Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Zireael
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3534
Rejestracja: wt maja 24, 2005 3:11 pm

Draegloth wynaturzenie

pn sie 23, 2010 10:46 am

Inspirowane tą figurką: http://www.ddmspoilers.com/mm_05/draegoloth_abomination.jpg
Wiem, że w 4.0 istnieje potwór o tej samej nazwie, ale zupełnie się nie interesuję tą edycją i nie mam do niej podręczników. Więc nie jest to konwersja!

Draegloth wynaturzenie

Duże wynaturzenie,
Kości Wytrzymałości 12k8+36 (pw 84)
Inicjatywa +2;
Szybkość 9 m, wspinanie 4,5 m
KP 17 dotyk 11 nieprzygotowany 15;
Ataki 2 pazury +11 wręcz (1k6+6), ugryzienie +6 wręcz (1k8+3 plus trucizna);
Front/Zasięg 3 m/3 m;
SA trucizna;
SC niepodatność na trucizny, odporność na elektryczność, kwas, ogień, zimno 20; cechy drowów;
Rzuty obronne: Wytrw +5 Ref +4 Wola +8
Atrybuty: S 22 Zr 15 Kon 16 Int 15 Rzt 16 Cha 16

Umiejętności: Ciche poruszanie +12, Koncentracja +9, Nasłuchiwanie +9, Zauważanie +9, Ukrywanie +10, Wspinaczka +10, Wiedza (religia) +4
Atuty: Potężny atak, Rozszczepienie, Walka na ślepo, Rzucanie w walce

Klimat/teren: Podziemia
Występowanie: pojedynczo, para
Skala Wyzwania: 8
Skarb: podwójny standardowy
Charakter: zawsze chaotyczny zły
Rozwój: zależnie od klasy postaci
Dostosowanie poziomu: +6

Zdolności czaropodobne: 4/dzień ciemność, 1/dzień – ogień faerie, tańczące światła, profanacja, przeklęta plaga, jasnosłyszenie/jasnowidzenie, lewitacja, wykrycie dobra, wykrycie magii, wykrycie prawa. Poziom czarującego 6.
Trucizna (zw): zranienie, Wytrwałość ST 16, początkowy i drugorzędny efekt – 1k6 S. ST rzutu obronnego oparto na Budowie.
Umiejętności: draegloth wynaturzenie posiada premię rasową +4 do testów Cichego poruszania się i Ukrywania się. Ma też premię rasową +8 do testów Wspinaczki i ma prawo wziąć 10 w teście rzeczonej umiejętności, nawet jeśli coś go rozprasza lub mu zagraża.

Ten potwór jest krzyżówką dridera i demona glabrezu. Nazwano go draeglothem wynaturzeniem. Powstaje niezwykle rzadko. Ma muskularne ciało, lekko wydłużoną twarz i grzywę białych włosów oraz dwie pary umięśnionych rąk podobnie jak normalny draegloth. Tu jednak podobieństwa się kończą. Dolna połowa ciała tego stworzenia to pajęczy korpus z ośmioma odnóżami, tak jak u każdego innego dridera.

Materiały wykorzystane: Księga Potworów 3.5, Potwory Faerunu, Księga Potworów II

To mój pierwszy potwór, czekam na uwagi. Potrzebne mi szczególnie porady, jeśli chodzi o Skalę Wyzwania i dostosowanie poziomu (czy nie są za niskie/za wysokie).
 
Awatar użytkownika
Ginden
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 831
Rejestracja: pt gru 19, 2008 1:15 pm

Draegloth wynaturzenie

pn sie 23, 2010 11:05 am

Jak na swoje SW wydaje się całkiem okej. Może podniósłbym o 2 atak i SW o 1.
Dostosowanie poziomu jest na oko o 4 za duże - ECL +18? 14 jest znośniejsze już.
 
Awatar użytkownika
Schpeelah#144
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 939
Rejestracja: pn sie 21, 2006 8:26 pm

Draegloth wynaturzenie

wt sie 24, 2010 10:09 am

Z LA skłaniałbym się nawet do +0. I tak będzie do tyłu ze względu na nadmiar KW.

Chciałbym zauważyć że figurka ma ewidentnie 4 ręce (które nie wyglądają zbyt szponowato btw), więc powinien mieć co najmniej 4 pazury co by podbiło jego SW, ewentualnie wziąć się za walkę wieloma brońmi lub 2 oburęcznymi. Od razu zaznaczam, że nie sprawdzałem statsów normalnego draeglotha, więc nie wiem jak to u niego jest.
 
Awatar użytkownika
Zireael
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3534
Rejestracja: wt maja 24, 2005 3:11 pm

Re: Draegloth wynaturzenie

wt sie 24, 2010 11:28 am

Schpeelah#144 pisze:
Z LA skłaniałbym się nawet do +0. I tak będzie do tyłu ze względu na nadmiar KW.

Chciałbym zauważyć że figurka ma ewidentnie 4 ręce (które nie wyglądają zbyt szponowato btw), więc powinien mieć co najmniej 4 pazury co by podbiło jego SW, ewentualnie wziąć się za walkę wieloma brońmi lub 2 oburęcznymi. Od razu zaznaczam, że nie sprawdzałem statsów normalnego draeglotha, więc nie wiem jak to u niego jest.


Figurka ma cztery ręce, podobnie jak normalny draegloth. Normalny walczy jednak tylko jedną parą rąk, druga jest tak na pokaz (czytałeś Wojnę Pajęczej Królowej? Dobrze to widać w przypadku Jeggreda). Czasami ta druga służy do rzucania czarów, przynajmniej tak pisze w Potworach Faerunu.

A SW jest w porządku? Od razu dodam, że nie chcę zmieniać liczby ataków...
 
Awatar użytkownika
Schpeelah#144
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 939
Rejestracja: pn sie 21, 2006 8:26 pm

Draegloth wynaturzenie

wt sie 24, 2010 1:23 pm

Z drugiej strony u normalnego draeglotha druga para rąk jest dużo mniejsza od pierwszej podczas gdy tu są prawie tej samej wielkości, no ale to w końcu twój potwór. A z innej beczki: czy nie powinien być Przybyszem? W końcu to jakby nie było półbies.

SW w porządku, z resztą można łatwo sprawdzić przez Monster Filter na stronie d20srd.org, wpisujesz SW i rozmiar i porównujesz z innymi potworami. No, może trochę niskie hp i obrażenia jak na potwora walczącego wręcz, na tym SW większość potworów albo ma je o 30-50% większe albo posiada jakieś bojowe zdolności czaropodoblne lub nadnaturalne.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości