Zrodzony z fantastyki

 
marcin1111
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: ndz lut 14, 2010 2:23 pm

Re: Pomoc dla początkujących...

ndz lut 14, 2010 2:31 pm

Witam
Ja mam pytanie z innej beczki.
Mianowicie szukam masy modelarskiej, która musi spełniać pewne kryteria: mało krucha i lekko elastyczna po wyschnięciu. Elastyczna ponieważ obiekt na którym będzie nakładana będzie ulegał wygięciom. Możecie mi coś polecić? Dodam, że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o modelarstwo :wink: .
pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
WilliamWolfes
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1308
Rejestracja: sob lis 13, 2004 1:29 pm

Pomoc dla początkujących...

ndz lut 14, 2010 5:06 pm

marcin1111 pisze:
Witam
Ja mam pytanie z innej beczki.
Mianowicie szukam masy modelarskiej, która musi spełniać pewne kryteria: mało krucha i lekko elastyczna po wyschnięciu. Elastyczna ponieważ obiekt na którym będzie nakładana będzie ulegał wygięciom. Możecie mi coś polecić? Dodam, że jestem kompletnie zielony jeśli chodzi o modelarstwo :wink: .
pozdrawiam


Potrzebujesz sobie kupić produkt o nazwie green stuff. Przeczytaj ten artykuł:

http://bitewniaki.polter.pl/Bitewniakow ... 002-c21211

a dowiesz się sporo informacji, w tym gdzie taki produkt kupić.

Pozdrawiam i powodzenia :)
 
Awatar użytkownika
r4venger
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 35
Rejestracja: sob lip 05, 2008 2:04 pm

Pomoc dla początkujących...

wt mar 16, 2010 8:22 pm

No dobra mam podstawowe pytanie, jako że coś takiego jak figurki malować będę po raz pierwszy, to mam bardzo palące i nurtujące mnie pytanie....

Jak malować szprajowym podkładem figurki?. Konkretnie chodzi mi o podstawkę, czy ją przykleić do figurki przed malowaniem, czy pomalować osobno figurki i podstawki? Chodzi mi o to jak wygodniej później będzie malować? Wydaje mi się ze raczej z podstawka, bo będzie można za nią chwycić, a nie za figurkę. A jak już się przyklei podstawkę to będzie na amen.