Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

Knights vs Dragons

pn paź 18, 2010 8:01 pm

Jakie są wasze typy na sloty 1 Mythic Rare'a i 4ch Rarów w tym Duel Decku? :)
 
karpik777
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 121
Rejestracja: sob gru 11, 2004 6:43 pm

Knights vs Dragons

pn paź 18, 2010 8:29 pm

Ze smoków: Hunted Dragon, Bogardan Hellkite.
Z rycerzy: nie chce mi się myśleć :razz:
 
Awatar użytkownika
p4v
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1052
Rejestracja: pn kwie 06, 2009 10:03 pm

Knights vs Dragons

pn paź 18, 2010 8:56 pm

W Soldierach będzie Elspeth Tirel i Captain of the Watch. Obstawiam w ciemno. Możliwe, ze pojawi się drugi lord Field Marshal.
To byłby syty DD.
 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

Knights vs Dragons

pn paź 18, 2010 9:07 pm

IMO raczej nie będzie Planeswalkerów :)
 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

Knights vs Dragons

pn paź 18, 2010 9:15 pm

Ostatnio Elspeth dostała swój Duel Deck, więc raczej jej tu nie będzie :)

Poza tym... p4v, to są KNIGHTY :D
 
Awatar użytkownika
p4v
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1052
Rejestracja: pn kwie 06, 2009 10:03 pm

Knights vs Dragons

pn paź 18, 2010 9:45 pm

To zmienia postać rzeczy.
 
Awatar użytkownika
Maelstrom
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 976
Rejestracja: sob mar 12, 2005 1:02 pm

Re: Knights vs Dragons

pn paź 18, 2010 9:53 pm

Haakon, Stromgald Scourage, Kinsbaile Cavalier, Knight Exemplar i coś oldschoolowego, może Ihsan's Shade jako rare
Ethersworn Adjudicator jako mythic (nie ma za dużego wyboru)
 
Awatar użytkownika
p4v
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1052
Rejestracja: pn kwie 06, 2009 10:03 pm

Knights vs Dragons

pn paź 18, 2010 11:21 pm

Myślę, że to będą mono W knightsy, a nie jakies Espery.
Maelstrom pisze:
Ethersworn Adjudicator jako mythic (nie ma za dużego wyboru)

Premiera tego DD jest po Mirrodin Besieged, więc może jakiś Knight na mythicu dojdzie.
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Knights vs Dragons

pt paź 22, 2010 2:02 pm

p4v pisze:
Myślę, że to będą mono W knightsy, a nie jakies Espery.


no jeszcze masz 4 Shadowmoorowych knightów w hybrydowych kolorach. nie zdzwiłbymsię jak by też się tam znaleźli.
 
StaryHawaj
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 1:51 am

Knights vs Dragons

sob paź 23, 2010 12:56 am

A ja mam nadzieję, że deck knightów będzie w kolorach Banta i dadzą nową, śliczną wersję KotR'a :P
 
Awatar użytkownika
Shady
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 387
Rejestracja: śr sie 18, 2010 3:38 pm

Knights vs Dragons

śr mar 09, 2011 6:51 pm

A te decki beda w calosci Foil?
 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

Knights vs Dragons

śr mar 09, 2011 9:39 pm

Nie, tylko główna mythic erka, czyli Knight of the Reliquary oraz mythic erka ze smoków.
Ostatnio zmieniony śr mar 09, 2011 9:39 pm przez 27383, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Knights vs Dragons

czw mar 10, 2011 7:32 am

Ze smoków jako MR stawiam Worldgorger Dragon
 
Awatar użytkownika
27383
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3267
Rejestracja: śr sie 01, 2007 5:44 pm

Knights vs Dragons

czw mar 10, 2011 3:22 pm

Po co mieliby dawać zbanowaną kartę?
 
Awatar użytkownika
Shady
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 387
Rejestracja: śr sie 18, 2010 3:38 pm

Re: Knights vs Dragons

pt mar 11, 2011 3:23 pm

Thoctar pisze:
Nie, tylko główna mythic erka, czyli Knight of the Reliquary oraz mythic erka ze smoków.


Knight przeciez nie jest mythiciem.
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Knights vs Dragons

pt mar 11, 2011 4:51 pm

Shadooch pisze:
Knight przeciez nie jest mythiciem.


Rarity może się zmieniać w redrukach, zwłaszcza tych limitowanych. Przykład loxodon Warhammer - stał się erką, Garruk Wildspeaker stał się MR...
 
Awatar użytkownika
Shady
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 387
Rejestracja: śr sie 18, 2010 3:38 pm

Knights vs Dragons

pt mar 11, 2011 6:10 pm

Ciekaw jestem czy w Dragonach pojawi sie karta Crucible of Fire
 
Awatar użytkownika
Shady
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 387
Rejestracja: śr sie 18, 2010 3:38 pm

Knights vs Dragons

wt mar 15, 2011 3:19 pm

I juz wiadomo ze mythic erka ze smokow bedzie Bogardan Hellkite jak to widac na tym screenie

Obrazek
Ostatnio zmieniony wt mar 15, 2011 3:22 pm przez Shady, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Shady
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 387
Rejestracja: śr sie 18, 2010 3:38 pm

Knights vs Dragons

pt mar 18, 2011 10:20 pm

 
Awatar użytkownika
Gizmoo
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1195
Rejestracja: sob mar 07, 2009 1:26 am

Re: Knights vs Dragons

pt mar 18, 2011 10:59 pm

Wow. Poza KOTR-em nie ma tam nic godnego uwagi. Nie jest to najsłabszy z duel decków (divine/demonic był chyba jeszcze słabszy), co nie zmienia faktu, że czekałem na dużo więcej. Byłem też przekonany, że jak dają KOTR-a , to przynajmniej upchną jakieś fajne tech landy, albo fetche.

Teraz już wiem, że tego nie kupię. :(
 
Awatar użytkownika
Shady
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 387
Rejestracja: śr sie 18, 2010 3:38 pm

Knights vs Dragons

sob mar 19, 2011 1:42 am

Ja sie spodziewalem w dragonach Crucible of Fire ale coz :(
 
StaryHawaj
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 189
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 1:51 am

Knights vs Dragons

czw mar 24, 2011 8:03 pm

lool mówiłem, że będzie rycerz. trza się wybrać na żer w poszukiwaniu foil rycerzy xD

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości