Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

śr cze 06, 2012 2:40 pm

Wyjeżdżam dzisiaj, właściwie za niedługo, wrócę w sobotę - i wtedy dam posta.
 
Awatar użytkownika
Sodar
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 123
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 11:26 am

Re: [D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

czw cze 07, 2012 3:10 am

Morel pisze:
Sodar nie narzekaj - jak w moich sesjach walka była w czasie jednego dnia bo gracze się zebrali na forum i postowali co 5 minut, to byłeś jedyną osobą, której postać trzeba było NPCować

Wypraszam sobie, nie moja wina że wy mogliście postować z pracy kiedy ja zajęcia miałem :P

Chociaż zgaduje że ten kto mieszka w szklanym domu nie powinien rzucać kamieniami ;)
Ostatnio zmieniony czw cze 07, 2012 3:10 am przez Sodar, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

ndz cze 10, 2012 7:58 pm

Nie identyfikujecie przedmiotów?
 
Awatar użytkownika
Sodar
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 123
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 11:26 am

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

ndz cze 10, 2012 9:31 pm

A niby jak? Czarodzieja nie mamy, barda też nie, ja tam tylko liczę na to że szczęście mi dopisze i żaden z nich nie będzie przeklęty :D
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

ndz cze 10, 2012 9:34 pm

Przecież kapłani też mogą mieć knowledge (arcana). Ale mogę powiedzieć dodatkowo, że na tym pierścieniu jest głowa barana, a Thiago nie czuje się lepiej broniony.
 
Awatar użytkownika
Sodar
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 123
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 11:26 am

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

ndz cze 10, 2012 9:46 pm

Hm, to nie działa w ten sposób z tego co mi wiadomo. (Relevant: http://www.dandwiki.com/wiki/SRD:Spellcraft_Skill jak widać identyfikowanie przedmiotów jest na epicki spellcraft. Chociaż Neferthet może nam sprawdzic potiony.)

Chyba że chcesz wprowadzić jakieś autorskie zasady, ja będe bardzo szczęśliwy z faktu że nie musimy ciągle latać za czarodziejami po identyfikacje :P
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

ndz cze 10, 2012 10:30 pm

Może umówmy się tak, że kapłan (czy psion, jeśli ma) musi mieć co najmniej 5 rang w knowledge (arcana) albo w spellcraft aby identyfikować tak dobrze jak czarodziej czy bard.
 
Awatar użytkownika
Zaalaos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 878
Rejestracja: sob sty 19, 2008 1:07 pm

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

pn cze 11, 2012 9:11 am

Hmm a Use Magic Device do identyfikowania nie przejdzie? Moja postać się na tym zna całkiem nieźle.
 
Awatar użytkownika
Morel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4566
Rejestracja: śr mar 03, 2010 10:59 am

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

pn cze 11, 2012 8:29 pm

No właśnie to jest kwestia chyba niewyjaśniona.

Bo jeżeli magia = psionika, to ja mogę przy nast. levelu wziąć identyfikację psioniczną. I będzie z głowy.
I jeżeli magia=psionika, to teoretycznie mogę korzystać z Psicraft do identyfikacji.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

pn cze 11, 2012 9:50 pm

A właśnie magia to nie jest psionika, bo magia jest połączona ze splotem, a przedmioty psioniczne czerpią moc z korzystających z nich osób. Tak mniej więcej.
 
Awatar użytkownika
Morel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4566
Rejestracja: śr mar 03, 2010 10:59 am

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

pn cze 11, 2012 9:53 pm

Corrick pisze:
A właśnie magia to nie jest psionika, bo magia jest połączona ze splotem, a przedmioty psioniczne czerpią moc z korzystających z nich osób. Tak mniej więcej.

W każdym podzie do Psioniki jest informacja, że MG może wybrać czy magia = psionika, czy też wręcz przeciwnie ;)
O to mi chodziło. W każdym razie - będziemy zdaje się biegać, bo ja nie mam pół rangi w Spellcrafcie, lub odpowiedniej wiedzy ;)
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

pn cze 11, 2012 10:12 pm

Morel pisze:
W każdym razie - będziemy zdaje się biegać, bo ja nie mam pół rangi w Spellcrafcie, lub odpowiedniej wiedzy ;)

Będziecie - sprawdziłem kartę Neferheta i okazuje się, że dupa, on też nie ma ani pół rangi. Mogę rzucać od czasu do czasu psioniczne itemy, ale to ileż można... :P
 
Awatar użytkownika
Morel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4566
Rejestracja: śr mar 03, 2010 10:59 am

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

pn cze 11, 2012 10:18 pm

Corrick pisze:
Mogę rzucać od czasu do czasu psioniczne itemy, ale to ileż można...

Ale psioniczne i tak rzucaj dla mnie :P
 
Awatar użytkownika
Sodar
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 123
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 11:26 am

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

wt cze 12, 2012 3:50 am

Zrób jak Morel, po prostu identyfikuj nam z marszu itemy bez niczego :D
 
Awatar użytkownika
Morel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4566
Rejestracja: śr mar 03, 2010 10:59 am

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

wt cze 12, 2012 8:19 am

Sodar pisze:
Zrób jak Morel, po prostu identyfikuj nam z marszu itemy bez niczego

Widzisz, jaki ja dla Was dobry byłem ! :)
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

wt cze 12, 2012 11:48 am

Dobre, te itemy mogę wam tak zidentyfikować, ale znalezionych w kryptach czy przedmiotów nie zdobytych na przeciwnikach (czyt. znalezionych gdziekolwiek) nie będę identyfikował.

To tak:
Ring to pierścień tarana z jednym ładunkiem;
Kapelusz to kapelusz zmiany siebie (hat of disguise);
Koszulka kolcza to koszulka kolcza +1;
A potiony to tak: 2x cure light wounds, 1x of invisibility, 1x of protection of arrows 10/magic.


Zwykłe rzeczy, które miały gobliny będę zamieniał na klejnoty - są lżejsze, nie zajmują tyle miejsca i nie opóźniają marszu przez ciężki ładunek, a są warte mniej więcej tyle samo. Czy każdemu to odpowiada?
 
Awatar użytkownika
Morel
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4566
Rejestracja: śr mar 03, 2010 10:59 am

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

wt cze 12, 2012 11:49 am

Dla mnie spoko.
 
Awatar użytkownika
Meathor Tasartir
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: pt gru 02, 2011 1:17 pm

Re: [D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

wt cze 12, 2012 3:07 pm

Tak, odpowiada. Obecnie wg mojego postu i chyba nie ma to nic sprzecznego w stosunku do waszych postów Quarion zabrał wszystkie klejnoty oprócz tego, który zabrał Cean. W takim razie chętnie się nimi podzielę. Żeby nie było, że zgarniam cały łup, tylko podbijcie do mojej postaci w jednym z postów. A potem jak to sprzedamy podzielimy się kaską. To jest do osób, które nie zgarnęły nic z łupu. A kapelusz zostawiam sobie :) Z tego co widzę nikt o niego nie ubiegał, więc ja ubiegam :)
Ostatnio zmieniony wt cze 12, 2012 3:07 pm przez Meathor Tasartir, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Marcin19
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1677
Rejestracja: pt maja 29, 2009 11:06 am

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

śr cze 13, 2012 11:41 am

Nie wiem czy dla Neferheta coś zostało.

Ja chcę 1/5 wartości tych wszystkich przedmiotów.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

śr cze 13, 2012 12:52 pm

1/5 wartości klejnotów to 300 plus ok. 700 sz za przedmioty bez potionów leczenia. Czyli łącznie ~1000 sz. Nieźle, biorąc pod uwagę, że nie pracujecie za darmo ;)
 
Awatar użytkownika
Meathor Tasartir
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: pt gru 02, 2011 1:17 pm

Re: [D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

śr cze 13, 2012 2:55 pm

To załóżmy, że Quarion rozdzielił klejnoty tak, aby każdy miał równowartość 300 sz.

A kapelusz zostawia sobie.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

śr cze 13, 2012 2:59 pm

Sam kapelusz jest wart 1800 sz wg podręcznika, więc to też jakoś powinno się rozdzielić na drużynę.
 
Awatar użytkownika
Meathor Tasartir
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: pt gru 02, 2011 1:17 pm

Re: [D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

śr cze 13, 2012 3:11 pm

To potem możemy go sprzedać. Na razie będę go niósł, pierścień weźmie Thiago, znaczy już wziął, a kolczą kszulę chyba Cean chciał.
 
Awatar użytkownika
Sodar
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 123
Rejestracja: ndz cze 13, 2004 11:26 am

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

śr cze 13, 2012 6:36 pm

Generalnie pod koniec przygody wszystko ładnie podliczymy, teraz to każdy bierze wedle potrzeb :P
 
Awatar użytkownika
Marcin19
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1677
Rejestracja: pt maja 29, 2009 11:06 am

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

czw cze 14, 2012 5:16 pm

Zaczekajmy na efekt neferhetowego zaklęcia.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

ndz cze 17, 2012 12:30 pm

Puk puk? Rozumiem, Euro i egzaminy, ale gramy coś?
 
Awatar użytkownika
Zaalaos
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 878
Rejestracja: sob sty 19, 2008 1:07 pm

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

ndz cze 17, 2012 12:36 pm

No ja też się zaczynam niecierpliwić.Marcin19, walnij linijkę o tym co dało Twoje zaklęcie i każ nam atakować, czy coś :P
 
Awatar użytkownika
Meathor Tasartir
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 433
Rejestracja: pt gru 02, 2011 1:17 pm

Re: [D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

ndz cze 17, 2012 1:49 pm

Dałem posta. Raczej nic nie wniósł, czekam na wasz ruch. :P
 
Awatar użytkownika
Marcin19
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1677
Rejestracja: pt maja 29, 2009 11:06 am

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

ndz cze 17, 2012 11:21 pm

Pardon za opóźnienia, ale do dziś walczyłem z netem. Jutro zacznę ogarniać wszystkie wątki sesyjne.
 
Awatar użytkownika
Corrick
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 3050
Rejestracja: czw cze 07, 2007 10:04 pm

[D&D FR 3.5] Problemy w Dolinach 2 - komentarze

pn cze 18, 2012 3:39 pm

Tak, prawie wszystko ok, tylko na zombie działa tylko broń tnąca, a kłuta i obuchowa nie działają ;)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości