Radnon pisze:dostajemy nowe możliwości rozwoju, choćby za posiadanie rybek .
A w jakiż to sposób rybki pomagają nam się rozwinąć (zaiste, koncept, który nawet w fantasy mógłby być śmieszny, a już w sf...)
Radnon pisze:dostajemy nowe możliwości rozwoju, choćby za posiadanie rybek .
Radnon pisze:Szkoda, bo liczyłem, że w ten sposób da się ominąć konieczność grania w multi do zdobycia najlepszego zakończenia.
CE2AR pisze:Bez ruszania multiplajera spokojnie uzyskałem ponad 3 tysiące punktów (po przemnożeniu przez 50%) i wszystkie zakończenia. Inna kwestia, że miałem postać importowaną od pierwszej części i sporo DLC przeszedłem w drugiej, to nieco pomaga.
Radnon pisze:EDIT: Wybacz, źle wcisnąłem i przypadkiem wedytowałem Twojego posta. Chyba jest już ok. Kurka, kto i po co dał mi uprawnienia moderatorskie?
CE2AR
CE2AR pisze:Dziś skończyłem grę po raz drugi i wyciągnąłem coś ponad 5600 efektywnej przy 50% mobilizacji.
Najaa pisze:Ogólnie nie trawię jak na końcu historii pojawia się istota wyższa, która robi coś w imię czegoś
Radnon pisze:Swoją drogą grałeś może postacią z dwójki, która miała zaliczonego Handlarza Cieni i Przybycie? Ciekaw jestem ile za te dwa dodatki dostaje się bonusowych punktów.
Najaa pisze:A ja skończyłam wczoraj w nocy i nie za bardzo mi się koniec podoba. Ogólnie nie trawię jak na końcu historii pojawia się istota wyższa, która robi coś w imię czegoś,.
CE2AR pisze:Gdzieś "wykopałem" plany statku Handlarza i oddział jego zbirów, chyba nawet dwa, nie chce mi się teraz sprawdzać ile to było punktów, ale raczej nie szalenie dużo
Nie wiem też czy jest to zależne od gry w dodatek w drugiej części.
Radnon pisze:Zastanawiając się nad żniwiarzami odnoszę wrażenie, że ich koncepcja ewoluowała i chyba nie była od samego początku ściśle określona.
Bortasz pisze:A to znaczy że wszystkie rasy zgromadzone na orbicie ziemi zostaną zjedzone przez krogan, a potem ci zdechną z głodu. Gethy będą rządzić drogą mleczną.
Bortasz pisze:Według mnie albo ludzie z Bioware dali się ponieść fali twórczej i za dużo sztuki za mało konkretów dali, albo ludzie z EA wepchnęli swoje paskudne paluchy i chcieli mieć możliwość wyrzucenia kolejnych płatnych DLC, które "wyjaśnią wszystko".
"Building on their research, Exec Producer Casey Hudson and the team are hard at work on a number of game content initiatives that will help answer the questions, providing more clarity for those seeking further closure to their journey. You’ll hear more on this in April. We’re working hard to maintain the right balance between the artistic integrity of the original story while addressing the fan feedback we’ve received. This is in addition to our existing plan to continue providing new Mass Effect content and new full games, so rest assured that your journey in the Mass Effect universe can, and will, continue."
Bortasz pisze:Zważywszy że Bioware udowodnił że potrafi genialnie zakończyć pomniejsze wątki jak uleczenie genophage przez Mordina, albo ostatnie sceny z Thane...
Bortasz pisze:Jednakże moi ulubieńcy, jeśli chodzi o końcówki, to Thane i Mordin.... są po prostu genialnie zrobione, praktycznie jak usłyszysz mordina śpiewająca nie idzie się powstrzymać przed dokończeniem "Scientist salarian".
Bortasz pisze:Inna postać o której warto wspomnieć to Jack, którą w trójce zrobili GENIALNIE. Zwłaszcza gdy wiemy co wyczyniała w pierwszej częsci a potem widzimy zmianę... to jest wręcz niesamowite. Najbardziej boli że tak mało jej.
Bortasz pisze:Tak czy owak Bioware zapowiedział że w kwietniu się paru rzeczy dowiemy.... Obym tylko się rozczarował, bo naprawdę oczekuje w najgorszym razie płatnego DLC z rozszerzeniami mówiącymi dlaczego końcówka która nas tak totalnie rozczarowała to wielkie artystyczne dzieło którego nie zrozumieliśmy my prostacy.
Had to be me. Someone else might have gotten it wrong.
Radnon pisze:Zdecydowanie. Tak samo jak wcześniejsze "żałuję, że jednak nie przebadam tych muszelek". Mordin wymiata po prostu.
Llewelyn_MT pisze:mody przebijające pancerz są tak opisane, że chyba do dziś nie wiadomo co robią
Llewelyn_MT pisze:pomimo licznego wykorzystania w grze zakłócania komunikacji nie tracimy nigdy kontaktu z Andersonem na Ziemi a EDI zawsze działa, nawet gdy nie mamy kontaktu z Normandią
CE2AR pisze:Btw, dobry jest też jego zastępca, jeśli zginął w ME2 – Padok Wiks. Niemniej postrzelony i zabawny od Mordina, fajnie, że twórcą gry chciało się stworzyć zupełnie inną postać, zamiast "klona" Mordina, o zmienionym nazwisku.
CE2AR pisze:edną rzecz skopali w kontaktach z BNami - gra sama narzuca kogo Shepard ma lubić, a kogo nie. Niektórych postaci z ME2 szczerze nie cierpiałem, ale jedyne co można było powiedzieć podczas spotkania z nimi w trójce to: "och, jak dobrze cię widzieć X, jak leci?".
CE2AR pisze:Na 99% przebijają słabsze murki i np. tarcze stróżów Cerberusa, co dalej nie wiem
Radnon pisze:A to przebijanie w ogóle działa? W multi miałem wrażenie, że po zamontowaniu tego ulepszenia, które niby przebija osłony broń zachowywała się dokładnie tak samo jak wcześniej.
Radnon pisze:Nie miałem okazji tego sprawdzić, ale dobrze, że twórcy postarali się przy tworzeniu alternatywnych bohaterów niezależnych. Pamiętam, że w dwójce wyszło to nie do końca dobrze (przynajmniej jeśli chodzi o Wrexa).
Radnon pisze:To jest część większego problemu związanego z okrojonymi dialogami. Momentami człowiek ma wrażenie, że gra nie tyle swoim bohaterem co jakimś "kanonicznym" Shepardem zrobionym przez Bioware.
Bioware pisze:What can fans expect from the Extended Cut DLC?
For fans who want more closure in Mass Effect 3, the DLC will offer extended scenes that provide additional context and deeper insight to the conclusion of Commander Shepard’s journey.
Are there going to be more/different endings or ending DLCs in the future?
No. BioWare strongly believes in the team’s artistic vision for the end of this arc of the Mass Effect franchise. The extended cut DLC will expand on the existing endings, but no further ending DLC is planned.
What is BioWare adding to the ending with the Extended Cut DLC?
BioWare will expanding on the ending to Mass Effect 3 by creating additional cinematics and epilogue scenes to the existing ending sequences. The goal of these new scenes is to provide additional clarity and closure to Mass Effect 3.
When will the Extended Cut DLC be available?
Currently the Extended Cut DLC is planned for this summer, no specific date has been announced at this point.
Why are you releasing the Extended Cut DLC?
Though we remain committed and are proud of the artistic choices we made in the main game, we are aware that there are some fans who would like more closure to Mass Effect 3. The goal of the DLC is not to provide a new ending to the game, rather to offer fans additional context and answers to the end of Commander Shepard’s story.
Will there be more Mass Effect 3 DLC?
More content is being planned and we will release information at a later date.
Bortasz pisze:"Zamierzamy dodać parę rzeczy byście lepiej zrozumieli nasze wielkie i wspaniałe dzieło, które najwyraźniej was przerosło."