Jest rok 1371. Po zakończonych Goblińskich Wojnach w Cormyrze panuje chaos. Gdzieś wciąż tlą się miasta, niektórzy biorą się za odbudowy, inni opłakują rannych., jeszcze inni starają się przywrócić państwo do normalnego funkcjonowania i chłodno kalkulują straty i potrzebne do podjęcia kroki. Ci zaś, którzy patrzyli wojnie prosto w oczy mogą teraz spojrzeć w oczy najbliższych i odpocząć od ciągłego narażania karku. Pod warunkiem, że mają dokąd wracać. Niektórzy nie mieli. Mieli natomiast dość tego wszystkiego. Koszmaru wojny, walki, niebezpieczeństwa. Narażania życia w imię władcy, który sam zginął. Ci uciekali. Znaleźli się i jednak i tacy, którzy chcieli skorzystać w ten czy inny sposób na obecnym chaosie. Martwi dowódcy nie trzymail ich już w ryzach, rozpierzchli się i połączyli w zbrojne bandy, które w zależności od humoru ratowały ludzi z tarapatow lub sami je na nich sprowadzali. A jedna z tych grup przetrwała wystarczająco długo, by stać się jedną z trwałych pamiątek po Goblińskiej Wojnie. Była to Zgraja. Liczyli może z pięćdziesiąt osób, choć działali w niewielkich grupkach. Zbieranina ludzi o (często diametralnie) różnych charakterach i celach. Pchani do przodu przez prostą potrzebę przetrwania a prowadzeni przez zbuntowanego Purpurowego Smoka - Gordiana Faerskyra. Żywot grupy nie potrwał jednak zbyt długo. Niecałe pół roku po jej założeniu Gordian został wytropiony i zabity a wraz z nim jego oddział. Pozostałe oddziały rozproszyły się po kraju i innych państwach niosąc w sobie pamięć wojny, zdrady i sławę, która mogła im tyleż pomóc co zaszkodzić. Brawo. jedna z tych grup to właśnie Wy.Wasi bohaterowie stanowią jedną z drużyn, które kiedyś składały się na słynną Zgraję. Teraz podróżują po Krainach jako awanturnicy, poszukiwacze przygód albo ostrza do wynajęcia. Fabuła sesji opierać się będzie na tym, co Wy chcecie zrobić. Nie ma main questu (oprócz zdobywania jedzenie i znajdowania miejsca do spania :>) albo dyżurnego questodawcy, znajdziecie się jednak w świecie, w którym sporo osób będzie miało własne problemy, które wygodniej jest rozwiązać płacąc komuś w ten czy inny sposób.
MechanikaMechanika D&D 3.5
Co do zastosowania mechaniki - będę się starał stosować pełną gdy będzie to istotne dla fabuły (np gdy niepowodzenie albo zbyt powolne wykonanie czegoś może zmienić bieg wydarzeń). Jeśli będziecie chcieli i znajdziecie czas, to walki możemy rozgrywać przez maptool.
PostacieHistoria - bez przesady. W tej sesji założymy, że charaktery i historia Waszych postaci będzie tworzyć się lub dopowiadać na sesji. Poproszę tylko o pół strony A4 o postaci. Co chcecie. Jakaś przygoda, typowa historia, rozmowa innych osób o Waszej postaci.
MechanikaD&D 3.5, poziom 6, podręczniki wszystkie oficjalne (ale bez podów do innych niż fr settingów)
Klasy z trzeciego progu (tier 3). Info:
http://dnd.polter.pl/System-Progow-c23035Opóźnienie poziomu i kostki rasowe dowolne (oczywiście ecl ma wynosić 6 a przynajmniej jedna kostka ma być rasowa lub klasowa)
PW za kostki wytrzymałości - połowa KW
Kasa jak na poziomie 6 (wg pmp)
Połowa pd potrzebnego na następny poziom do wykorzystania na magiczne przedmioty (dla czaromiotów przedmiototworzących)
Awans i doświadczenie - sesję dzielę na rozdziały i po nich dzielę pd. Powinniście awansować do 10 poziomu.
Charaktery dowolne, ale nie chcę psychopatów i socjopatów. Zasugerujcie się tymże:
http://wieloswiat.blog.pl/archiwum/inde ... d=14462329Czas i postyPost co trzy dni. Posty niekoniecznie wielkiej długości. Lepiej częściej i krócej niż rzadziej i dłużej
W przypadku walki sesja będzie przyspieszać (wspomnę o tym jeszcze raz przy okazji walki).
Czas sesji to pół roku (w rl) albo aż dobijecie do 10 poziomu (które z nich potrwa dłużej). Potem możliwa będzie kontynuacja, ale na razie zróbmy te cztery poziomy
Zapraszam
Mejl/Jabber/Google talk: <moj nick>@<moj nick>.pl
gg: 1465943
skype: xialon
EDIT:
Karty postaci na myth-weavers.com
EDIT2:
Szukam czterech śmiałków