Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr sty 11, 2012 9:31 pm

Haste i shroud bardzo mieszają, więc potrzeba sacrifice na intancie, coś jak Tribute to Hunger.
 
Awatar użytkownika
BlackFox
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 19, 2011 1:26 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr sty 11, 2012 11:05 pm

ahaha dzięki , wiedziałem że tu na pewno ktoś znajdzie coś sensownego :D
A z trochę innej beczki , jakiś nibieski lub czarny hate na artefakty ? poza energy flux ?
 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr sty 11, 2012 11:38 pm

Phyrexian Tribute ;p

A serio: Rats of Rath, chyba tylko to (tyle znalazłem)
 
Awatar użytkownika
Lydeth
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 133
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 12:19 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw sty 12, 2012 10:03 pm

Jak zagrywam Topple i ktoś w odpowiedzi rzuci chociażby Giant Growth na jakiegoś stwora robiąc go 'creature with the greatest power' to topple nie zadziała?
Ostatnio zmieniony czw sty 12, 2012 10:05 pm przez Lydeth, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Maelstrom
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 976
Rejestracja: sob mar 12, 2005 1:02 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw sty 12, 2012 11:40 pm

Lydeth pisze:
Jak zagrywam Topple i ktoś w odpowiedzi rzuci chociażby Giant Growth na jakiegoś stwora robiąc go 'creature with the greatest power' to topple nie zadziała?

Czar nie zadziała z powodu nielegalnego celu.
 
Awatar użytkownika
BlackFox
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 19, 2011 1:26 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt sty 13, 2012 5:47 pm

hej , napiszcie co się dzieje kdy mam Bloodchief Ascension (z counterami trzema) i Mindcrank i każę przeciwnikowi wyrzucic kartę ? umiera pod koniec tury ?
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3304
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt sty 13, 2012 6:01 pm

Zaczyna się kombo które zabija. Jak przeciwnik wyrzuca kartę, Ascesja zabiera 2h, Mindcrank się odpala i przeciwnik przewija kartę z libry do grave, a to znów odpala Ascesję. Kombo kończy się albo wraz z zabciem przeciwnika, albo jego przewinięciem.
 
Awatar użytkownika
BlackFox
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 19, 2011 1:26 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pt sty 13, 2012 6:14 pm

juz niedługo zobaczę to w akcji. ale nie po mojej stronie :/
1.A z tym przewijaniem to jest tak że skończy się i będe miał 0 w bibliotece kart , tak ? Nic nie stoi na przeszkodzie żebym odpalił efekt gdy przewijanie się skończy ?
2. Nie do końca rozumiem Nim Deathmantle. W rullingu jest napisane że zmienia typ kratury na black zombie kreature. Jeżeli była artefaktyczna to dalej jest ? I czy dalej ma swoje umiejętności + intimidate, czy może tylko to ?
Ostatnio zmieniony pt sty 13, 2012 10:37 pm przez BlackFox, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Veronese
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 07, 2012 1:24 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr sty 18, 2012 11:16 am

Mam pytanie dotyczące Skinshiftera zakładam, że jeśli ma counter +1 +1 i zmieni postać to counter spada z niego bo po przemianie jest już inną kreaturą?
Ostatnio zmieniony wt sty 31, 2012 6:25 pm przez Veronese, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Lydeth
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 133
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 12:19 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pn sty 30, 2012 11:38 am

BlackFox pisze:
2. Nie do końca rozumiem Nim Deathmantle. W rullingu jest napisane że zmienia typ kratury na black zombie kreature. Jeżeli była artefaktyczna to dalej jest ? I czy dalej ma swoje umiejętności + intimidate, czy może tylko to ?


Dalej jest artefaktyczna, tak samo jak nadal byłaby legendarna. Zachowuje wszystkie umiejętności i dodatkowo dostaje do nich intimidate.

Veronese pisze:
Mam pytanie dotyczące Skinshiftera zakładam, że jeśli ma counter +1 +1 i zmieni postać to counter spada z niego bo po przemianie jest już inną kreaturą?


Ale counter nie jest przypisany do kreatury, tylko do karty, dlatego nie spada po przemianie :)
 
Veronese
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 07, 2012 1:24 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pn sty 30, 2012 9:00 pm

O, ciekawe! Dzięki! :) Jeszcze jedno pytanie dotyczące Skinshiftera: op strzela w niego czymś na przykład shockiem a ja zmieniam go w plant 0/8, czy shock trafia? Czy też pudłuje bo do końca tury jest to już inna kreatura? Czy jest jakaś ogólna zasada dotycząca "tożsamości" "zmiennokształtnych" kart? I jak się linkuje karty na forum?
pozdro
Ostatnio zmieniony wt sty 31, 2012 6:36 pm przez Veronese, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

pn sty 30, 2012 9:49 pm

[mtg]Skinshifter[/mtg]
=Skinshifter :)

Wg mnie Shock trafi, bo kreatura jest ta sama, zmienia się tylko jej statystyka i podtyp. Inna kwestia jest przy np. Transformie, gdzie jedna karta zamienia się w drugą :)
 
Awatar użytkownika
Lydeth
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 133
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 12:19 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt sty 31, 2012 10:30 am

Zephyel pisze:
Inna kwestia jest przy np. Transformie, gdzie jedna karta zamienia się w drugą :)


Właśnie karta się nie zmienia i przy transformie z krita nie spadają np. counterki czy enchanty, jeśli oczywiście są one legalne po transformacji. Jednak gdy gracz strzeli shockiem czy innym spellem w stwora, który w odpowiedzi na to zagranie ulegnie transformacji (np. dzięki moonmistowi) to damage nie zostanie zadany, bo to jest już inny stwór (chociaż cały czas jest tą samą kartą, ma przecież inną nazwę). Jednakże jestem tego pewny tylko w 90%, więc w razie ewentualnego błędu serdecznie przepraszam i proszę o sprostowanie :)

Skinshifter natomiast dostanie obrażenia z powodów wymienionych przez Zephyela :)
 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt sty 31, 2012 11:42 am

Tak, masz rację Ludeth co do tego Transforma. :)
 
Veronese
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 07, 2012 1:24 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt sty 31, 2012 7:35 pm

Wyjaśnijcie proszę w dwóch zdaniach jak działają karty "bez kosztu" w rodzaju Krallenhorde Killer.
 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt sty 31, 2012 8:24 pm

To jest właśnie ten Transform.
Otóż te dwie karty, które podałeś to tak naprawdę jedna karta fizycznie, która ma dwie strony, na każdej innego stwora.Zagrywać możesz tylko tego po lewej, który, po spełnieniu pewnego warunku, może przetransformować się w tego po prawej (w tym wypadku warunkiem Transforma jest to, że w poprzedniej turze nie może być zagrany żaden spell)

Jak jakieś pytania jeszcze - pisz śmiało ;)
 
Veronese
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 07, 2012 1:24 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt sty 31, 2012 10:47 pm

Jasne. To jakiś nowy pomysł prawda? W przeglądarce, w której przeglądałem karty widać było tylko jedna stronę http://magiccards.info/query?q=Krallenh ... rd&s=cname , stąd moja dezorientacja :razz:
Ostatnio zmieniony wt sty 31, 2012 10:49 pm przez Veronese, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Zephyel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2230
Rejestracja: pt maja 01, 2009 10:12 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt sty 31, 2012 10:54 pm

Nowy, zaczął się w ostatnim bloku, Innistradzie i chyba tylko w tych trzech dodatkach będzie :)
 
Veronese
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 07, 2012 1:24 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

wt sty 31, 2012 11:39 pm

Dzięki za info. Z innej beczki: jak jest w przypadku gdy do gry wchodzi jakaś kreatura, na przykład ornithopter, czy można tapnąć ją za pomocą springleaf drum dla zrobienia mana w tej turze, w której weszła? Czy summoning sickness uniemożliwia tylko atakowanie czy wszelkie tapowanie? I jak to się ma do tapowania na skutek oddziaływania jakiejś innej karty?
Ostatnio zmieniony wt sty 31, 2012 11:41 pm przez Veronese, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
fourth
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 132
Rejestracja: sob sie 29, 2009 12:34 am

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr lut 01, 2012 9:50 am

Możesz tapnąć ornithoptera. Summoning sicknes uniemożliwia atakowanie i używanie umiejętnosći z :t: w koszcie, jeżeli tap jest napisane słownie to wszystko jest ok.

