Po wydaniu Worldwake'a WW znacznie przyspieszył. W moim spisie znajdują się jedynie dwie karty z CMC powyżej dwóch.
A oto i on!
Zacznę nietypowo, od noncreature spells:
4x
Silence - niedoceniana z początku karta, ale coś, co w czwartej turze powstrzymuje DoJa przeciwnika, jest moim zdaniem godne uwagi...
4x
Path to Exile - usunięcie niewygodnego blokera czy jakiegokolwiek flyinga często nas ratuje, karta doceniana przez każdego kierowcę decku z domieszką W.
4x
Brave the Elements - chroni przed pyroclaslem, daje nam jeden niczym niepowstrzymany atak przy większości decków... co sprawdza się szczególnie w sytuacjach, w których przeciwnik ma czym blokować, ale nie ma zbyt wielu punktów życia...
4x
Honor of the Pure - tego komentować nie trzeba. Mus w każdym białym naporze.
Przejdźmy do naszych dzielnych żołnierzy!
Ist turn drops:
2x
Akrasan Squire - dwie sztuki zupełnie wystarczają, w late game są nieprzydatne, na początku mogą coś zamieszać...
4x
Elite Vanguard - 2/1 za W z opcją ataku za 3 w drugiej turze(patrz Akrasan)... jest ok.
4x
Hada Freeblade - 1/2 za W, rośnie od Allayów, których mamy osiem... świetna do naszego naporu.
2nd turn drops:
4x
Veteran Armorsmith - klasa sama w sobie, porządne ciałko 2/3, dopak naszych chroniący ich przed Infestem.
4x
Kazandu Blademaster - Ally, FS, Vigilance, 2/2... przepak totalny
4x
Knight of the White Orchid - jedyna karta, co do której mam wątpliwości. Daje nam tego Plainsa, ale może lepiej włożyć za niego jakiegoś Ally lub Soldiera?
4th turn drops:
2x
Ranger of Eos - opcja na DoJ, Infesty...
Proszę o krytykę i rady.
Pozdrawiam!