Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy [ZAMKNIĘTE]

sob maja 01, 2010 11:27 pm

The light that is not light is here to flush you out with your own fear; You hide, you hide, but will be found; Release your crypt without a sound

‘Cause we hunt you down without mercy; Hunt you down all nightmare long; Feel us breathe upon your face; Feel us shift, every move we trace; Hunt you down without mercy; Hunt you down all nightmare long;

Luck. Runs. You crawl back in; But your luck runs out.

- Metallica, All Nightmare Long


Zgodnie z zaleceniami w wątku z Regulaminem:

KONWENCJA
Grim and gritty. Brudno, ponuro, mokro. Wciąż jednak jaśnieje światło niesione w mroku przez Łowców. Ci zaś oddadzą wszystko, by nie zgasło.

Postaci mają kiepsko z wyposażeniem, dostęp do broni jest praktycznie żaden (patrz "SETTING"). Postaci są z Tier One, w trakcie gry przypuszczalnie będą okazje do sprzymierzenia się / skonfrontowania się z / dołączenia do Zmów (Tier Two). Jeśli wszystkie postaci przejdą na Tier Two, analogiczna sytuacja nastąpi wobec Tier Three.

ZGODNOŚĆ Z SETTINGIEM
Obowiązują materiały z wszystkich podręczników do linii "śmiertelników" oraz Hunter: the Vigil. Konieczna do zagrania jest jednak jedynie znajomość Świata Mroku: Podręcznika Podstawowego. Dodatkowe smaczki Dla orientacji w elementach dodanych w HtV przydatna byłaby lektura recenzji Huntera na Oneirosie. Dodatki mechaniczne (ryzykowanie SW, Taktyki, Profesje, Asset Skills, etc.) wytłumaczyć mogę na GG.

Do odzwierciedlania potworków będę używał przede wszystkim ich mechanicznych i settingowych "dorosłych" wersji, aczkolwiek zastrzegam sobie, iż dla zachowania efektu zaskoczenia pewne rzeczy mogę uprościć / zmienić. Spodziewajcie się jednak, że będą to np. wampiry bliższe tym z Requiem, a wilkołaki tym z Odrzuconych, niż "po prostu wampir", "po prostu wilkołak". To nie stworki z bestiariusza, innymi słowy.

MECHANIKA I TWORZENIE POSTACI
Gramy na pełnych zasadach podręcznikowych. Rzuty wykonujemy na nWoD Dicerollerze, odpowiednio opisując. Jeśli drugiej strony testu nie ma akurat na GG, załączamy screena. Postaci rozpisujemy na WoD Sheet Generatorze, w odpowiednim formularzu (Hunter: The Vigil).

Tworzymy postaci w/g zasad z ŚM: PP. Zabronione są poziomy Atutów Sztuk Walki i inne zasady dające opcję wykonywania więcej niż jednego ataku w turze. Jeśli chcesz rozwinąć w pełni taki Atut, porozmawiajmy o poziomie-zamienniku. Proszę również o zrezygnowanie z Atutu Przybocznego oraz zadbanie by kombinacje Skaza/Cnota się nie powielały, oraz by najwyżej jedna osoba miała Skazę Gniew. Ta osoba powinna być przygotowana na to, że będę wobec niej szczególnie wymagający, gdyż wcale nie jest to tak łatwa do "zagrania" Skaza, jak się wydaje.

Proszę o poważne przemyślenie osobowości postaci, jej Skazy i Cnoty, jej potencjalnych Wad. Za Wadę która dokuczyła postaci będą dodatkowe PD, zgodnie z zasadami. Opcjonalna zasada oferująca odzyskanie 1 SW po ośmiu godzinach spokojnego i wygodnego odpoczynku obowiązuje. PD przyznawane będą co kilka (3-4?) istotniejszych scen, w miarę możliwości w po większych sekcjach fabularnych przypominających "jedną sesję".

SETTING
nWoDowa Polska we latach 70./80. - uwsteczniona technologicznie, oczywiście żadnej mowy o łączności komórkowej, internecie i tym podobnych wynalazkach. Reżim trzyma się względnie nieźle, milicja jest brutalna, wszyscy donoszą. Panoszy się bandyterka, skrzydła rozwijają poważne gangi przemytników i innych rzezimieszków.

Zgodnie z nWoDową konwencją, jedno miasto - Warszawa - to "baza wypadowa" i główne otoczenie sesji. Tu postaci mają znajomych, kontakty, wtyki, dłużników i wrogów. Czasem coś może się dziać w okolicach, czasem może po coś trzeba pojechać gdzieś. Ale ogólnie - Warszawa.

Postaci mogą być zróżnicowane, ale powinny mieć realistyczny powód do znania się, np. ze względu na przenikające się środowiska - oficer milicji, technik kryminalistyki, recydywista, prostytutka-informatorka, cinkciarz, oficer SB, tajny współpracownik, itd.

KONTROLA MG NAD POSTACIAMI GRACZY
Gracze mają pełną swobodę działania, w granicach motywacji postaci. Zakładam, iż przyjdzie mi grać z ludźmi dojrzałymi na tyle, by nie odchodziły zachowania w stylu "zabijam go, bo tak". Proszę o zgłoszenia od osób chcących wczuć się w postać, a nie tylko przesuwać "piony" po szachownicy, a także chcących oddać to na tyle żywo, by pozostali gracze i MG również mogli się sobie powczuwać. :)

Gracze mają prawo opisywać wszelkie "stylistyczne" detale dotyczące postaci i jej interakcji z bezpośrednim otoczeniem. Jako MG zastrzegam sobie prawo weta dla całej / części deklaracji, między innymi ze względu na potencjalne naruszenie spójności opisu.

Gracze mają prawo (i gorąco zachęcam!) do rozwijania settingu o miejsca i NPCów. Jeśli potrzebujecie mechanika samochodowego, to twoja postać może jakiegoś znać. Ale i powiedz też dwa słowa o tym co to za gość, jaki jest, skąd się znacie i co wie o tym, z czym walczycie. Potrzebujecie gdzieś przenocować i hotele odpadają? Opisz mi swoją, wcześniej nie opisaną, kanciapę gdzieś w mieście. Oczywiście, ponownie, zachowuję sobie prawo weta dla całości / elementów. Im bardziej jednak jesteś w stanie podeprzeć taki opis miejsca / osoby Atutami swej postaci, tym mniej skory będę ingerować.

RELACJE WEWNĄTRZDRUŻYNOWE
Chcę byście stworzyli ekipę nie tyle zgraną i idealną, co trzymającą się razem. Pierwszy kontakt z Nienazwanym już za waszymi postaciami. Konflikty wewnątrzdrużynowe są akceptowalne, jednak nie do poziomu jej rozpadu. Postaci mogą być "trudne", ale przesada, a zwłaszcza usprawiedliwianie tym zachowań wybitnie aspołecznych, są niemile widziane. Postaci mogą być z różnych środowisk, nawet z drastycznie różnego tła społecznego. Muszą jednak umieć znaleźć wspólny język wobec Nienazwanego.

Jesteście tylko wy i Ciemność wkoło. Nie zostawicie nikogo na jej pastwę.

TEMPO POSTOWANIA, PREFEROWANA DŁUGOŚĆ POSTÓW, SCHLUDNOŚĆ TYCHŻE
Chciałbym zachować względnie wysokie tempo postowania, notka dziennie od każdego. Dopuszczam przestoje jedno- lub dwudniowe, proszę jednak o sygnał na GG/telefon, że planuje się być offline.

Prosiłbym o posty przynajmniej jednoakapitowe. Wewnętrzne dialogi, opisy doznań zmysłowych, komentarze od postaci, dialogi. Ponownie - daje to wam i innym graczom, oraz MG, możliwość lepszego wczucia się w sytuację. To wróci do was, w postaci naszego wkładu. Piszcie, byśmy mieli w odpowiedzi na co i o czym pisać.

Proszę o potraktowanie postów poważnie. Usuwajcie wszystkie ortografy, koniecznie przepuszczajcie przez filtry błędów (np. Word, OpenOffice, Firefox). Traktujcie wpis jak stronę z dobrej książki - dialog powinien być odpowiednio sformatowany, nie będzie emotek, etc.; jeśli możecie, linkujcie śmiało zdjęcia i ilustracje oddające to, o czym mowa. Upewnijcie się jednak, że są dobrej jakości, że marną kreską portretu NPCa nie zburzycie nastroju zamiast go budować, że zdjęcia nie łamią Regulaminu Forum, itd.

Dialog zapisujemy kursywą, poprzedzając myślnikiem. Przemyślenia postaci kursywą, wewnątrz opisu. Wyłączamy sygnaturki we wpisach sesyjnych. Nie używamy wytłuszczeń, nie piszemy kapitalikami, chyba że sytuacja to usprawiedliwia naprawdę mocno (wytłuszczenie nazwiska w "cytacie" z czyjejś wizytówki, czy szyldu; KAPITALIKI dla oznaczenia NAPRAWDĘ PRZENIKLIWEGO WRZASKU OD KTÓREGO USZY BOLĄ). Proszę również o wstawienie linku do tematu do swojej sygnaturki.

Uff, dużo formalności, mam nadzieję że znajdą się chętni :) Proszę o wyrozumiałość, to moje pierwsze podejście do PBFa. Wszelkie uwagi na PW mile widziane, proszę o zgłoszenia poniżej.

Miejsc jest 4-6, tyle osób i postaci powinienem ogarnąć.

AKTUALNI CHĘTNI:
1. Gerard Heime [Jerzy Żwirski, emerytowany milicjant]
2. Qendi
3. Nikolaj [, dziennikarz opozycyjny]
4. Reverant [Łukasz Czyżewski, lekarz-patolog]
5. riotpunk [Zygmunt "Wiśnia" Wiśniewski, cwaniak z Woli]
6.

DICEROLLER:
Rzucamy tutaj.
Strona kampanii.
składnia rzutu:
10d10.extra(10).hits(8); 1d10
Ostatnio zmieniony śr maja 12, 2010 6:00 am przez Kastor Krieg, łącznie zmieniany 14 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Gerard Heime
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3299
Rejestracja: czw mar 20, 2003 9:02 am

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 2:55 am

Co z użytecznością umiejętności Informatyka? Biorąc pod uwagę minimalną komputeryzację w tamtych czasach, umiejętność ta wydaje się być bardzo mało przydatna.
 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 3:40 am

Dobre pytanie. Ponieważ jest to skill mroczno-okultystyczny ( :razz: ) proponuję zastąpić go nieodzowna w PRL "Biurokracją". Kto smaruje, ten jedzie!
 
Awatar użytkownika
Qendi
Wydawnictwo Imaginator
Wydawnictwo Imaginator
Posty: 281
Rejestracja: śr paź 26, 2005 10:52 pm

Re: [Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 10:58 am

No dobra, może spróbuję ale to zależy od tego czy będę miał jakiś pomysł na postać. Jeśli nie to nie czekajcie na mnie :D
 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 11:40 am

Spoko, Qendi. Są miejsca, pomyśl na spokojnie.

@Gerard
W zasadzie to "biurokracja" siedzi już w Polityce. Nie wiem do końca co zrobić z Informatyką, po prawdzie. Zdolność "załatwiania" jest w Streetwise. Można po prostu omijać. Teoretycznie w "rozmytym zakresie lat 70.-80." siakieś komputery na karty drukowane i tym podobne funkcjonują. Nie wiem czy jest sens umieć obsługiwać "ścianę marki Odra", od czapy mogłoby się przydać.
 
Awatar użytkownika
Qendi
Wydawnictwo Imaginator
Wydawnictwo Imaginator
Posty: 281
Rejestracja: śr paź 26, 2005 10:52 pm

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 12:14 pm

Kastor Krieg pisze:
@Gerard
W zasadzie to "biurokracja" siedzi już w Polityce. Nie wiem do końca co zrobić z Informatyką, po prawdzie. Zdolność "załatwiania" jest w Streetwise. Można po prostu omijać. Teoretycznie w "rozmytym zakresie lat 70.-80." siakieś komputery na karty drukowane i tym podobne funkcjonują. Nie wiem czy jest sens umieć obsługiwać "ścianę marki Odra", od czapy mogłoby się przydać.


Mieliśmy ten sam problem robiąc setting za żelazną kurtyną i chyba mam dla Ciebie takie samo rozwiązanie jak przyjęliśmy wtedy - Technologia, czyli umiejętność zrzucająca do kupy komputrey, maszynerię, itp.
 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 12:39 pm

Też nie do końca klika, bo to wszystko siedzi w Crafts i ciągle jest jednego skilla za mało :stupid:
 
Awatar użytkownika
Gerard Heime
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3299
Rejestracja: czw mar 20, 2003 9:02 am

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 12:55 pm

Pomysł z skillem Technologia jest spoko, tylko jeśli jasno rozgraniczymy od czego jest Crafts, a od czego Technology (np. Crafts to DIY, rzemiosło, mechanika, inżynieria lądowa, a Technology to elektronika, komputery, sprzęt do lączności itd.)

Jest też opcja wrzucenia jak najbardziej koszernego skilla Travel, który może odnosić się do tego, że w PRL-u niezbyt często podróżowano, zwłaszcza zagranicę (ale nie wiem, czy planujemy tak bardzo podróżować).

Tak naprawdę od przełomu lat 70/80 można spokojnie mówić o komputerach w instytucjach rządowych, na uczelniach czy w wojsku, na poziomie specjalistycznego sprzętu do obliczeń (czasami wręcz komputery konstruowane pod konkretne obliczenia), arkuszy kalkulacyjnych, edycji tekstu (skład druku?), zarządzania liniami fabrycznymi (tu w grę wchodzą również starsze maszyny). Od połowy lat 80 mamy w Polsce komputery, które są klonami IBM PC (albo sprowadzanymi z zachodu kompami) i pracują w DOS-ie albo innych systemach operacyjnych podobnych do DOS-a.

W sumie, jeśli ktoś kojarzy Gasnące Słońca, to komputery PRL-u i komputery z GS-ów nie powinny różnić się aż tak bardzo :P
Ostatnio zmieniony pn maja 03, 2010 1:02 pm przez Gerard Heime, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 1:08 pm

Dobra, to zostawmy Informatykę po prostu, mimo że jest w settingu dopiero w powijakach. Cholera wie czy nie przyjdzie wam się babrać np. w jakiejś Odrze zawiadującej ruchem kolejowym (jedna działa do dziś!), albo jakimś innym dziurkaczo-szpulowcu uczelnianym. :papieros:
Ostatnio zmieniony pn maja 03, 2010 1:08 pm przez Kastor Krieg, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Nikolaj
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 97
Rejestracja: pt mar 16, 2007 1:50 pm

Re: [Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 1:37 pm

Również ja byłbym wstępnie chętny, jeżeli uda mi się wymyślić coś ciekawego. Mam jednak prośbę: czy można sprecyzować rok, w który dzieje się akcja? Ma to całkiem duże znaczenie biorąc pod uwagę różne wydarzenia, np. powstanie NSZZ "Solidarność".
 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 2:38 pm

@all
Jedno istotne pytanie - z jakimi istotami chcecie się mierzyć? Z "klasycznymi" w rodzaju wampirów, wilkołaków? Z absolutnie unikalnymi? Z kryptydami? Z duchami i zjawami?

@Nikolaj
Zapraszam! :)

Co do precyzowania - wolę właśnie nie. Chcę uniknąć dyskusji "to jest, tego nie ma" i historycznego czepialstwa. To będzie rozmyta rzeczywistość, "gramy w PRLu". Komórki? Nie ma. Komputery? Prymitywne szpulowce i dziurkacze, maszyny IBM są ekstrawagancją placówek naukowych. NSZZ Solidarność? Jest, dodaje kolorytu i SB/milicja/ZOMO mają się z kim ganiać. Jeśli macie wątpliwości czy coś jest, czy tego nie ma - po prostu pytajcie.


