Gerard Heime pisze:Załóżmy, że masz przed sobą 3 wrogów, broń z SzS (np. UZI) i Strzelanie na k8. Wskazujesz 3 cele. Rzucasz 3 k8 i k6 (Kość Figury). Wynik na k6 (KF) może zastąpić dowolną k8. Każdy, kogo trafisz, otrzymuje normalne obrażenia broni.
wild beast pisze:Czyli rzucam tyle razy moją kością strzelania ilu wrogów na trafienie, tak?
Podtxt pisze:Czy stado kruków traktować jako Rój, jakoś odpowiednio zmodyfikowany? Odniosłem wrażenie że roje dotyczą raczej mniejszych istot, ale nie mam pomysłu jak inaczej wprowadzić mnóstwo ptaków. Liczenie oddzielnie byłoby chyba zbyt męczące.
Przy pościgach jest napisane, że przy uderzeniu w przeszkodę bierze się pod uwagę połowę maksymalnej prędkości, czyli tak jakby zmniejszamy obrażenia dwukrotnie. Jeśli to przeszkoda miękka, zmniejszamy o kolejną połowę, więc ostatecznie otrzymuje 1k6 obrażeń za każde 20" ruchu, dobrze rozumuję?
W prędkościach, 1" to ile km/h? Wychodzi mi mniej więcej 20, ale wolę się dopytać.
W poziomie 1" to 2 metry, w pionie 1,5 metra. Czy to aż tak ważne dla realizmu, by zakrzywiać przelicznik?
Można paść na ziemię w dowolnym momencie swojej akcji, a wstaje się darmowo gdy ktoś próbuje nas zaatakować wręcz. Czy w takim wypadku nie warto zawsze po wykonaniu akcji padać na ziemię?
Można paść na ziemię w dowolnym momencie swojej akcji, a wstaje się darmowo gdy ktoś próbuje nas zaatakować wręcz. Czy w takim wypadku nie warto zawsze po wykonaniu akcji padać na ziemię?
Zauwaz, ze jezeli nie moze wstac, to nie wstanie - a wstanie to 2 cale ruchu, jezeli juz przeszla jej karta, a nie moze juz wykonac ruchu, bo przeszla swoje tempo, to wlasnie jest przyczyna, ze nie moze sie podniesc. Tak samo, jak jest w Szoku.
Gdy postać na ziemi zostanie zaatakowana wręcz, może natychmiast powstać, by się bronić. Jednak
jeśli zdecyduje się wciąż leżeć (lub z jakiegoś powodu nie może wstać), jej Obrona zmniejsza się o 2 i musi odjąć -2 od swoich rzutów na Walkę.
Kretus pisze:C. Nie, ponieważ poruszył się pełnym tempem, a żeby wstać trzeba poświęcić 2 cale, które Smith musiał sobie zostawić "w zapasie"
BTW - dalej mylisz, Kretus. Nie w poprzedniej turze.
Kretus pisze:Czyli zgadzamy się co do zasady, ale ja dalej nie rozumiem tłumaczenia Może spróbujemy łupatologicznie:
PYTANIE
Sgt. Smith na przeciw siebie hordę szkopów. Działa na karcie "10" Wykonuje w ich kierunku pełny ruch (6'), a następnie pada na ziemię i odpala serię ze stena.
Szkopy działają na "8". Pierwszy z nich z nich podbiega do leżącego Smitha i atakuje go kolbą. Czy Smith może natychmiast wstać ?
A. Tak
B. Nie
C. Nie, ponieważ poruszył się pełnym tempem, a żeby wstać trzeba poświęcić 2 cale, które Smith musiał sobie zostawić "w zapasie"
Ramel pisze:Przepraszam, ale tam nigdzie nie pisze, ze to jest A, a raczej, ze jest to B i C (nie moze wstac, poniewaz albo GM albo sytuacja mowi, ze nie moze). A ja tez nie pisze, ze traci 2 cale z nastepnej rundy.
A co do informacji z 2006 - to pare informacji, ktore byly wtedy oficjalne, sie zmienily (bo problemy wtedy istniejace doprowadzily do zmiany zasad, niewielkich, ale waznych). SWEX jest z 2007
Podtxt pisze:Z tego co wiem, żeby próbować rzucić zaklęcie, nie można być w szoku, a ranę dostaje się tylko przy ponownym szoku. Błąd, czy czegoś nie dostrzegam?