Zephyel pisze:
Nowy, zaczął się w ostatnim bloku, Innistradzie i chyba tylko w tych trzech dodatkach będzie :)

Tylko w dwóch dodatkach, a AVR ma nie być żadnego transformera ;)
 
Awatar użytkownika
BlackFox
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 55
Rejestracja: pn wrz 19, 2011 1:26 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr lut 01, 2012 1:21 pm

Jakie są najlepsze karty o działaniu na dany typ kreatur na całym bf (wszystkie mają shroud)? Z kolorów Biały i Zielony.
Znalazłem Tribal Unity i shared triumph. Jest coś lepszego ?
chodzi o to że budujemy z kolegą talie do 2 vs 2 i staramy się zadziałac na sliverach , ale ciężko jest nam dobrnąc do 60 kart , gdyż częśc sliverow się wyklucza albo po prostu nie współgra.
Jakieś pomysły ? :D
 
Veronese
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 07, 2012 1:24 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr lut 01, 2012 8:01 pm

Dzięki! Kolejne pytanie: mam w grze Painter's Servanta, wszystkie karty są czarne, mam też Compost, przeciwnik niszczy mi Servanta za pomocą Ancient Grudge w jakiej kolejności karty schodzą do grobu? (jednocześnie?) Czy mogę pociągnąć kartę z Compostu?
Ostatnio zmieniony śr lut 01, 2012 8:02 pm przez Veronese, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Lydeth
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 133
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 12:19 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr lut 01, 2012 10:15 pm

BlackFox pisze:
Jakieś pomysły ? :D


An-Zerrin Ruins :razz: Nie no, nic lepszego od wymienionych chyba nie znajdziesz, bo np. Defensive Maneuvers jest w sumie cienkie, a Steely Resolve niepotrzebne, bo pewnie macie Crystalline Slivera. Może Karona, False God? Są jeszcze Elvish Soultiller albo Tribal Forcemage, ale to chyba nie do tej talii.

Veronese pisze:
Czy mogę pociągnąć kartę z Compostu?
Ciekawe pytanie. Na 90% możesz to zrobić. Ale lepiej zapytaj w dziale 'pytania do sędziego', bo tam dostaniesz wyczerpującą i przede wszystkim pewną odpowiedź :)
 
Veronese
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 07, 2012 1:24 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr lut 01, 2012 10:37 pm

I jeszcze taka kwestia: czy landy w rodzaju Savannah liczą się jako basic landy?
 
Awatar użytkownika
Lydeth
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 133
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 12:19 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

śr lut 01, 2012 11:36 pm

Veronese pisze:
I jeszcze taka kwestia: czy landy w rodzaju Savannah liczą się jako basic landy?


Nie, do basików należą tylko Plains, Forest, Mountain, Swamp i Island, żadne inne.
 
Veronese
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 07, 2012 1:24 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw lut 02, 2012 11:00 am

Rozumiem. A co oznacza global enchantment? Na przykład tu: Emerald Charm
 
Awatar użytkownika
Lydeth
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 133
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 12:19 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw lut 02, 2012 12:27 pm

Chodzi o enchantmenty nieaury. Te zwykłe, gdzie jest napisane po prostu 'enchantment', które zagrywasz ogólnie na battlefield, a nie na konkretny permanent czy gracza.
 
Veronese
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 07, 2012 1:24 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw lut 02, 2012 5:24 pm

Jasne. Wrócę jeszcze na chwilę do counterów w celu upewnienia się: zamieniam Inkmoth Nexusa w krita czy mogę dać mu +1 +1 z Llanowar Reborn i jeśli mogę to co dzieje się z counterem gdy Inkmoth staje się znowu landem pod koniec tury?
 
Awatar użytkownika
Lydeth
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 133
Rejestracja: ndz gru 26, 2004 12:19 pm

Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw lut 02, 2012 6:35 pm

Nie możesz, bo Inkmoth Nexus wchodzi do gry jako ląd, a grafta można użyć tylko na kritach 'entering the battlefield'. Możesz natomiast, oczywiście po zamianie wspomnianego lądu w krita, dać mu counterka np. używając zdolności karty Dragon Blood. Po zakończeniu tury, counter znajdujący się, wtedy już, na lądzie, nie zniknie, gdyż ograniczenie 'on target creature' tyczy się faktu stawiania countera, a nie jego przebywania.
 
Veronese
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 38
Rejestracja: sob sty 07, 2012 1:24 pm

Re: Tu wpisujemy pytania o dzialanie kart

czw lut 02, 2012 9:08 pm

Dzięki za info, a co do tej sprawy z niszczeniem Paintera i Compostem to sędzia mówi, że dociągnąć karty jednak nie można: -vp1157703.html#p1157703
pozdro

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości