Zrodzony z fantastyki

 
Maciek212
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: pt lip 16, 2010 4:40 pm

Rzut obronny na niektóre spelle

śr lip 28, 2010 10:14 am

W Podręczniku Gracza ver.3.5 można natknąć się na spelle,w opisie których pisze- Rzut obronny:Refleks neguje (przedmiot) (przykładem takiego czaru może być Telekinetyczna Sfera Otiluke'a). Czy taki opis rzutu obronnego oznacza,że prawo do niego przysługuje zarówno przedmiotom jak i istotom,czy może tylko przedmiotom?
 
Awatar użytkownika
Dark_Archon_
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 692
Rejestracja: sob gru 29, 2007 2:29 pm

Rzut obronny na niektóre spelle

śr lip 28, 2010 10:22 am

Trzeba uważnie przeczytać opis czaru i wiedzieć, kiedy przedmiotom przysługują rzuty obronne.
Btw. Istnieje specjalny dział dla tego typu pytań - Tutaj; oraz specjalne, zbiorcze tematy, jak ten lub ten.
Ostatnio zmieniony śr lip 28, 2010 10:23 am przez Dark_Archon_, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Kamulec
Administrator, Koordynator społeczności
Administrator, Koordynator społeczności
Posty: 2237
Rejestracja: sob lip 09, 2005 12:32 pm

Rzut obronny na niektóre spelle

śr lip 28, 2010 2:19 pm

Taki zapis means, że prawdo do saving throw ma zarówno item (magic lub trzymany), jak i creature.

Czy na prawdę choć temat nie może być po polsku?

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość