Schizofremik pisze:Jeżeli masz klona to dusza po śmierci automatycznie idzie do klona i jedyne co może zrobić wrogi spellcaster to kolejne bezużyteczne zombi.
Brzmi pięknie ale SRD formułuję to trochę inaczej
This spell makes an inert duplicate of a creature. If the original individual has been slain, its soul immediately transfers to the clone, creating a replacement (provided that the soul is free and willing to return).
Ja zrozumiałem to tak że dusza musi być wolna (tz. nie spętana ani zaklęta w czymś tam) oraz chętna do skorzystania z możliwości powrotu
Schizofremik pisze:Wydaje mi się że masz mylne pojęcie o walce na tym poziomie, walka pomiędzy czarodziejami na tym poziomie będzie trwała max 2-3 rundy jeżeli żaden z nich nie będzie przygotowany.
Rzeczywiście nie wiele wiem, skoro mówicie że na tym poziomie różdżki są zupełnie nie przydatne to rzeczywiście zamiast ich produkcji wezmę Item Familar. Zastanawiam się tylko jak zabezpieczyć samo krzesło w razie śmierci postaci ? Myślałem o teleportacji albo zmianie planów ale to trochę za wcześnie jak na ten poziom
W sumie zastanawiam się czy nie wybrać dla tego przedmiotu jakiegoś leczenia ran w ramach Greater Power z poziomu dziesiątego. Zastanawiam się też czy po prostu nie ulepszyć przedmiot o teleportacje
W każdym razie wydaje mi się że powinienem mieć jeszcze inne zabezpieczenie oprócz klona