Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Asmodeo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 23
Rejestracja: czw mar 04, 2010 5:10 pm

Dice roller

pn maja 31, 2010 5:41 pm

Ostatnio szukam takiego oprogramowania na komórkę. Nie na iPhone, czy inny symbian lub windows tylko w najzwyklejszej javie. Chodzi mi o to bym mógł użyć jej do Neuro(3k20) Deadlands(5k12, 2k10, 3k4, 6k12+2) jak i do WoDa czy Exalted(16k10), i do DnD też (k12+6). Nie musi mieć formy graficznej, ale byłoby miło. Miło by było również gdyby działał na motion sensor czyli nasz polskij żyroskop.

Jeśli ktoś ma news o czymś takim, to byłbym dźwięczny :wink:
Ostatnio zmieniony pn sie 23, 2010 5:59 pm przez dreamwalker, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
dreamwalker
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2250
Rejestracja: pn gru 19, 2005 9:39 pm

dice roller

pn sie 23, 2010 5:59 pm

W mojej komórce jest domyślnie rzucanie kostką, ale tylko sześcienną bez mozliwości kofiguracji.

Znalazłem coś takiego:
http://shop.my-symbian.com/PlatformProd ... tId=166053
 
Awatar użytkownika
Wędrowycz
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 261
Rejestracja: ndz lis 18, 2007 4:16 pm

Re: Dice roller

pn sie 23, 2010 7:15 pm

Bardzo polecam Mobilną Kostkę -http://www.ssstudios.ovh.org/index.php?content=download&id=13

Testowana przeze mnie w Wolsungu. Przyjemna graficznie, bardzo dużo opcji. Niezbędnik rpgowca :D
 
Awatar użytkownika
Headbanger
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 201
Rejestracja: pt maja 21, 2010 12:34 pm

Re: Dice roller

wt sie 24, 2010 1:20 am

Obrazek

TAK DŁUGO SZUKAŁEM TAKIEGO PROGRAMU! DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ! DZIĘKUJĘ!
To niweluje problem zapomnienia kostek na sesję, lub sesję w niespodziewanym miejscu i czasie :)
 
Awatar użytkownika
Wędrowycz
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 261
Rejestracja: ndz lis 18, 2007 4:16 pm

Dice roller

wt sie 24, 2010 11:23 am

Headbanger, właśnie z takiego problemu mobilna kostka mnie kiedyś wyratowała. Szczególnie fajne w niej jest to, że każde powtórzenie rzutu powoduje zaświecenie się małej kostki w lewym górnym rogu ekranu telefonu, przez co widać, czy gracz nie przerzucił sobie złego wyniku. Bardzo fajny patent.
 
sapcha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: wt sie 24, 2010 10:35 pm

Re: Dice roller

wt sie 24, 2010 10:45 pm

Witam Was serdecznie

Jestem autorem tej śmiesznej kostki.
Zauważyłem, że są wejścia z tego forum na moją strone, więc z zaciekawieniem zajrzałem co pisze lud.
Kurczę, uwielbiam czytac takie posty :D

Kostka ma juz 2 lata, więc chce ją unowoczesnić (słyszałem zdania, ze grafika mogłaby być nieco lepsza i czytelniejszy tekst) i dodac kilka opcji.
Headbanger, pisałeś , ze potrzebne jest Tobie 6k12 + 2. Modyfikatorów w Kostce nie ma. Może dodać?

Co do małej kostki na górze ekranu, to patent dla krzykaczy na sesjach, co mysla, ze kość oszukuje:)

Jak sie Kostka sprawia na większych rozdzielczościach? Widac wszystko dobrze?

Jeny, a ta Kostka miała być takim o sobie programikiem w Javie, do zdobycia szlifów. Bardzo mi miło.

Pozdrawiam
 
Awatar użytkownika
Headbanger
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 201
Rejestracja: pt maja 21, 2010 12:34 pm

Dice roller

wt sie 24, 2010 11:08 pm

Mi akurat przydało by się wybór rzucania k10 z podkreślaniem na inny kolor wartości 8,9,0 oraz zaznaczania na jeszcze inny (najlepiej czerwony) kolor wartości 1. Fajna była opcja dodatkowo przerzucania każdej 0 jako innej kostki - zrobisz coś takiego a jesteś uber...
 
[Zii]
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: sob sie 28, 2010 3:48 am

Dice roller

pn lis 22, 2010 3:31 pm

nie mogę odpalić tego programu Kostka na mojej noki 5230, tel mnie informuje, że plik jar jest zwalony. Ktoś ma może jakiś pomysł? albo jakąś alternatywę?
 
Awatar użytkownika
Ginden
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 831
Rejestracja: pt gru 19, 2008 1:15 pm

Dice roller

pn lis 22, 2010 4:19 pm

Sprawdź na Windowsie, jeśli zadziała - zmień komórkę, lub maszynę Java na niej.
 
sapcha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: wt sie 24, 2010 10:35 pm

Re: Dice roller

sob gru 11, 2010 1:35 pm

Witajcie ponownie

Obiecałem, że zrobię update, to słowa dotrzymuję, choć minęło trochę czasu.
Zastosowałem się do próśb korzystających z Kostki - główne zmiany to:

  • Ulepszona grafika
  • Globalne modyfikatory
  • Kolorowanie wyników rzutów
  • Poprawione błędy

Obrazek

Tutaj macie więcej info i oczywiście samą aplikację:
http://ssstudios.ovh.org/index.php?content=download&id=28
Ostatnio zmieniony sob gru 11, 2010 2:02 pm przez sapcha, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Headbanger
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 201
Rejestracja: pt maja 21, 2010 12:34 pm

Re: Dice roller

pn gru 13, 2010 12:15 am

dzięki! Jesteś wielki!
 
Awatar użytkownika
Ugamas
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 223
Rejestracja: pt paź 31, 2003 11:20 pm

Re: Dice roller

pn gru 20, 2010 3:56 pm

Brawo, świetna rzecz :) Zapomniane kostki już nikomu nie grożą linczem na sesji.

A jak by Ci się kiedyś chciało dodać kostkę FUDGE/FATE to w ogóle byłbyś bogiem ( tak wiem, że mozna zwykłą k6 rzucać, ale zawsze to fajniej wygląda ;) ).
Ostatnio zmieniony pn gru 20, 2010 4:00 pm przez Ugamas, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
sapcha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: wt sie 24, 2010 10:35 pm

Re: Dice roller

ndz sty 16, 2011 9:45 pm

Czemu nie! Super pomysł!
Ale proszę o zdjęcie takiej kostki... Bo nie dysponuję, a byłoby fajne urozmaicenie.
Najlepiej taka ecru, jak moje, którym zrobiłem sesję i teraz wszyscy nimi grają :P
 
Awatar użytkownika
Wędrowycz
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 261
Rejestracja: ndz lis 18, 2007 4:16 pm

Dice roller

ndz sty 16, 2011 10:01 pm

http://q-workshop.com/showitem.php?kid= ... type=DETAL

Beżowo czarna kostka FUDGE z q-workshop.
 
Awatar użytkownika
KarolM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: śr lis 11, 2009 12:59 pm

Re: Dice roller

pn sty 17, 2011 11:34 pm

Program rewelacja :) ale brakuje mi opcji do Exalta/Woda. Czyli wpisuje pule k10, a dostaje liczbę sukcesów czyli wyników 7 i powyżej, dodatkowo 0 to 2 sukcesy. No i informacja przy liczbie sukcesów 0 czy wypadła jakaś 1.
 
Joth
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 115
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 7:14 pm

Re: Dice roller

wt sty 18, 2011 4:44 pm

To już lepiej podział mniej więcej tak:

młotek
rzucający za każdym razem 5k10
pierwsze dwie kolorowane na zielono; jedna na czerwono; a 3 i 4 niebiesko (czy tam jakie tam kolory)
Będziemy mieli wynik rzutu obrażeń i ewentualnego parowanie w jednym rzucie + dodatkowo 5 kostek magii :) + k100 czyli cala mechanika młotka w jednym rzucie :)

neuro/monastyr 3k20 nic chyba + średnia do tworzenia postaci. więcej nie wymyślimy

klanarchia/wody
wybierasz tylko ilość kostek (tam zawsze k10 przecież) no i tak od 7 w gore jest liczone jako sukces + kolorowanie wyniku 1 i 10 :)


a pojedyncze kostki + wielokrotne w oddzielnym menu
no i faktycznie rzuty z progiem zdawalności można dodać

+ "pomoce" schowane w inne menu
 
sapcha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: wt sie 24, 2010 10:35 pm

Re: Dice roller

ndz lut 13, 2011 1:52 pm

Przymierzam się do wprowadzenia nowych kostek i mechaniki, ale nie rozumiem wszystkiego (no nie jestem w temacie :P)
KarolM pisze:
Brakuje mi opcji do Exalta/Woda. Czyli wpisuje pule k10, a dostaje liczbę sukcesów czyli wyników 7 i powyżej, dodatkowo 0 to 2 sukcesy. No i informacja przy liczbie sukcesów 0 czy wypadła jakaś 1.

Czyli podajemy ilość (liczbę rzutów jak mniemam) k10 i wypisuje na ilu kostkach padło >= 7 + na ilu padło 0 (x2)? Gdy sukcesów nie będzie, wypisuje czy wypadła gdzieś 1, a w przeciwnym wypadku? Coś ma wypisywać?

Posta Jotha już nie rozumiem wcale. Nie znam mechaniki tych gier, a nie chciałbym czegoś zrobić źle.
Joth pisze:
a pojedyncze kostki + wielokrotne w oddzielnym menu
+ "pomoce" schowane w inne menu

Niestety, pojedyńcze kostki zostają tam gdzie są - to jest podstawowa funkcja progtamu.
Zrobię ewentualnie edycję dla mega zaawansowanych MG :)
 
Awatar użytkownika
KarolM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: śr lis 11, 2009 12:59 pm

Re: Dice roller

ndz lut 13, 2011 7:06 pm

sapcha pisze:
Czyli podajemy ilość (liczbę rzutów jak mniemam) k10 i wypisuje na ilu kostkach padło >= 7 + na ilu padło 0 (x2)? Gdy sukcesów nie będzie, wypisuje czy wypadła gdzieś 1, a w przeciwnym wypadku? Coś ma wypisywać?

Chyba o to mi chodziło :) ale dla pewności. Wpisujemy jedynie iloma kościami rzucamy, a wypisuje łączną liczbę sukcesów (wyniki 7-9= 1 sukces 10= 2 sukcesy). W przypadku 0 sukcesów, wypisuje czy na którejś kości wypadło 1.
 
Awatar użytkownika
Albiorix
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2265
Rejestracja: pn gru 20, 2010 10:10 pm

Dice roller

pn lut 14, 2011 12:07 pm

Czy nWoD to nie aby trudność 8 a nie 7?
0 to nie 2 sukcesy tylko kolejny rzut k10 w którym jest szansa na kolejne k10

private int kostka(int kIle) {
  // costam costam random zwracamy wynik calkowity z zakresu 1-kIle
}

private int sukcesynwod(int ileKostek) {
  if (ileKostek == 0) {
    return 0;
  }
  int ileSukcesow = 0;
  int ileZer = 1;
  for (int i = o; i<ileKostek; i++) {
    int rzut = kostka(10);
    switch (rzut) {
      case 0:
        ileZer++;
      case 9:
      case 8:
        ileSukcesow++;
    }
  }
  return ileSukcesow + sukcesynwod(ileZer);
}
Ostatnio zmieniony pn lut 14, 2011 12:07 pm przez Albiorix, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
KarolM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 19
Rejestracja: śr lis 11, 2009 12:59 pm

Re: Dice roller

pn lut 14, 2011 1:17 pm

Albiorix pisze:
Czy nWoD to nie aby trudność 8 a nie 7?
0 to nie 2 sukcesy tylko kolejny rzut k10 w którym jest szansa na kolejne k10


W sumie to nie pamiętam jak jest w nWodzie wiem że w Exalcie o którego mi głównie chodzi jest od 7 i 10 jest jako 2 sukcesy żadnego przerzucania.
 
Joth
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 115
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 7:14 pm

Re: Dice roller

śr lut 16, 2011 3:09 pm

W wodzie 8,9,0 to sukces
0 to przerzut do skutku
Przed chwilka sprawdzałem w podręczniku.
 
sapcha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: wt sie 24, 2010 10:35 pm

Re: Dice roller

sob lut 19, 2011 1:09 pm

Dobra, prawie zrobione. Kostka Fudge/Fate już stygnie, automat do sukcesów też (zrobiłem w końcu 2 - osobno do nWoDa i Exalta - na różnych zasadach).
Kod od Albiorixa po drobnych poprawkach się przydał.
Poprawiłem wyświetlanie linijek (dorobiłem sie nowego telefonu, a tam linijki się prawie najeżdżały)

Czekam na ostatnie propozycje, co dodać jeszcze.
 
Joth
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 115
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 7:14 pm

Dice roller

sob lut 19, 2011 4:04 pm

w sumie jak jest automat do sukcesów to hym chyba nerowo/monastyrowego 3k20 chyba nie trzeba. Jeśli chcesz może warto by było pokombinować z tłem. ale nie wiem czy to nie będzie ograniczenie dla nośności, bo nie każdy ma taki tel żeby pociągnąć taką głębię kolorów.

O właśnie a zrobiłeś to z tym młotkiem ? Bo można dodać jeszcze, żeby miejsce trafienia podawał.


edit: Pomyłka w liczbie kości
Ostatnio zmieniony sob lut 19, 2011 4:40 pm przez Joth, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
sapcha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: wt sie 24, 2010 10:35 pm

Re: Dice roller

sob lut 19, 2011 11:29 pm

Młotek jest na razie taki, że rzucamy 5k10 i podaje 5 różnokolorowych wyników, jak napisał Joth.
Coś mi się jednak wydaje, że to za mało; ponadto mechanika edycji 3 jest chyba inna. (inne kostki?)
 
Joth
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 115
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 7:14 pm

Dice roller

ndz lut 20, 2011 9:38 am

ale to nie tak :/

w młotku rzucamy normalnie k100, za obrażenia k10, wiec chodziło mi raczej o wyniki:
34687
Pierwszy to wynik trafienia, 2 obrażen, a trzeci parowania -> k100.k10,k100

k100 symulujemy rzutem 2k10 czyli, że pierwsza to dziesiątki, a druga jedności.

Jak rzucamy za trafienie (pierwsza k100) wypada np: 69 to odwracamy liczbę jest 96 albo 76 to 67 albo 10 to 01

i sprawdzamy w tabelce:
głowa 1-15
Prawa ręka 16-35
lewa ręka 36-55
korpus 56-80
prawa noga 81-90
lewa noga 91-00

Więc nie wiem może dało by się to tak zrobić? (oczywiście miejsce trafienia liczone jest od 1 rzutu)
Ostatnio zmieniony ndz lut 20, 2011 9:40 am przez Joth, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
sapcha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: wt sie 24, 2010 10:35 pm

Re: Dice roller

wt lut 22, 2011 11:51 pm

Już jest wersja beta specjalnie dla Was:
http://ssstudios.ovh.org/downloads/Kostka_1.6.zip

Jak wszystko będzie grało, jutro wrzucam to na 'stałe'.
 
Joth
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 115
Rejestracja: ndz lis 02, 2008 7:14 pm

Dice roller

czw lut 24, 2011 1:31 am

U mnie jest dobrze jeśli chodzi o program :)

jednak: w młotku 2 jeśli trafiłeś kogoś za 10 to rzucasz jeszcze raz k100 i patrzysz czy ci się udał test WW i rzucasz kolejne k100 a jak znów 10 to kolejny test WW (k100) (już bez parowania) i obrażenia i tak do wypadnięcia cyfry innej niż 10. Więc w sumie nawet dobrze bo można przerzucać ile się chce i tylko sumować wyniki. Poziom akceptowalny )

W młotku 1 rzuca się za obrażenia k6 i przy 6 przerzuca się do innego wyniku niż 6 :) (ale nie wiem kto w to jeszcze gra)

Nie ma opcji sukcesów
Jak jest rzuty wielokrotne można dopisać opcje od jakiej liczby jest sukces, a na końcu podliczyć sukcesy.
i przenieść z "opcji" modyfikatory do rzutów wielokrotnych

Edit: Próbowałem coś napisać o neuro, ale to nie taka godzina, żeby rozkminiać

nwod działa dobrze przy 5 kościach da się zrobić 7 sukcesów, nie miałem siły by wyciągnąć 11 sukcesów (kolorek na zero mógłby być)

Nie wiem czy to jakiś problem jest tylko jedna kostka w lewym górnym rogu ekranu.


A ogólnie to dzięki za wspaniałą pracę! :)
Ostatnio zmieniony czw lut 24, 2011 1:47 am przez Joth, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
sapcha
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: wt sie 24, 2010 10:35 pm

Re: Dice roller

pn mar 14, 2011 11:04 pm

Witajcie ponownie.
Drobne poprawki, dodane podziękowania i kolorowanie zera w Exalcie oraz oficjalny download. Reszta mnie się podoba, nawet jeżeli jest niedopracowana. Jak ktoś miałby jeszcze jakąs sugestię / pomysł to zapraszam do wersji 1.7 :D

http://ssstudios.ovh.org/index.php?content=download&id=29
 
Awatar użytkownika
Headbanger
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 201
Rejestracja: pt maja 21, 2010 12:34 pm

Dice roller

pt mar 18, 2011 9:32 am

kurde.... tylko teraz mam inny telefon i system bada 1.2 - zna ktoś kostkę na szajsungi?
 
Awatar użytkownika
Elnivir
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: śr sie 18, 2010 9:29 pm

Re: Dice roller

pt mar 18, 2011 6:48 pm

Znalazłem w tym programie błąd: przy wchodzeniu do opcji "więcej kostek", wykonaniu rzutu k2 lub kostką fudge, a następnie, bez wychodzenia z opcji "więcej kostek", wejście do opcji "własny zakres" i wykonaniu jakiegokolwiek rzutu program wykona rzut odpowiednio monetą albo kostką fudge dla danego przedziału (np. po rzucie k2 przejście do opcji "własny zakres", spowoduje, że wynikiem rzutu w zakresie od 1 do 2 będzie orzeł albo reszka. Dla przedziału od 1 do np. 239 też takie opcje będą, z tym, że jakaś jedna liczba będzie orłem a wszystkie pozostałe reszką). Dodatkowo opcja "własny zakres" przyjmuje obrazek z ostatnio wykonywanego rzutu (z opcji "więcej kostek"), np. po wykonaniu rzutu k6, przejściu do "własny zakres" obrazek będzie jak dla rzutu k6. Testowane na SE k800i oraz k550i.

Mam nadzieję, że aż tak mocno nie zamotałem i da się zrozumieć o co mi chodzi. :mrgreen:

A dodatkowo zapytam, czy byłaby możliwość dodania możliwości przewijania dla wyników rzutów wielokrotnych (tak by można było samemu przewijać wyniki, zamiast automatycznie)?

A program świetny. :)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości