Nie wiem do końca jak wykonane jest to w systemie, wiem tylko z komentarzy ludzi tutaj na forum i szybkim przejrzeniu podstawki, ze w EP możliwa jest "nieśmiertelność", przez to ze twoja postac jest kopiowana, co pewien czas "save'owana" w centrum. Pojawia sie jednak problem co zrobić by postac która umarła "przekazała" XP postaci nowej?
I chyba mam pomysł - co powiecie na to że Firewall zbiera ciagle dane o sowich agentach? Wszczepiają im chipy - sprawa jest taka, ze urzadzenia te tak na prawdę nie robi pełnych "save'ów", tylko pobiera dane o obecnej modyfikacji w mózgu czy rozwoju tkanki mięśniowej od ostatniego downloadu - ale się często krzaczy. Trzeba by ustalić jakiś procent z PDeków, które idą na "złe dane" i wtedy postać dostaje "mutacje" - zamiast poprawionej tkanki mięśniowej, XPeki idą na rozwój pofałdowania mózgu. Czyli zamiast Strzelanie +25, postać dostaje Nauka +10 i takie tam. Ale żeby to była tylko część, a gracz mógł sobie zrobić rozwój taki jak wcześniej, mniej więcej.