestracja: sob sie 18, 2007 4:33 pm

Rozpiski bóstw (nieoficjalne)

wt mar 23, 2010 6:01 pm

Czy ktoś mógłby skierować mnie ku stronie lub postowi na którym rozpisani są ci nierozpisani bogowie z 'Faiths & Pantheons'? Od biedy mogą być i nieoficjalne rozpiski.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości