Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Fladnag
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 50
Rejestracja: wt maja 04, 2004 1:22 pm

Mechanika Dramy

śr kwie 21, 2010 4:56 pm

Czy znacie jakąś godną polecenia (lub też nie) mechanikę do dramy?
 
Awatar użytkownika
Darkhan
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 233
Rejestracja: wt cze 20, 2006 10:08 pm

Mechanika Dramy

pn maja 10, 2010 1:19 pm

Co rozumiesz przez dramę ? LARP cykliczny, LARP -wodowy, LARP oparty na odgrywaniu i emocjach ?

Do każdego z tych przykładów jest kilka ciekawych mechanik :)
 
Awatar użytkownika
zolta
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 25
Rejestracja: pn lis 21, 2005 10:29 am

Re: Mechanika Dramy

śr maja 12, 2010 10:26 am

Darkhan wiec podrzuc jakas ciekawa dla kazdej z wymienionych przez ciebie kategorii. Sam z checia dowiem sie czegos nowego .. a moze zmienie swoje stare przyzwyzjaenia z papier nozyce kamien ?
 
Awatar użytkownika
Lathea
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 123
Rejestracja: pn sie 09, 2004 11:15 am

Mechanika Dramy

śr cze 16, 2010 5:21 pm

Ostatnio sporo mechanik opisał tutaj http://larp.polter.pl/Ludzie-LARP-y-pisza-cz-IV-c21546 Gerard Heime. Jest z czego wybierać. Całkiem ciekawą mechanikę proponuje aktualnie do swoich LARPów Blood & Honor John Wick (dostępna w PDF na jego stronie).
 
Awatar użytkownika
Tao_Silver
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 97
Rejestracja: wt lis 16, 2004 2:35 pm

Re: Mechanika Dramy

wt wrz 28, 2010 11:31 am

Możesz przytoczyć krótko koncept Wicka bo PDF płatny jest a ciekawy jestem?
 
Awatar użytkownika
Lathea
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 123
Rejestracja: pn sie 09, 2004 11:15 am

Mechanika Dramy

pn paź 04, 2010 1:06 pm

Tak jak w systemie Houses of the Blooded - gracz ma pulę punktów Stylu, którymi płaci lub wydaje na dane testy. Każdy test przeciwko innemu graczowi musi się rozpocząć od próby "kupienia" wygranej, podczas którego to punkty przechodzą od osoby, która test chce wygrać, do osoby, która test poddaje. Jeśli ktoś testu nie chce poddać ma miejsce licytacja punktów. Do tego dochodzą umiejętności i inne atrybuty. Aczkolwiek koncepcja "współgrania" wydaje mi się bardzo ciekawa, jednak wymaga od graczy odpowiedniego podejścia i tworzenia też co nieco razem rozgrywki.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość