Witam!
Zamierzam poprowadzić sesję w settingu z crpg ,,Arcanum,,. Mechanicznie zamierzam technologię odwzo-
rować za pomocą szalonej nauki, a magię za pomocą magii .
I tu pojawia się problem, jak oddać mechanicznie konflikt tych dwóch sił? Od razu zaznaczam, że nie
chcę przenosić zaklęć i urządzeń z gry komputerowej żywcem, tzn. nie będzie u mnie ścieżek magii i tech-
nologii tak jak w oryginale. Dysponuję podstawką, ale niedługo nabędę evernight.
Sprawy kluczowe, które trzeba jakoś rozwiązać nim zacznę kampanię .
- relacja pomiędzy silnym/słabym magiem/technologiem a silnym/słabym przedmiotem magicznym/gadżetem.
tzn przeciwieństwa na pewno jakoś się ścierają, ale, czy silny mag usprawnia działanie słabego przedmiotu mag. i
jak to wszystko oddać mechanicznie.?
- Jak na magicznego stwora wpłyną obrażenia magiczne, a jak strzał ze strzelby? Czy siła mu obca niewiele mu zro-
bi czy wręcz przeciwnie?
Jeśli ktoś już próbował prowadzić w tym uniwersum, albo ma jakieś pomysły, proszę o pomoc.