Zrodzony z fantastyki

 
Gambl3r
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: ndz paź 17, 2010 5:55 pm

Jestem Nowy pomocy

ndz paź 17, 2010 9:46 pm

Jak w temacie prosiłbym o radę. Praktycznie jestem bardzo zielony w grach rpg. Chciałbym zacząć prowadzić monastyr i teraz pytanie czy nie mając prawie pojęcia mogę zabrać sie za (wszędzie to podkreślane) tak trudny system ?? czy od razu odpuścić i poszukać czegoś innego. Chce zagrać w ten system bo bardzo spodobał mi sie świat, ale szukając coś więcej na jego temat spotkałem się z opinia że lepiej kupić go i przeczytać jako książkę niż w niego grać, a jak wy uważacie?? Po 2 co zakupić który podręcznik w miękkiej oprawie I edycje czy w twardej rozszerzona. Proszę o pomoc !!
Ostatnio zmieniony ndz paź 17, 2010 9:47 pm przez Gambl3r, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Adam Adilew
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 97
Rejestracja: śr cze 17, 2009 1:13 pm

Jestem Nowy pomocy

pn paź 18, 2010 1:38 am

Edycja w twardej oprawie nie była właściwie rozszerzoną, a jedynie dokonano tam korekty i zmian w łamaniu. Jeśli czas Cię nie goni, poczekaj na II edycję, która, wedle zapowiedzi Portalu, ukaże się w przyszłym roku. http://www.wydawnictwoportal.pl/plan-wydawniczy/ Na pewno estetyczniej wygląda wydanie w twardej oprawie, a poza tym jest ją łatwiej kupić.

Monastyr to faktycznie skomplikowana gra ze znakomicie rozbudowanym światem i trudno ją polecić na początek. Jeśli początkujący ma być nie tylko MG, ale i drużyna, to nie jest najrozsądniejszy pomysł.
 
Awatar użytkownika
Umbra
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1158
Rejestracja: wt paź 07, 2003 10:59 am

Re: Jestem Nowy pomocy

pn paź 25, 2010 7:45 pm