Zrodzony z fantastyki

 
Maciek212
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: pt lip 16, 2010 4:40 pm

Ogromne obrażenia

pt lip 16, 2010 4:47 pm

Witam,jestem nowy na forum :) Mam pytanie odnośnie pewnej zasady obowiązującej w D&D 3.5. Chodzi o ogromne obrażenia-jeśli w wyniku jednego ataku otrzymam ponad 50 dmg to muszę wykonać rzut obronny. Tylko co rozumiane jest pod pojęciem atak? Czy atak to tylko broń,czy atakiem są także czary,np. magiczny pocisk czy kula ognista? Z góry bardzo dziękuję za pomoc :)
 
Awatar użytkownika
Ginden
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 831
Rejestracja: pt gru 19, 2008 1:15 pm

Ogromne obrażenia

pt lip 16, 2010 5:26 pm

Wszystko, co jest agresywne. Czyli czary też. Jak i pociski z broni balistycznej.
 
Awatar użytkownika
Schpeelah#144
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 939
Rejestracja: pn sie 21, 2006 8:26 pm

Ogromne obrażenia

pt lip 16, 2010 6:36 pm

W tym przypadku 'atak' to wszystko co zadaje obrażenia. Czyli ta zasada aktywuje się kiedykolwiek pojedynczy rzut na obrażenia ma wynik więcej niż 50.
 
Awatar użytkownika
Gwjazdor
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1287
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:53 pm

Ogromne obrażenia

sob lip 17, 2010 12:26 am

A jeśli obrażenia będą z kilku źródeł i kilku rzutów (nadal np 3k6 traktujemy jako jeden rzut, ale np 3k6 z tego, 2k8 z tamtego, XkY z siamtego...), ale wciąż zadane przez jedną postać w ciągu jej rundy (poza wielokrotnymi atakami)?
Albo powszechnie znane "combo" Fleshraker Dinosaur + Venomfire: 2 ataki pazurami, 1 paszczą, 1 pazurami, rake itd + minimum 15k6 dmg dzięki Venomfire - czy gdyby ten wynik przekroczył 50 dmg to też podpada pod zasadę Massive Damage?
Ostatnio zmieniony sob lip 17, 2010 12:30 am przez Gwjazdor, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Tuldor1
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 42
Rejestracja: pt maja 29, 2009 5:06 pm

Ogromne obrażenia

sob lip 17, 2010 12:49 am

Nie dam głowy ale mowa chyba o pojedynczym ataku - zatem gdy mamy ich 4 w rundzie i każdym zadamy po 49 to żadnego rzutu być nie powinno... mimo że w sumie wyszło 196 :P Ale jak mówię nigdy tej zasady na sesjach nie stosowałem wiec mogę sie mylić :)
 
Awatar użytkownika
Gwjazdor
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1287
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:53 pm

Ogromne obrażenia

sob lip 17, 2010 1:08 am

Ale jeżeli w akcji standardowej postać ma np 2 naturalne ataki? Ja chyba bym to wliczył...
 
Awatar użytkownika
Kamulec
Administrator, Koordynator społeczności
Administrator, Koordynator społeczności
Posty: 2237
Rejestracja: sob lip 09, 2005 12:32 pm

Ogromne obrażenia

sob lip 17, 2010 4:07 am

Zasada ta dotyczy obrażeń od pojedynczego ataku.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości