Regulamin Działu:
Ogólne
- Forum sesji on-line jest tylko im poświęcone. Wszelkie inne wątki będą kasowane.
- W temacie w którym toczy się gra nie rozmawiamy o niczym innym.
- W temacie dotyczącym rekrutacji również nie rozmawiamy o niczym innym.
- Wszelkie odwołania od decyzji MG kierujemy do tematu na forum komentarzy sesji.
- Na forum sesji on-line naliczanie postów jest wyłączone.
- Na forum sesji nie można reklamować innych stron parających się taka działalnością.
- Zakładanie tematów przez osoby, które nie będą prowadzić sesji jest zabronione.
- Szukanie MG w na tym podforum jest zabronione. Zapraszamy do działu Szukam Graczy/MG
- Regulamin może ulegać zmianom, jednak zmiany nie działają wstecz, chyba, że punkt będzie opatrzony wyraźną informację, że jest inaczej.
Zakładanie sesji i prowadzenie
- Prowadzący sesję ma obowiązek założyć tematy w działach ogłoszeń, komentarzy i aktywnych sesji. Tematy w działach aktywne sesje, komentarze zakłada się po zakończeniu rekrutacji. Temat rekrutacji zostanie zamknięty po jej zakończeniu. Wyjątkiem jest sytuacja gdy MG zakładający sesję ma wszystkich, planowanych do sesji Graczy, wtedy temat rekrutacji nie musi być założony.
- Tematy muszą mieć identyczne nazwy.
- W tytułach tematów należy podać system/setting w którym owa sesja będzie się toczyć (dokładny przykład niżej - tak tam SĄ spacje) oraz nazwę sesji/scenariusza.
Przykładowa nazwa sesji:
[Warhammer 2 ed.] "Siedem lat w Tybecie"
Nieprzestrzeganie regulaminu będzie równoznaczne z zamknięciem sesji po uprzednim zawiadomieniu autora zanim zablokuję i skasuję topic.