avatar86 pisze: i szybkie aggro decki.
To jakiś żarcik?
Na szybkie aggro decki mulisz się, do pierwszo-turowego kielicha, lub Trinispherki. I "szybkie aggro decki" nie robią nic. W DS side składany jest pod kontrolki i kombo-decki.
Dobry, w miarę uniwersalny side powinien IMO wyglądać mniej więcej tak:
2 PHYREXIAN REVOKER - Affka i inne bolące nas rzeczy - częstym celem będzie np. Qasali Pridemage, Jace 2.0
2 THORN OF AMETHYST - Na wszystkie storm decki. Wprawdzie na maksa mają pod górkę z kielichem i TS, ale czasami i tak się skręcą, więc lepiej mieć te dodatkowe dwie karty, które całkowicie uniemożliwiają grę.
3 BOIL - By być bardzo złym i niszczyć wszystko co z niebieskim.
2 PYROKINESIS - dobra odpowiedź na merfolki, choć w tym slocie można upchnąć np. Firespout.
2 PHYREXIAN METAMORPH - Najlepsza odpowiedź na Hydrę, Makarona, Dzidę i inne legendy.
2 DEFENSE GRID - miazga dla kontrolek
2 TORMOD'S CRYPT - Dredge i wszystko co kręci się przez grób.
Co do samej rozpiski - to mi nie podoba się WCALE. Dużo bezsensownych kabanów, wolnych i nic nie robiących. Gathan Ridersi są świetni w tym decku i poczułem na własnej skórze, że potrafią być zabójczy. Brakuje mi też nowej zabawki - Moltensteel Dragon, który może być świetny, ale przede wszystkim brakuje Rakdos Pit Dragon - podstawowej kreatury w tym decku - Od której bodaj wziął swą nazwę. Co ten pan robi z podpiętą dzidą - nie muszę wspominać.