Hejka.
Prosiłbym was, drodzy optymalizatorzy, o sklecenie mi buildu na snajpera, jednakże nie takiego, który zabija jednym strzałem, lecz takiego, który strzela z ogromnej odległości. Proszę przy tym o nie używanie "bugów" w mechanice.
Oczywiście jeśli będziecie w stanie stworzyć coś co zada też w miarę dobre obrażenia to tym lepiej, ale głównym elementem, o który mi chodzi jest właśnie taktyka działania podobna do tej od współczesnych snajperów, czyli ukrywanie się, przetrwanie w trudnych warunkach oraz strzelanie na ogromne odległości. Co do obrażeń - dodam jeszcze tyle, że w zupełności zadowolę się tym aby wystarczył jeden strzał do zabicia pospolitego żołnierza (coś koło 1-3 poziomu), bo wiadomo że wyższopoziomowi wojownicy są zbyt doświadczeni aby zginąć od jednej strzały.
Prosiłbym też o to by build działał od stosunkowo wczesnych poziomów. Tak mniej-więcej od 5.
Ktoś pomoże?