Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Ginden
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 831
Rejestracja: pt gru 19, 2008 1:15 pm

Huragan

pn sty 10, 2011 9:35 pm

Huragan

Przywoływanie [sprowadzanie]
Poziom: Zaklinacz/czarodziej 8, druid 7;
Czas rzucania: 1 runda (patrz opis);
Zasięg: osobisty;
Obszar: sfera o promieniu 12 metrów (patrz opis);
Czas działania: 1 runda (patrz opis);
Komponenty: somatyczny, werbalny;
Rzut obronny: refleks (częściowo, patrz opis);
Odporność na czary: nie;
Otwierasz szczelinę do wymiaru powietrza, skąd przyzywasz huraganowy wiatr, wiejący z prędkością dochodzącą do 350 km/h. Wszystkie istoty, znajdujące się w zasięgu czaru zostają natychmiast odrzucone o 2k6*1,5+9 metrów w każdej rundzie działania czaru. Jeśli uda się im rzut obronny na refleks, zostają odrzucone tylko o połowę tej wartości. Każda odrzucona istota otrzymuje 1k6 stłuczeń na każde przebyte 3 metry, a jeśli straci przytomność, otrzymuje 1k6 obrażeń miażdżonych na każde przebyte 3 metry. W czasie rzucania czaru i przez rundę po jego rzuceniu unosisz się około trzech metrów nad ziemią.
Postać rzucająca czar i istoty zajmujące to samo pole co ona, są chronione przed skutkami działania czaru. Jeśli jednak czarujący przesunie się w czasie działania czaru, zostaje on normalnie odrzucony.
Ten czar można wzmocnić, wydłużając czas jego czarowania. Za każdą rundę poświęconą na wzmacnianie czaru (akcja całorundowa, maksymalna ilość rund poświęconych na wzmacnianie czaru to 1/2 PC), promień sfery powiększa się o 3 metry. Za każde 3 rundy poświęcone na wzmacnianie, czas jego działania zwiększa się o rundę.

Czyli czarujący 20 poziomu, rzucający czar przez 11 rund, przyzywa wiatr, wiejący przez 4 rundy w promieniu 42 metrów.
 
Awatar użytkownika
Schpeelah#144
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 939
Rejestracja: pn sie 21, 2006 8:26 pm

Huragan

pn sty 10, 2011 10:57 pm

Sugeruję zmianę czasu trwania na 1 rundę/poziom z efekty na standardowe efekty wiatru o takiej prędkości.
SRD pisze:
Tornado (SW 10): Wszystkie płomienie zostają zgaszone. Wszelkie ataki dystansowe są niemożliwe (nawet bronią oblężniczą), podobnie jak testy Nasłuchiwania. Śmiałkowie znajdujący się w pobliżu tornada nie zostają zdmuchnięci (patrz Tabela: Wiatr), ale za to jeżeli nie powiedzie się im rzut obronny na Wytrwałość, porywa ich wir. Ci, którzy się weń dostaną, zostają poderwani z ziemi i wirują przez 1k10 rund, otrzymując 6k6 obrażeń w rundzie, a potem są gwałtownie wyrzuceni (następujący po tym upadek może spowodować dodatkowe obrażenia). W wirze prędkość wiatru dochodzi do 450 km/h, ale tornado porusza się zwykle z szybkością 45 km/h (około 45 metrów na rundę). Tornado wyrywa drzewa z korzeniami, niszczy budynki i powoduje podobne poważne zniszczenia.

Tabela: Wiatr

Siła wiatru: Tornado
Prędkość wiatru: 280,5–450 km/h
Ataki dystansowe broń normalna/oblężnicza: Niemożliwe/niemożliwe
Wpływ, jaki wiatr wywiera na stworzenia:
Duże lub mniejsze: Zdmuchnięte
Wielkie: Powalone
Olbrzymie lub kolosalne: Zatrzymane
ST rzutu obronnego na Wytrwałość: 30
Powalone: Stworzenia, które znajdują się na ziemi, wiatr przewraca. Podmuchy natychmiast cofają też latające istoty o 1k6 x 3 metry.
Zatrzymane: Napór uniemożliwia naziemnym istotom ruch pod wiatr. Latające stworzenia zostają cofnięte o 1k6 x 1,5 metra.
Zdmuchnięte: Stworzenia, które znajdują się na ziemi, zostają powalone i toczą się przez 1k4 x 3 metry, otrzymując 1k4 stłuczenia na każde 3 metry. Podmuchy natychmiast cofają latające istoty o 2k6 x 3 metry. Ponadto walka z wiatrem kosztuje takie stworzenia 2k6 stłuczeń.
Opcja wydłużenia czasu czarowania wydaje się niepraktyczna. Nikt nie będzie w walce spędzał 4 rund na rzucenie czaru na 15 poziomie, chyba że ten czar naprawdę będzie wymiatać, a ten nie wymiata.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości