Następujące szablony pół-czartów znajdują się w artykule Half-Fiendish Variety:
Pół-marilith, pół-goristro, pół-ekolid, pół-glabrezu, pół-yochlol, pół-molydeus, pół-succubus (pół-pleasure devil), pół-nabassu.
Poniżej znajdują się stworzone przeze mnie nowe szablony pół-czartów, wg. zasad z tego artykułu. Jeśli nic się nie zmienia, odwołuję się do zwykłego szablonu półczarta z SRD.
Opis w nawiasie po nazwie w tagu hide oznacza podręcznik, z którego pochodzi demon - rodzic. Link w tagu prowadzi do obrazka przedstawiającego danego demona.
Pół-babau [MM](prawdopodobnie demon po lewej na pierwszym planie)
Rozmiar i typ: Przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: nie ma skrzydeł
Naturalny pancerz: Premia +2.
Atak: jak normalny półczart (ugryzienie i pazury)
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 rozproszenie magii; 5-6 zobaczenie niewidzialnego, 13-14 potężniejsza teleportacja
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +4 Zr +2 Kon +4 Int +2 Cha +4.
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Ciche poruszanie, Nasłuchiwanie, Otwieranie zamków, Przebieranie, Przeszukiwanie, Przetrwanie, Ukrywanie, Unieszkodliwianie mechanizmów, Używanie lin, Wspinaczka, Wyzwalanie się, Kradzież kieszonkowa
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart
Babau - podstępny i przebiegły demon, nie mający najwyższej pozycji w Otchłani
Pół-balor [MM]
Rozmiar i typ: Przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: jak normalny półczart
Naturalny pancerz: Premia +4
Atak: walnięcie, brak ugryzienia
Obrażenia: 1k6 + premia z Siły
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 1-2 KW telekineza; 15-16 KW słowo mocy: oszołomienie; 17-18 KW implozja; 19+ KW ognista burza
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +6 Zr +2 Kon +4 Int +2 Cha +2.
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Blefowanie, Ciche poruszanie, Czarostwo, Dyplomacja, Koncentracja, Nasłuchiwanie, Przebieranie, Przeszukiwanie, Zauważanie, Stosowanie magicznych urządzeń, Przetrwanie, Ukrywanie, Wiedza (dowolne dwie), Wyczucie pobudek, Zastraszanie
Skala Wyzwania: KW < 4, SW +2; KW 5-10, SW +3; KW > 11, SW +4.
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart
Balor - władca Otchłani. Potężny demon spowity płomieniami, władający płomiennym biczem.
Pół-bebilith [MM]
Rozmiar i typ: przybysz. Jeśli stworzenie bazowe jest duże lub większe, jego kategoria rozmiaru zwiększa się o jedną.
Szybkość: wspinaczka (połowa szybkości lądowej stworzenia bazowego)
Naturalny pancerz: Premia +3.
Atak: jak normalny półczart (ugryzienie i pazury)
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 15-16 KW zamiana planów
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +6 Zr +2 Kon +6 Cha +2
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Ciche poruszanie, Dyplomacja, Nasłuchiwanie, Przeszukiwanie, Skakanie, Zauważanie, Przetrwanie, Ukrywanie, Wspinaczka, Wyczucie pobudek
Skala Wyzwania: KW < 4, SW +2; KW 5-10, SW +3; KW > 11, SW +4. Skala Wyzwania wzrasta o kumulatywne +1, jeśli rozmiar stworzenia się zwiększył.
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart
Bebilith - pająkokształtny czart, często spotykany w Demonicznej Pajęczynie. Trujący!
Pół-dretch [MM] (prawdopodobnie to ten demon na pierwszym planie po prawej)
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: brak skrzydeł
Naturalny pancerz: Premia +1.
Atak: jak normalny półczart (ugryzienie i pazury)
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW wystraszenie; 5-6 KW śmierdząca chmura
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/zimne żelazo (KW <11) lub 10/zimne żelazo (KW >11)
Atrybuty: jak normalny półczart
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Ciche poruszanie, Nasłuchiwanie, Przeszukiwanie, Zauważanie, Przetrwanie, Ukrywanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart
Dretch - najniższy z demonów Otchłani, których siła z reguły leży w ilości.
[MM] Pół-hezrou (demon w tle obrazka)
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: brak skrzydeł
Naturalny pancerz: Premia +3.
Atak: jak normalny półczart (ugryzienie i pazury)
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 13-14 KW młot chaosu; 15-16 KW postać gazowa
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +4 Zr +0 Kon +6 Int +2 Cha +4.
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Ciche poruszanie, Czarostwo, Koncentracja, Przeszukiwanie, Nasłuchiwanie, Zauważanie, Przetrwanie, Ukrywanie, Używanie lin, Wspinaczka, Wyzwalanie się, Zastraszanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart
Hezrou - śmierdzący, paskudny demon, który uwielbia walczyć.
Pół-nalfeshnee [MM] (demon w tle)
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: jak normalny półczart
Naturalny pancerz: Premia +4.
Atak: jak normalny półczart (ugryzienie i pazury)
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW spowolnienie; 7-8 KW ogłupienie; 15-16 KW wezwanie błyskawic
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +4 Kon +4 Int +4 Cha +4.
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Blefowanie, Ciche poruszanie, Czarostwo, Dyplomacja, Koncentracja, Nasłuchiwanie, Przebieranie, Przeszukiwanie, Zauważanie, Stosowanie magicznych urządzeń, Przetrwanie, Ukrywanie, Wiedza (tajemna), Wyczucie pobudek, Zastraszanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart
Nalfeshnee - demony wypełniające tajemnicze obowiązki i raczej mało walczące.
[b]Pół-vrock [MM] (demon na pierwszym planie)
Rozmiar i typ: przybysz. Rozmiar nie zmienia się.
Szybkość: jak normalny półczart
Naturalny pancerz: +2
Atak: jak normalny półczart (ugryzienie i pazury)
Obrażenia: jak normalny półczart
Specjalne ataki: jak normalny półczart (ugodzenie dobra)
Zdolności czaropodobne: jak normalny półczart, z wyjątkiem: 3-4 KW lustrzane odbicie; 15-16 KW heroizm
Specjalne cechy: jak normalny półczart, z wyjątkiem: RO 5/dobro (KW <11) lub 10/dobro (KW >11)
Atrybuty: S +4 Zr +2 Kon +6 Int +2 Cha +2
Umiejętności: Dla celów punktów umiejętności przybysza traktuj następujące umiejętności jako klasowe niezależnie od umiejętności stworzenia bazowego: Ciche poruszanie, Czarostwo, Dyplomacja, Koncentracja, Nasłuchiwanie, Przeszukiwanie, Zauważanie, Przetrwanie, Ukrywanie, Wiedza (dowolna jedna), Wyczucie pobudek, Zastraszanie
Skala Wyzwania: jak normalny półczart
Charakter: jak normalny pół-czart
Dostosowanie poziomu: jak normalny półczart
Vrock - stwór uwielbiający walkę i okrucieństwo. Grupa tych stworzeń to szczególnie niebezpieczni przeciwnicy.
Czekam na uwagi. Co poprawić, co zmienić.
W części II - pół-diabły. W części III - pół-diabły i pół-demony z innych źródeł (Fiend Folio na przykład).
Zireael