Mamy już cztery osoby - Gerarda, Qendiego, Reveranda, Nikolaja. Mozemy w zasadzie zaczynać. Odzywajcie się do mnie na GG, wykombinujemy coś. :spoko:
Ostatnio zmieniony pn maja 03, 2010 3:12 pm przez Kastor Krieg, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Reverant
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 73
Rejestracja: wt cze 09, 2009 2:35 pm

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 6:39 pm

Mimo wszystko wolałbym abyśmy to nie my narzucali z czym się będziemy mierzyć. Połowa zabawy to sprawdzanie z czym właściwie mamy do czynienia. Ja się w pełni zdaje na twoją inwencję twórczą.

Tak czy siak Łukasz Czyżewski lekarz-patolog dołącza do czuwania.
 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 6:56 pm

Raczej idzie mi o ogólnikowe prefencje. Wiem z doświadczenia, że jedne osoby uznają tylko wampiry z Requiem, inne chcą być totalnie zaskakiwane. Cóż, będą potwory z Nienacka w takim razie :mrgreen:
 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 8:48 pm

Szybkie pytanie - czy wszyscy zainteresowani mają mikrofon, żeby w razie potrzeby zebrać się na Skype / XFire w trybie konferencji i obgadać najważniejsze rzeczy?
 
Awatar użytkownika
Reverant
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 73
Rejestracja: wt cze 09, 2009 2:35 pm

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 9:01 pm

Z mojej strony nie ma problemu. Znajdzie się jeden czy dwa.
 
Awatar użytkownika
Qendi
Wydawnictwo Imaginator
Wydawnictwo Imaginator
Posty: 281
Rejestracja: śr paź 26, 2005 10:52 pm

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 9:11 pm

Mikrofon się znajdzie, gorzej może być z czasem na takie rozwlekłe granie:D
 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 9:17 pm

Nie myślę tu o graniu, chodzi mi raczej o zebranie się w jeden wieczór na godzinkę i pogadaniu o tym co tak naprawdę wasze postaci połączyło, z czym takim się zetknęliście. Jeśli wpadniecie na to spotkanie z gotowymi ciekawymi pomysłami, to pójdzie szybko. :spoko:
Ostatnio zmieniony pn maja 03, 2010 9:18 pm przez Kastor Krieg, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Gerard Heime
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3299
Rejestracja: czw mar 20, 2003 9:02 am

Re: [Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 11:19 pm

Mam mikrofon i mam skypa.

Co do potworów, to też wolałbym zostać zaskoczony, i fajnie by było gdybym nie domyślił się zbyt szybko (jako gracz który mimo wszystko gra od lat w nWoD) czym konkretnie jest nasz antagonista.

Jak będę miał luźny koncept tego, kim chcę grać, to napiszę po prostu tutaj. Póki co myślałem o jakimś bad guyu, czyli np. bezpieczniku, zomowcu albo innej komunistycznej szumowinie. Jeśli jednak większość postanowi grać opozycjonistami, to wezmę sobie po prostu kogoś bardziej szarego i dwuznacznego, np. milicjanta albo cinkciarza.

Warto pamiętać o tym, że gramy w społeczeństwie inwigilowanym i kontrolowanym; nasza zwierzyna zwykle ma swoje sztuczki na życie niejako obok Systemu, my musimy kombinować w jego ramach (to też uwaga do Ciebie, Kastorze, mnie takie wątki interesują na sesji).

Nie ukrywam, że mi jako graczowi świetnie by się grało w stanie wojennym: nie dość, że utrzymuje się atmosfera strachu i zagrożenia, to jeszcze patrole wojska, godzina policyjna, wyłączone telefony to przeszkody, które dodatkowo utrudniają łowy.
 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

Re: [Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

pn maja 03, 2010 11:40 pm

Gerard Heime pisze:
Co do potworów, to też wolałbym zostać zaskoczony, i fajnie by było gdybym nie domyślił się zbyt szybko (jako gracz który mimo wszystko gra od lat w nWoD) czym konkretnie jest nasz antagonista.


W porząsiu, będą dziwadła :)

Jak będę miał luźny koncept tego, kim chcę grać, to napiszę po prostu tutaj. Póki co myślałem o jakimś bad guyu, czyli np. bezpieczniku, zomowcu albo innej komunistycznej szumowinie. Jeśli jednak większość postanowi grać opozycjonistami, to wezmę sobie po prostu kogoś bardziej szarego i dwuznacznego, np. milicjanta albo cinkciarza.


Dla mnie bad guy może być, tak samo jak idealista-opozycjonista. Istotną dla mnie kwestią jest tylko to, by Nienazwane było ważniejsze od polityki.

Warto pamiętać o tym, że gramy w społeczeństwie inwigilowanym i kontrolowanym; nasza zwierzyna zwykle ma swoje sztuczki na życie niejako obok Systemu, my musimy kombinować w jego ramach (to też uwaga do Ciebie, Kastorze, mnie takie wątki interesują na sesji).


Luz, trybię w tym kierunku.

Nie ukrywam, że mi jako graczowi świetnie by się grało w stanie wojennym: nie dość, że utrzymuje się atmosfera strachu i zagrożenia, to jeszcze patrole wojska, godzina policyjna, wyłączone telefony to przeszkody, które dodatkowo utrudniają łowy.


Jest to myśl. Z drugiej strony jeśli, to też chciałbym wprowadzić stan wojenny na zasadzie "jest stan wojenny i biją górnika" i nie zastanawiać się nad chronologią, że teraz to Kopalnia Taka, a teraz bojowe wozy piechoty przed kinem Moskwa. Wprowadziłbym to dla koksowników na rogach i klimatu, nie dla jakichkolwiek historiograficznych pretensji. Bo to, z kolei, mnie jako MG kompletnie nie bawi. Nie chce mi się tych detalików pilnować, więc stan wojenny grubym pędzlem bym malował i mógłby potrwać trzy lata, a nie półtora, jeśliby się nam tak uwidziało.

Posyłam wam na PW linka do PDF z wyjątkami mechanicznymi z Łowcy, zapoznajcie się proszę i odnieście tu do propozycji zmian. Jeśli macie własne propozycje / wątpliwości, to też proszę.
 
Awatar użytkownika
riotpunk
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 65
Rejestracja: wt mar 17, 2009 12:52 pm

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

wt maja 04, 2010 3:09 pm

Ja z przyjemnością się dołączę!!!
Tylko uprzedzam w PBF nigdy nie brałem udziału, nawet nie bardzo mam pojęcie jak to powinno wyglądać, ale myślę, że w miarę szybko się dogramy.
 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

wt maja 04, 2010 3:55 pm

To po prostu "RPG korespondencyjne". Bliżej temu ciut do interaktywnego, współtworzonego opowiadania, niż do teatru. Nie martw się, Riot, wszystko sobie dogadamy. Przejrzyj sobie dział "PBF - aktywne sesje" i zobacz jak sobie inni z tematem radzą :spoko:
 
Awatar użytkownika
riotpunk
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 65
Rejestracja: wt mar 17, 2009 12:52 pm

Re: [Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

wt maja 04, 2010 3:58 pm

Kastor Krieg pisze:
To po prostu "RPG korespondencyjne". Bliżej temu ciut do interaktywnego, współtworzonego opowiadania, niż do teatru. Nie martw się, Riot, wszystko sobie dogadamy. Przejrzyj sobie dział "PBF - aktywne sesje" i zobacz jak sobie inni z tematem radzą :spoko:


To kiedy zaczynamy? :)
Ostatnio zmieniony wt maja 04, 2010 3:58 pm przez riotpunk, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

wt maja 04, 2010 4:52 pm

W tym momencie jesteśmy na etapie tworzenia postaci, spisywania ich na Myth Weavers. Musimy się też spotkać na Skype i pogadać o tym, co takiego postaci widziały. Czy wszystkie to samo, czy nie, jak doszły do "ponadpolitycznego" porozumienia, co je tak naprawdę łączy. Chciałbym to zrobić dziś wieczorem.
 
Awatar użytkownika
riotpunk
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 65
Rejestracja: wt mar 17, 2009 12:52 pm

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy - Wiśnia

wt maja 04, 2010 5:56 pm

Zygmunt "Wiśnia" Wiśniewski
Obrazek

- lat 45, obecnie rencista, wcześniej wykonywany zawód taksówkarz

Koncept: Cwaniak z Woli
Cnota: Rozwaga
Skaza: Lenistwo

"Wiśnia" to przykład faceta, który w każdych warunkach umie sobie poradzić. W końcu, nie ma cwaniaka nad warszawiaka.

Kiedyś jeździł na taxi, ale dwa lata temu załatwił sobie papiery na lewą wadę serca i teraz dostaje od państwa rentę. Kontakty z taxi pozostały, czarny Fiat 125p również. Teraz zajmuje się wszystkim i niczym. Trzeba kogoś przewieść, proszę bardzo. Trzeba coś wywieść z fabryki, nie ma problemu. Upchnąć lewy kradziony towar, spoko, za niewielką prowizję. Potrzeba dolarów, kartek, nowych "Relaksów"? Da się załatwić, szefie.
 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

wt maja 04, 2010 6:49 pm

Kozak. Ksywa to jakiś tribute dla Edkowego changela? :razz:
 
Awatar użytkownika
riotpunk
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 65
Rejestracja: wt mar 17, 2009 12:52 pm

Re: [Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

wt maja 04, 2010 7:04 pm

Kastor Krieg pisze:
Kozak. Ksywa to jakiś tribute dla Edkowego changela? :razz:


Sie wie.
 
Awatar użytkownika
Reverant
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 73
Rejestracja: wt cze 09, 2009 2:35 pm

Re: [Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy - Wiśnia

wt maja 04, 2010 7:08 pm

To ja też zaprezentuje moją postać.

Łukasz Czyżewski

Obrazek

Koncept: Lekarz-patolog
Cnota: Wiara
Skaza: Pycha


Łukasz to młody lekarz który niedawno wraz z żoną wprowadził się do stolicy. Często współpracuje z policją przeprowadzając różnego rodzaju sekcje zwłok. Wierzy, że świat istnieje dzięki jakiemuś większemu porządkowi. Twardo stąpa po ziemi i z trudem przychodzi mu uznanie czegoś co mu do wizji świata nie pasuje.
 
Awatar użytkownika
Kastor Krieg
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1310
Rejestracja: śr lut 18, 2009 1:59 am

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

wt maja 04, 2010 7:12 pm

Materiał na Null Mysteriis jak znalazł :D

Bardzo mi się podoba to, co wymyślacie. Czekam na kolejne postaci :)
Ostatnio zmieniony wt maja 04, 2010 7:13 pm przez Kastor Krieg, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
riotpunk
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 65
Rejestracja: wt mar 17, 2009 12:52 pm

[Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

wt maja 04, 2010 7:15 pm

A co do pierwszego spotkania z Nadnaturalnym. Żeby było swojsko i klimatycznie, proponowałbym abyśmy eksplorowali na początek legendę...

CZARNEJ WOŁGI!!!


A z tego Czyżewskiego to całkiem alegancki amerykan.
Ostatnio zmieniony wt maja 04, 2010 7:16 pm przez riotpunk, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Gerard Heime
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3299
Rejestracja: czw mar 20, 2003 9:02 am

Re: [Hunter: the Vigil] Strachy na Lachy

wt maja 04, 2010 8:54 pm

Jerzy Żwirski

Obrazek

Koncept: Emerytowany detektyw po zawale
Cnota: Rozwaga
Skaza: Lenistwo

Stosunkowo stary (ma 55 lat na karku) emerytowany detektyw z MO. Typ nie wychylającego się, nie nadgorliwego gliniarza, który robi to, za co mu płacą, i niewiele więcej. Zawsze preferował sprawy wymagające raczej siedzenia za biurkiem lub powolnego badania miejsca zbrodni niż uganiania się za elementem reakcyjnym. Po przebytym zawale odszedł na emeryturę. Czasami jest proszony (zresztą z wzajemnością) przez kumpli z Milicji o różne przysługi, np. pomoc przy śledztwie.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości