Temat organizacyjny dla wybranych... czy jak kto woli straceńców, którzy odważyli się na czas przygody wstąpić w szeregi D.O.W.* (wyjaśnienie poniżej - sry że po angielsku, mam nadzieję, że nie będziecie mieli problemu ze zrozumieniem). Sesja najprawdopodobniej na mechanice Savage Worlds (ojj, tu przyda Wam się backup w postaci kostek szczęścia i innych bzdetów ;] ) - nie jest trudna, za to bardzo szybko przyswajalna i - imo - jak znalazł na taką minikampanię.
W dużym skrócie jesteście Jerycho - oddziałem doborowych kozaków trenowanych zarówno w metodach walki konwencjonalnej, jak i najefektywniejszym wykorzystywaniu swoich nadnaturalnych zdolności (o tym poniżej), integralną częścią D.O.W, komandosami, pogromcami duchów i x-menami w jednym.
Na początek prosiłbym graczy (tj. Qrchaca, Dabi'ego, Gottri'ego i Ugamasa) o umieszczenie w temacie pomysłów na swoje postaci. Chwilowo mogą to być ogólne szkice, pomysł na nadnaturalną umiejętność, itp. itd. Co do zdolności, wolałbym, żebyście skłaniali się raczej ku czemuś w klimacie, niż, powiedzmy, mocy przemiany w Hulka czy czegoś w tym guście
.
W razie pytań walcie.
------------------------------------------------------------
*-The Department of Occult Warfare was founded in WWII to investigate reports that the Nazis were pursuing the development of supernatural weaponry. At first, the D.O.W. was concerned only with analysis, poring over reports and intelligence gathered by the Office of Strategic Services. But soon it became clear that Hitler, guided by the mystical Thule Society, was not only obsessed with procuring a supernatural advantage, he was actually succeeding.
Thereafter the D.O.W. began taking a more active role in the war, working closely with their British counterparts on missions ranging from the acquisition of powerful supernatural relics to psychic assassination. It is now the most powerful and clandestine special forces unit in the U.S. arsenal.