W blasku południowego słońca, na piasku splamionym krwią, pośród murów które widziały już wiele walk, i przed oczami największej na świecie wymagającej publiczności...
W szranki stają gladiatorzy! Najlepsi wojownicy jakich widział świat, szkoleni w różnych stylach i szkołach, wszyscy znani ze swojej niebywałej odwagi i legendarnych osiągnięć, przybyli z odległych krain by walczyć o tytuł mistrza areny. Walczyć o wielką sławę i chwałę!
Czy chcesz być jednym z nich?
Panie i Panowie!
Zapraszam na arenę gladiatorów!
Dla tych którzy nie czytali mojego wcześniejszego ogłoszenia : Otwieram sesję będącą turniejem gladiatorów. Chętni gracze tworzą, na podanych niżej zasadach, wojowników którzy stają do walk jeden na jednego na piaskach areny, starając się zdobyć tytuł mistrza.
System : Dungeons & Dragons Edycja : 3.5 Podręczniki : Player Handbook I i II, Dungeon Master Guide I i II, Monster Manual, Complete Warrior, Complete Adventurer, Tome of Battle, Races of Stone, Races of the Wild, Magic Item Compendium. Atrybuty : Pointbuy 32 Poziom : 6 Złoto : 13 000 gp (czyli standard)
Uwaga! Cała arena znajduje się w polu antymagii. Nie działają żadne zaklęcia, zdolności czaropodobne oraz nadnaturalne (nawet takie które w normalnym polu antymagii powinny działać). Po prostu, na arenie nie ma czegoś takiego jak magia / psionika. Jedyne wyjątki : -Mikstury działają normalnie. -Magiczna broń oraz pancerze - działają normalnie, ale nie mogą zapewniać właściwości innych niż pasywne lub aktywowane automatycznie (poprzez atakowanie / bycie atakowanym). -Cudowne przedmioty nie wymagające aktywacji, zapewniające pasywne premie również działają normalnie.
Można mieć zwierzęcego towarzysza, wierzchowa lub chowańca, lecz tylko jedną taką istotę, niezależnie od tego na ile rozpiska pozwala.
Arena ma kształt walca o średnicy 45 i wysokości 18 metrów. Pierwsze trzy metry wypełnione są ubitą ziemią o równej powierzchni. Kolejne sześć otacza kamienny mur. Wyżej, zarówno ściany, jak i sufit są umowne, niematerialne, i nie można ich przekroczyć, chociaż same w sobie nie zapewniają oparcia (czyt. nie można chodzić po “suficie”, nawet mając odpowiednie zdolności). Mur otaczający arenę jest niezniszczalny, chociaż można się po nim wspinać (st wspinaczki to 15). Nie można natomiast stanąć na jego szczycie.
Każda arena będzie urozmaicona losową przeszkodą terenową.
Uczestnicy rozpoczynają walkę w odległości 42 metrów od siebie. Przed jej rozpoczęciem nie można używać żadnych zdolności ani umiejętności. Postacie mogą jednak zaczynać z wyciągniętą (i załadowaną jak np. przy kuszach) bronią.
Walka trwa tak długo jak jeden z jej uczestników żyje. Jeśli zwycięzca, w momencie śmierci przeciwnika jest w stanie który poskutkować może śmiercią (spada, jest otruty, dusi się, jest umierający, itp.) musi przeżyć jeszcze dziesięć pełnych rundy by wygrać. Jeśli mu się nie uda jest remis. Do remisu może też dojść gdy w ciągu pięciu kolejnych rund sytuacja na polu bitwy nie zmieni się i żadna ze stron nie będzie zbliżała się do zwycięstwa.
Uczestnicy walczą na zasadzie “każdy z każdym”. Za wygrane zawodnicy otrzymują punkty. Po przeprowadzeniu wszystkich walk, zwycięzcą trunieju zostaje ten kto ma najwięcej punktów. W przypadku remisów, przewidziane są oczywiście dogrywki. Gracz otrzymuje : -2 punkty za pokonanie przeciwnika w wyrównanej walce. -3 punkty za wygraną, gdy sam nie został ranny. -1 punkt za ramis lub za śmierć w ciągu dziesięciu rund po zakończeniu walki. -Za przegraną gracz nie otrzymuje żadnych punktów.
