Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Rinue
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 99
Rejestracja: sob cze 20, 2009 1:04 pm

Optymalizacja zaklinacza

sob cze 05, 2010 1:29 pm

Obecnie prowadzimy dość ciężką sesję i mamy nowego gracza który nie ma smykałki do optymalizacji. Chce zagrać zaklinaczem i poprosił mnie o pomoc. Cały problem w tym że jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o zaklinaczy i nie wiem jak się do niego zabrać. Optymalizuje się go podobnie do czarodzieja? Jakie klasy pasują do zaklinacza? Wszelakie gotowe buildy również mile widziane. Jeśli chodzi o detale - brak jakichkolwiek, mam nadzieję wycisnąć z zaklinacza tak dużo, na ile jest to możliwe pod warunkiem, że nie będzie to gish ani mieszaniec z inną dziedziną magii i psioniką. Wydawało mi się jednak iż takowy temat już powstał, jednak po przeszukaniu działu nie znalazłem nic.

Bardzo proszę o pomoc!
Ostatnio zmieniony sob cze 05, 2010 1:31 pm przez Rinue, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Klebern
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4195
Rejestracja: czw gru 01, 2005 5:53 am

Optymalizacja zaklinacza

sob cze 05, 2010 1:54 pm

A szkoda, sorcerer ładnie by współgrał z warlockiem, który też inwokacje opiera na charyźmie i połączony chociażby za pomocą eldritch theurge.
 
Awatar użytkownika
Ginden
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 831
Rejestracja: pt gru 19, 2008 1:15 pm

Optymalizacja zaklinacza

sob cze 05, 2010 2:07 pm

Do jakich podręczników macie dostęp?
jak bardzo zoptymalizowana jest drużyna?
Jaką drużynę ma?
Jak bardzo gracz jest inteligentny?
Do którego poziomu chce się rozwinąć?
Rinue pisze:
mam nadzieję wycisnąć z zaklinacza tak dużo, na ile jest to możliwe

Zaklinacz może być Pun-Punem od 14 poziomu...

Hmmm, jeśli macie tylko polskie podręczniki, to radziłbym zrobić zaklinacza/inkatara/arcymaga. Sprowadzenie i przemiany.