Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
wysłannik
Moderator
Moderator
Posty: 665
Rejestracja: śr cze 09, 2010 10:54 am

The Elder Scrolls V: Skyrim

czw gru 08, 2011 10:37 pm

Brilchan pisze:
w Oblivionie który był tak nudny że nawet nie chciało mi się tych bram zamykać.


Masz rację, mi wątek główny w Oblivionie też nie przypadł do gustu, ze względu na te bramy. Ale w Oblivionie jest bardzo dużo innych, pomniejszych, pobocznych zadań, które są bardzo fajne i ciekawe. Nie wiem, czy robiłeś zadanie z nawiedzonym domem, ale to było dopiero fajne zadanko.
 
Awatar użytkownika
Brilchan
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4532
Rejestracja: śr cze 20, 2007 8:49 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

czw gru 08, 2011 10:52 pm

Robiłem ale jakoś mnie nie wciągnęło. Choć trochę się wystraszyłem przyznaję :razz: Żeby nie było ja rozumiem czemu Bethesda robi takie gry jakie robi. I nie mam do nich pretensji że chcą zarobić po prostu nie podobają mi się niektóre rozwiązania. Dopisałem to bo po przeczytaniu swojego poprzedniego posta stwierdziłem że wyglądam trochę jak smark rozżalony na komercie :razz:
 
zarok
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 965
Rejestracja: pt sie 05, 2011 1:58 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

sob gru 10, 2011 1:34 pm

Pograłem troche dłużej i wracam do swojego narzekania :).

Zauważyłem kilka denerwujących bugów. Okropne dla mnie jest blokowanie zaklęć na prawej ręce, ponieważ odblokowywanie tego niszczy całą dynamikę walki. Nastepny, który też mnie denerwuje to znikanie głowy postaci gdy nosimy arch mage robe i maske do regeneracje many. Jeśli ktoś wie jak to naprawić na stałe, proszę o informacje :).

Dalej, mam dwa pytania do mądrzejszych odemnie :). Jaki jest maksymalny bonus do regeneracji many? W tej chwili mam 200% z przedmiotów i nie wiem czy to działa ze sobą.

Drugie:
Szukam fajnych zadań, które dużo dają po wykonaniu. Zrobiłem wszystko z Winterhold, zostałem arch mage, zdobyłem Gwiazde Azury (ciężko, ale było warto :) ), mam 17 poziom. Zastanawiałem się nad dark brotherhood. Chętnie porobiłbym zadania deadryczne ale na to chyba za wcześnie. Propozycje?
 
M_aX
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: pt gru 09, 2011 11:36 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

ndz gru 11, 2011 2:20 pm

Ja przegrałem 150 Godzin i na końcu jednak się zawiodłem. Zaklinacz, alchemik, kowal= Broń zagłady ;] praktycznie od 13 lvl-u na najtrudniejszym poziomie walki to była parada łykania mikstur, do momentu kiedy smoki padają jak zające.
Ostatnio zmieniony ndz gru 11, 2011 2:23 pm przez M_aX, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Aesandill
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1230
Rejestracja: wt mar 27, 2007 8:12 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

ndz gru 11, 2011 3:46 pm

Cóż w tym złego. Chyba lepiej że da siezabijać smoki jak zające, jesli się umie, niż miały by smoki nagle robić się poteżne niezwykle, bo się umie zaklinać, alchemiczyc i kuć broń. To nie diablo ani DeDek by dostosowanie poziomu zawsze spychało Cie do roli cieniasa.
 
Awatar użytkownika
Ramirez Kel Ruth
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 526
Rejestracja: ndz sty 23, 2005 4:18 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

ndz gru 11, 2011 9:41 pm

W Skyrim jest level scaling, według mnie stosunkowo łatwo zauważalny. Jak za łatwo idzie, zmień poziom trudności na maksa, a mikturki będziesz somie mógł wsadzić w... odpowiednie miejsce. :)
 
Awatar użytkownika
Avarall
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 111
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 12:00 am

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

ndz gru 11, 2011 9:57 pm

Ramirez Kel Ruth pisze:
W Skyrim jest level scaling, według mnie stosunkowo łatwo zauważalny. Jak za łatwo idzie, zmień poziom trudności na maksa, a mikturki będziesz somie mógł wsadzić w... odpowiednie miejsce. :)


Oj, no nie wiem. M_aX w dominacji kowalstwa, zaklinania i alchemii ma bardzo dużo racji. Sam w grze używałem kowalstwa i zaklinania, dzięki czemu posiadałem sporą wartość pancerza, no i przede wszystkim dzięki noszonym przedmiotom miałem redukcję kosztów czarów zniszczenia 100%, czyli po prostu rzucałem te czary za darmo...
 
Awatar użytkownika
wysłannik
Moderator
Moderator
Posty: 665
Rejestracja: śr cze 09, 2010 10:54 am

The Elder Scrolls V: Skyrim

ndz gru 11, 2011 10:34 pm

Avarall pisze:
dzięki noszonym przedmiotom miałem redukcję kosztów czarów zniszczenia 100%, czyli po prostu rzucałem te czary za darmo...


A co to były za przedmioty, co taką redukcję dawały? Chyba, że masz na myśli to, iż wyciągnąłeś magiczny efekt z przedmiotu i wsadziłeś go w inny.
 
Awatar użytkownika
Avarall
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 111
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 12:00 am

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

ndz gru 11, 2011 11:21 pm

wysłannik pisze:
Avarall pisze:
dzięki noszonym przedmiotom miałem redukcję kosztów czarów zniszczenia 100%, czyli po prostu rzucałem te czary za darmo...


A co to były za przedmioty, co taką redukcję dawały? Chyba, że masz na myśli to, iż wyciągnąłeś magiczny efekt z przedmiotu i wsadziłeś go w inny.


Dokładnie tak - sam wytworzyłem. Potrzebna jest jednak wysoka wartość zaklinania, wielki kamień duszy i chyba też wykupione perki, dzięki którym można wytworzyć 4 przedmioty dające 25% redukcji, co się kumuluje. Poza tym mając 100 zaklinania i wykupionego perka można zaklinać przedmiot dwoma różnymi zaklęciami naraz. Nie bawiłem się nic alchemią, ale z tego co czytałem jeszcze bardziej wzmacnia efekty chociażby samego kowalstwa i zaklinania. W ogóle za pomocą tych trzech umiejętności można wykręcić różne cuda jak np. zabijanie smoka jedną strzałą z łuku.
Ostatnio zmieniony ndz gru 11, 2011 11:22 pm przez Avarall, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Brilchan
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4532
Rejestracja: śr cze 20, 2007 8:49 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

ndz gru 11, 2011 11:28 pm

Ale to chyba akurat jest logiczne że jak się wyspecjalizujesz w tworzeniu różnych rzeczy i osiągniesz w tym Mistrzostwo to będziesz bogaty i potężny.

Jestem tylko ciekaw czy ktoś zrobił moda żeby skradzione rzeczy nie były oznaczone jako skradzione u innych kupców i żeby można je było sprzedawać po za gildią. Bo to mi najbardziej przeszkadza i jest chyba jednym z najdurniejszych rozwiązań :razz:
 
Awatar użytkownika
Aesandill
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1230
Rejestracja: wt mar 27, 2007 8:12 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

pn gru 12, 2011 7:16 am

@ Brilchan
Fakt, to dośc głupie. Szczególnie kiedy "ukradnisz" coś w miejscach, z których powinien być to łup.

A zwiększenie potęgi wynikające z kowalstwa jest mniej więcej proporcjonalne jak te od zwiększania broni. Jak rozwiniesz wszystko - to jesteś potęgą. I super.
O to chyba chodzi.
Najlepsi we wszystkim są... najlepsi.
 
Awatar użytkownika
wysłannik
Moderator
Moderator
Posty: 665
Rejestracja: śr cze 09, 2010 10:54 am

The Elder Scrolls V: Skyrim

pn gru 12, 2011 7:16 pm

Brilchan pisze:
Jestem tylko ciekaw czy ktoś zrobił moda żeby skradzione rzeczy nie były oznaczone jako skradzione u innych kupców i żeby można je było sprzedawać po za gildią. Bo to mi najbardziej przeszkadza i jest chyba jednym z najdurniejszych rozwiązań :razz:


Nie masz co liczyć pewnie. W poprzednich częściach gry było tak samo. Jest to logiczne, że kradzionych rzeczy Ci nikt nie kupi, bo gra byłaby za prosta. Wchodzisz do jakiegoś domu, kradniesz srebrną zastawę i opychasz ją u kolesia, któremu to ukradłeś albo jakiemuś innemu. Można by zdobyć fortunki w łatwy, już od początku gry, sposób. Według mnie jest to prawidłowe rozwiązanie, jak na grę komputerową.

Aesandill pisze:
Fakt, to dośc głupie. Szczególnie kiedy "ukradnisz" coś w miejscach, z których powinien być to łup.


Nie przypominam sobie takiej sytuacji. Z tego, co pamiętam, to, co ukradniesz, jest kradzione i oznaczone też w taki sposób. Zdarzają się odwrotne sytuacje, a przynajmniej ja tak miałem. Był sobie gość i ten gość miał pokój w karczmie. Mi się zdarzyło go zabić, a rzeczy, jakie w pokoju były do zabrania, nie były oznaczone na czerwono. Mogłem je zabrać i sprzedać u każdego kupca, który takie duperele kupuje.
 
Awatar użytkownika
Brilchan
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4532
Rejestracja: śr cze 20, 2007 8:49 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

pn gru 12, 2011 7:32 pm

@ wysłannik
wysłannik pisze:
W poprzednich częściach gry było tak samo.


Jakoś w Morrowindzie było to możliwe i wcale nie zachwiało balansu rozgrywki. Jest to po prostu nielogiczne rozwiązanie wprowadzone prawdopodobnie w celu wzmocnienia przekazu mieszczańskiej moralności :razz:

Skąd niby dany BN wiedziałby że coś jest kradzione ?
 
Awatar użytkownika
wysłannik
Moderator
Moderator
Posty: 665
Rejestracja: śr cze 09, 2010 10:54 am

The Elder Scrolls V: Skyrim

pn gru 12, 2011 7:46 pm

Brilchan pisze:
Jakoś w Morrowindzie było to możliwe i wcale nie zachwiało balansu rozgrywki. Jest to po prostu nielogiczne rozwiązanie wprowadzone prawdopodobnie w celu wzmocnienia przekazu mieszczańskiej moralności :razz:

Skąd niby dany BN wiedziałby że coś jest kradzione ?


Naprawdę? W Morrowindzie było to możliwe? Wydaje mi się inaczej, ale grałem w niego dawno i mogę nie pamiętać, jeżeli tak to sorry.

A skąd BN ma to wiedzieć? Na przykład, tak jak napisałem wcześniej, jeżeli ukradniesz kupcowi jego przedmioty, te które ma na dole na wystawie albo te, które ma gdzieś na górze w swoim pokoju, to nielogiczne byłoby, gdybyś sprzedał mu jego własne przedmioty. Zauważyłby ich brak i to, że mu je sprzedajesz. Ale że to tylko gra komputerowa, to jakieś rozwiązanie znaleźć musieli i te, co znaleźli, mi się podoba.
A jeżeli ukradłbyś coś komuś i chciał sprzedać to gdzieś indziej, to gra musiałaby wychwytywać, co i gdzie komu ukradłeś i gdzie możesz to sprzedać, a gdzie nie. Wydaje mi się, że to byłoby dość ciężkie rozwiązanie, jak na grę.
 
Awatar użytkownika
Brilchan
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4532
Rejestracja: śr cze 20, 2007 8:49 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

pn gru 12, 2011 8:08 pm

wysłannik pisze:
Naprawdę? W Morrowindzie było to możliwe? Wydaje mi się inaczej, ale grałem w niego dawno i mogę nie pamiętać, jeżeli tak to sorry.


Tak było inaczej o kradzieży wiedziały tylko osoby które okradłeś. Tz, one potrafiły rozpoznać te przedmioty jeżeli próbowałeś im je sprzedać. A jeżeli cię złapali na gorącym uczynku to wołali straż. Która jeżeli jej unikałeś po jakimś czasie traciła zainteresowanie. Więcej braku równowagi w ekonomii gry wprowadzały astronomiczne ceny Detrycze broni i zbroi :razz:

wysłannik pisze:
A skąd BN ma to wiedzieć? Na przykład, tak jak napisałem wcześniej, jeżeli ukradniesz kupcowi jego przedmioty, te które ma na dole na wystawie albo te, które ma gdzieś na górze w swoim pokoju, to nielogiczne byłoby, gdybyś sprzedał mu jego własne przedmioty. Zauważyłby ich brak i to, że mu je sprzedajesz.


No I tak właśnie było w Morku :razz: . Skradzionych przedmiotów nie mogłeś sprzedać kupcowi którego okradłeś ale kiedy np. poszedłeś do innego miasta to nikt magicznie nie wiedział że dany talerzyk jest kradziony. Tu nie chodzi o zachwianie mechaniki gry i balansu gotówki lecz o to żeby "strażnicy moralności " się nie czepiali :x
Ostatnio zmieniony pn gru 12, 2011 8:11 pm przez Brilchan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
wysłannik
Moderator
Moderator
Posty: 665
Rejestracja: śr cze 09, 2010 10:54 am

The Elder Scrolls V: Skyrim

pn gru 12, 2011 8:14 pm

Brilchan pisze:
No I tak właśnie było w Morku :razz: . Skradzionych przedmiotów nie mogłeś sprzedać kupcowi którego okradłeś ale kiedy np. poszedłeś do innego miasta to nikt magicznie nie wiedział że dany talerzyk jest kradziony. Tu nie chodzi o zachwianie mechaniki gry i balansu gotówki lecz o to żeby "strażnicy moralności " się nie czepiali :x


Jeżeli tak jest w Morrowindzie, to może i masz rację, może chodzi właśnie o to.
 
Awatar użytkownika
Aesandill
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1230
Rejestracja: wt mar 27, 2007 8:12 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

pn gru 12, 2011 8:20 pm

Myśłe że ma to zmusić do przyłączenia siędo złodzieji
 
Awatar użytkownika
Brilchan
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4532
Rejestracja: śr cze 20, 2007 8:49 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

pn gru 12, 2011 8:43 pm

Aesandill pisze:
Myśłe że ma to zmusić do przyłączenia siędo złodzieji


Może i tak ale idąc tym tokiem myślenia to będzie trzeba dołączyć do Gildii wojowników żeby zostać kowalem a do magów żeby zaklinać :razz: IMHO to jednak chodziło o to żeby Dziatwa nie wpadła na to żeby kraść :razz:
Ostatnio zmieniony pn gru 12, 2011 8:44 pm przez Brilchan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Got
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 123
Rejestracja: pt sie 18, 2006 11:35 am

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

ndz kwie 22, 2012 12:40 am

Cześć :)


Tak sobie ostatnio grałem w Skyrim i zauważyłem pewną rzecz, Nordom w czasie walki zdarza się rzucić "Sovngarde or Death". Jak rozumiem Sovngarde to ichnia Valhalha, czyli właściwie chcą tram trafić i teraz zaczynają się dla mnie schody w zrozumieniu tej wypowiedzi, bo przecież jeśli oni umrą to właśnie do Sovngardu pójdą prawda?


Pozdrawiam.
 
Awatar użytkownika
CE2AR
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1575
Rejestracja: pn sie 30, 2004 9:17 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

pn kwie 23, 2012 4:43 pm

Got pisze:
Nordom w czasie walki zdarza się rzucić "Sovngarde or Death". Jak rozumiem Sovngarde to ichnia Valhalha, czyli właściwie chcą tram trafić i teraz zaczynają się dla mnie schody w zrozumieniu tej wypowiedzi, bo przecież jeśli oni umrą to właśnie do Sovngardu pójdą prawda?

Może chodzi o śmierć przeciwnika? :D
 
Awatar użytkownika
hubek98
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: ndz gru 18, 2011 4:05 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

wt maja 01, 2012 10:08 pm

[quoteMoże chodzi o śmierć przeciwnika? ][/quote]

wyślij mnie do nieba bo cie zabije wtf?!?
 
Awatar użytkownika
Brilchan
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4532
Rejestracja: śr cze 20, 2007 8:49 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

wt maja 01, 2012 10:55 pm

Moim zdaniem chodzi o to że śmierć która nie prowadzi do Sovngardu oznacza coś gorszego, a tam trafiają tylko ci którzy zginą walecznie. Więc może ten okrzyk jest namawianiem przeciwnika żeby stawił nam czoło w uczciwej walce ? Zresztą sam nie wiem :razz:
 
Awatar użytkownika
Ranquel
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 298
Rejestracja: pt sty 05, 2007 7:13 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

sob maja 10, 2014 3:30 pm

Mam takie pytanie. Gram w Skyrima z dodatkiem. W trakcie wykonywania questa z pradawnymi zwojami zaraziłem się wampiryzmem (wrażliwość na światło). Po zdobyciu łuku Auriela wyleczyłem się z dolegliwości kosztem czarnego kamienia dusz. Spoko, tylko, że po dniu dolegliwości wróciły. Pytanie moje brzmi, czy jest możliwość trwałego pozbycia się tego efektu? Czy musze zrobić jakiegoś questa, czy za każdym razem będę musiał zużywać kamień dusz?
 
Awatar użytkownika
Brilchan
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4532
Rejestracja: śr cze 20, 2007 8:49 pm

The Elder Scrolls V: Skyrim

sob maja 10, 2014 5:36 pm

Trzeba za każdym zarażeniem wykonać ten quest z kamieniem :P najwyraźniej cię jakieś kolejny wampirek ugryzł
 
Janka
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: pn kwie 11, 2016 8:14 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

pn kwie 11, 2016 8:17 pm

Uwielbiam całą serie TES :)
 
Olga09
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: pt kwie 15, 2016 11:37 am

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

pt kwie 15, 2016 11:49 am

Już długo po premierze...świetna gra, uwielbiam ją:)
 
Wioletta2
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: wt kwie 19, 2016 9:04 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

wt kwie 19, 2016 9:14 pm

Uwialbiam tą serie! Świetna gra, mega klimat, świetna mechanika oraz ciekawa fabuła:)
 
sorento98
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: pn kwie 25, 2016 7:15 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

pn kwie 25, 2016 7:27 pm

uwielbiam tą serie, świetna fabuła :)
 
sewilla
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: śr maja 11, 2016 6:27 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

śr maja 11, 2016 6:36 pm

Uwielbiam tą serie :)
 
leyja
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: ndz maja 15, 2016 9:23 pm

Re: The Elder Scrolls V: Skyrim

ndz maja 15, 2016 9:29 pm

Uwielbiam tą serię. Cudny klimat-polecam!

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości