Zrodzony z fantastyki

Alexxy22
Użytkownik
Użytkownik

Archenemy

śr maja 19, 2010 4:06 pm

Mysle, ze przydaloby sie zalozyc temat do wychodzacego juz niedlugo bo 18.06 nowego wariantu gry wieloosobwej "Archenemy" . Czy ktos kto zna sie w temacie moglby jakos to bardziej przyblizyc , zasady itp? : ).Dla rozkrecenia tematu mam kilka mniej lub bardziej oczywistych pytan xD.Tak wiec let's go :

1.Z tego co wyczytalem maja byc dwa decki jeden zawierajacy zwyczajne karty(normal deck) a drugi majacy nie mniej niz 20 kart typu Sheme (Sheme deck) .I teraz mam pytanie na kartach z tym nowym typem(Shame) nie widzialem mana kosztow? To znaczy , ze wchodza one do gry za darmo?Pomijam oczywiscie te karty na ktorych jest info zeby zaplacic jak np w karcie Which of you burns Brightest?

2.Ma to byc gra one vs all , wiec jak odbywac sie bedzie combat phase??Kazdy gracz bedzie mogl zdecydowac w ktorego oppa jechac?Zaluzmy , ze mamy 5 graczy odpowiednio A, B , C, D i E i np Gracz A atakuje gracza B.Tura gracz B, ktory atakuje gracza A .Tura gracza C, ktory atakuje gracza A.Tura gracza D, ktory atakuje gracza A, tura gracza E ktory atakuje gracza A i tym samym eliminuje go z gry?

3.Moze to takie oczywiste ale meczy mnie to xD:.Jakie karty moga utworzyc ten zwyczajny , deck(normal deck)?W sensie wszystkie karty , ktore wydali Magowie i ktore odpowiednio sie mieszcza do danego formatu?Czyli np robie sobie Jund'a i mam do tego Sheme decka?Czy moze z dniem 18 czerwca beda wprowadzone nowe karty tylko i wylacznie do tego formatu "Archenemy"?

Jesli ktos uwaza, ze te pytania sa jakies durne : ) to i tak prosze na nie odpowiedziec bo naprawde nie czaje tego nowego wariantu gry.A zgodnie z przyslowiem " kto pyta nie bladzi" zadaje pytania : ).

Kosa92
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany

Re: Archenemy

śr maja 19, 2010 4:13 pm

1:Ma być to jak w planechase karty planów czyli odsłaniamy.
Scheme cards are played at the beginning of the Archenemy's turn, he/she draws a Scheme card from the stack of Scheme cards.

The Archenemy begins with 40 life, all other players begin with 20 life. The archenemy takes their turn, and all of the opposing players take their turn(s) simultaneously, such as in the Two-Headed Giant game type

Więc może to będzie zależeć od kart i schematów głównego złego.

3. Chyba wszystkie będą mogły grać.
Ostatnio zmieniony śr maja 19, 2010 4:16 pm przez Kosa92, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:

Awatar użytkownika
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant

Archenemy

śr maja 19, 2010 4:16 pm

Chyba, że zbanują Breath of Malfegor :P

Zaraz dokładniej przyjrzę się tym zasadom i wrzucę na stronkę :)

Kosa92
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany

śr maja 19, 2010 4:39 pm

Albo będzie to podstawowy czar tego złego :)

Awatar użytkownika
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant

Archenemy

śr maja 19, 2010 6:25 pm

W końcu udało mi się przetłumaczyć podstawowe zasady: http://karcianki.polter.pl/Archenemy-c21646. Jeśli artykuł zawiera jakieś błędy to piszcie, bo nie jestem najmocniejszy w języku Szekspira i mogłem je popełnić.

Alexxy22
Użytkownik
Użytkownik

śr cze 02, 2010 7:02 pm

O to oficjalne scheme cards do decku "Assemble the Doomsday Machine"

All in Good Time
Scheme
When you set this scheme in motion, take an extra turn after this one. Schemes can’t be set in motion that turn.
“Take a moment. Ponder the depths of your insignificance.”

Behold the Power of Destruction
Scheme
When you set this scheme in motion, destroy all nonland permanents target opponent controls.
“I’d call that a successful first test. Golem! Rearm the Doom Citadel!”

Embrace My Diabolical Vision
Scheme
When you set this scheme in motion, each player shuffles his or her hand and graveyard into his or her library. You draw seven cards, then each other player draws four cards.
“My vision is for the good of everyone. Mostly me.”

Feed the Machine
Scheme
When you set this scheme in motion, target opponent chooses self or others. If that player chooses self, he or she sacrifices two creatures. If the player chooses others, each of your other opponents sacrifices a creature.
“Even you have a purpose. Your blood will oil the gears.”

I Delight In Your Convulsions
Scheme
When you set this scheme in motion, each opponent loses 3 life. You gain life equal to the life lost this way.
“I can’t imagine what you’re feeling right now, but I’ll try my best.”

I Know All, I See All
Ongoing Scheme
(An ongoing scheme remains face-up until it’s abandoned.)
Untap all permanents you control during each opponent’s untap step.
At the beginning of each end step, if three or more cards were put into your graveyard from anywhere, abandon this scheme.

Ignite the Cloneforge!
Scheme
When you set this scheme in motion, put a token onto the battlefield that’s a copy of target permanent an opponent controls.
“Heroes innovate. Villains duplicate.”

Introductions Are In Order
Scheme
When you set this scheme in motion, choose one — Search your library for a creature card, reveal it, put it into your hand, then shuffle your library; or you may put a creature card from your hand onto the battlefield.
“Meet my newest minion. Come now, don’t be shy—shake her pincer.”

The Iron Guardian Stirs
Scheme
When you set this scheme in motion, put a 4/6 colorless Golem artifact creature token onto the battlefield.
“It would be disappointing if you were unable to overcome the simplest of defenses. Hilarious, but disappointing.”

My Genius Knows No Bounds
Scheme
When you set this scheme in motion, you may pay X. If you do, you gain X life and draw X cards.
“I can see . . . everything. The beginning and the end of time. The raw edges of reality. And now I see exactly how to kill you.”

Nothing Can Stop Me Now
Ongoing Scheme
(An ongoing scheme remains face-up until it’s abandoned.)
If a source an opponent controls would deal damage to you, prevent 1 of that damage.
At the beginning of each end step, if you’ve been dealt 5 or more damage this turn, abandon this scheme.

The Pieces Are Coming Together
Scheme
When you set this scheme in motion, draw two cards. Artifact spells you cast this turn cost 2 less to cast.
“Cretins build machines. I construct destiny.”

Realms Befitting My Mastery
Scheme
When you set this scheme in motion, search your library for up to two basic land cards, put them onto the battlefield tapped, then shuffle your library.
“Look around you. All you behold is mine to rule. It’s the natural way.”

Your Fate Is Thrice Sealed
Scheme
When you set this scheme in motion, reveal the top three cards of your library. Put all land cards revealed this way onto the battlefield and the rest into your hand.
“I can’t abide laziness. Arise, forces of nature, and serve your master!”

Your Puny Minds Cannot Fathom
Scheme
When you set this scheme in motion, draw four cards. You have no maximum hand size until your next turn.
“I have seen far beyond this imperfect world, into a tomorrow that doesn’t include you.”
Ostatnio zmieniony śr cze 02, 2010 7:10 pm przez 27383, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:

Awatar użytkownika
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant

Archenemy

śr cze 02, 2010 7:08 pm

Dzięki za zamieszczenie! Musiało mi gdzieś umknąć w natłoku wiadomości, bo jeszcze nie widziałem. Niektóre wydają się crapowate (jak ten umieszczający Golema), ale inne są przepotężne, jak choćby Behold the Power of Destruction. Ratuje tylko to, że niszczy u jednego gracza, a nie u wielu. Btw. pozwolę sobie nieco zedytować twój post i podkreślic nazwy, żeby było łatwiej odnaleźć :)

Alexxy22
Użytkownik
Użytkownik

czw cze 03, 2010 10:10 am

a tutaj link jak wygladaja scheme cards do decku "Assembling the Doomsday Machine" http://www.wizards.com/Magic/Magazine/A ... arcana/462

Alexxy22
Użytkownik
Użytkownik

czw cze 03, 2010 10:21 am

a tutaj link do calego spisu decku " Bring About the Undead Apocalypse " wraz ze scheme cards. http://www.wizards.com/Magic/Magazine/A ... arcana/464

Alexxy22
Użytkownik
Użytkownik

wt cze 08, 2010 10:53 pm

Alexxy22
Użytkownik
Użytkownik

pt cze 11, 2010 9:41 am

http://www.wizards.com/Magic/Magazine/A ... arcana/469 "Scorch the World with Dragonfire" , widzac juz te wszystkie 4 talie i wszystkie schame cards co myslicie o tym wszystkim ? : ).Ten zly bedzie mial szanse przeciwko np 7 oppa?: )
Ostatnio zmieniony pt cze 11, 2010 9:46 am przez Alexxy22, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:

Awatar użytkownika
p4v
Zespolony z forum
Zespolony z forum

Archenemy

pt cze 11, 2010 1:49 pm

Pewnie będzie miał szansę, bo te decki były testowane. Gdyby nie miał, to nie widzę sensu premiery Archenemy :D
Bardzo podoba mi się te smocze deczywo.

Awatar użytkownika
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant

Archenemy

pt cze 11, 2010 1:57 pm

No z siedmioma to trochę dużo, ale z trzema-czterema jak najbardziej :)