Sesja ta jest konkursem i opiera się wyłacznie na rywalizacji - nie znacza to jednak że chęć zwycięstwa powinna być większa niż chęć dobrej zabawy. Walki mają być ciekawe i fajne dla wszystkich. Nawet jeśli możecie, proszę, nie róbcie postaci które zabijają wszystko jednym atakiem - nie chce żeby sprowadzało się to do rzutu na inicjatywę.
Informacje dodatkowe : -Karty na myth weavers z prawami dla edycji dla mnie. -Wszystkie rzuty wykonujemy na kostnicy. Proszę założyć osobne konta nazywając je imieniem postaci. -Bardzo dobrze by było gdy imię każdej posatci zaczynało się od innej litery alfabetu (to ułatwi nam prace na mapce). -Jako mapy używać będziemy arkusza na google docs. -Prowadzić będziemy na raz po kilka walk. Starczy nam do tego jeden temat na forum. -Przyjmę dowolną liczbę graczy, w dodatku dołączyć będzie można przez kilka pierwszych dni sesji. -Zaczniemy jak tylko znajdzie się pierwsza para wojowników. -Dobrze by było przycisnąć tempo - jeden post na dzień to dobre tempo - zwłaszcza że nie wymagam więcej niż kilku linijek posta.
-Ban na zdolności przywódcze -brak flawów -Maks hp na pierwszej kostce, połowa na kolejnych.
Kontakt : gg : 8885563 e-mail : dibizibi małpa gmail.com
Wszystkie pytania proszę zadawać tutaj. Powodzenia!
Ostatnio zmieniony wt lut 22, 2011 11:54 pm przez DibiZibi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
A nie wydaje ci się, że 42 metry to ciut za dużo? Łucznicy będą mieli wyżycie, jak jeszcze będą przeszkody, które będą ograniczały ruch w jednej rundzie.
Rozumiem że to ma być czymś w stylu byłego CTF'a tak? Mniej więcej na takiej zasadzie?
Nie do końca. Tutaj w walkach uczestniczyć będzie zawsze tylko dwóch zawodników i zamiast jednego długiego, rozegramy kilka krótkich starć. Mam nadzieje że pójdzie lepiej niż ctf. Zwłaszcza że uczestnik walki zawsze czeka jedynie na posty swojego oponenta oraz mg, a nie na cały 10 osobowy skład
Ponieważ walki będą odbywały się w dość przypadkowej kolejności, może się zdarzyć że czyjaś druga lub trzecia walka jest dopiero pierwszą dla jego oponenta.
Dlatego też do każdego starcia wszystkie postacie podchodzą w dokładnie takim stanie w jakim rozpoczynają turniej. Z maksymalną ilością hp, wypoczęci, bez żadnych obrażeń i ze wszystkimi zdolnościami gotowymi do użycia.
Co ważniejsze jednak, resetują się również mikstury oraz reszta ekwipunku. Wiem że na tych przedmiotach będzie polegać przynajmniej kilka postaci i brak możliwości odnowienia ich byłby bardzo krzywdzący.
Żeby uniknąć przeginania w drugą stronę prosiłbym o nie kupowanie więcej niż czterech różnych typów mikstur, chociaż jest to negocjowalna granica.
Z innej beczki : Znam już kilka konceptów i są one całkiem ciekawe. Jest już ktoś kto zabrał się za rozpisywanie postaci i zbliża się do finałowej wersji?
Ja już kończyłem kartę ale padł mi net i wszystko szlag trafił. Postaram się jutro skończyc. Btw. Czy jakaś historia, czy inna ogólna charakterystyka postaci jest wymagana?
Chciałem zacząć już dziś - cztery postacie gotowe są już do walki, ale ciągle nie mogę złapać kogoś na gg. Więc start przekładamy na jutro. Będzie ciekawie. Jak idzie innym? Kto w ogóle robi postać?