Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

wt cze 19, 2012 2:25 pm

Dibi, jeśli chcesz, to mogę powstrzymać wilki przed atakowaniem Cię, jeśli będą zmuszone przejść obok mnie (Stand Still).
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

wt cze 19, 2012 4:49 pm

Jeśli nic mnie nie dobije teraz to gereralnie sprobóje odtumblować się do tyłu, albo zwyczajnie zaryzykuje okazyjne ataki i będę liczył na to że moje AC pozwoli mi przeżyć.
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

śr cze 20, 2012 9:47 am

DibiZibi pisze:
Jeśli nic mnie nie dobije teraz to gereralnie sprobóje odtumblować się do tyłu, albo zwyczajnie zaryzykuje okazyjne ataki i będę liczył na to że moje AC pozwoli mi przeżyć.


Jak zrobisz Withdraw, to nie prowokujesz ataków okazyjnych.

Działaj, Suld :)
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

śr cze 20, 2012 12:06 pm

A MG kiedy się ruszy?
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

Re: [DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

śr cze 20, 2012 12:08 pm

Suldarr'essalar pisze:
A MG kiedy się ruszy?


MG stracił swoją kolejkę - miał czas do północy.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

śr cze 20, 2012 12:10 pm

Mimo wszystko, wolałbym to usłyszeć od MG. Ja mam czas do północy, right?
 
Awatar użytkownika
dreamwalker
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2250
Rejestracja: pn gru 19, 2005 9:39 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

śr cze 20, 2012 12:47 pm

Tak właśnie
Ostatnio zmieniony śr cze 20, 2012 12:47 pm przez dreamwalker, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

śr cze 20, 2012 2:34 pm

Ok, PPPP, Twoja kolej.
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

Re: [DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

śr cze 20, 2012 2:53 pm

Drużyno, pomóżcie mi się zdecydować. Mam dwie propozycje:

1) Znów przyzywam te iluzje i wszyscy wycofujemy się do lasu. Wilki idąc naszym tropem przechodzą przez iluzje i obrywają atakami okazyjnymi.
2) Walę w jednego z dużych wilków.

Niestety, jesteśmy za blisko, abym mógł rzucić mój atak obszarowy - wykończyłbym Dibiego.
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

śr cze 20, 2012 8:16 pm

Mam +8 do refleksu i odporność 5 na żywioły.
Możemy zaryzykować :P
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

Re: [DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

śr cze 20, 2012 8:38 pm

Twoja runda, Dibi. Masz teraz 8 hp (2 przez fast healing zregenerowane), więc mało prawdopodobne, że 1d8 obrażeń, które oberwiesz podczas ucieczki Cię powali ;)

Idealnie by było jakby wilki pobiegły za nami dwom, wtedy Garos dostanie ataki okazyjne, a wilk się poranią i może obniży się ich prędkość do 10 ft. - pantera zaniża im nie tylko AC, ale i rzut obronny przeciwko spowolnieniu z cierni :)
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 10:55 am

Wróciłem.
Kto teraz?
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

Re: [DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 2:29 pm

Był Dibi, MG, ja, to teraz Ty, Suld :)
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 3:21 pm

No Ty jesteś po mnie.
 
Jopas
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: pt lis 12, 2010 5:19 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 7:15 pm

Ubijcie w końcu te zwierzaki bo gardło sobie zedrę. :P
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 7:34 pm

Lol.

Staram się jak mogę, ale gdyby nie Steel Resolve i Stone Power to bym już dawno gryzł ziemię.
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

Re: [DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 7:40 pm

Suldarr'essalar pisze:
Lol.

Staram się jak mogę, ale gdyby nie Steel Resolve i Stone Power to bym już dawno gryzł ziemię.


Pamiętaj, że AŻ 3 hp zregenerowało Ci fast healing :D

@Jopas
Gdyby nie to, że MG stracił parę swoich rund i Suld ma naprawdę dobrego tanka, to byłoby po nas.
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 7:44 pm

Brakuje strikera, Roger musi zadawać dużo obrażeń. Ja mogę ściągnąć ich na siebie i tłuc, ale potrzeba kogoś, kto po prostu zajdzie ich z flanki i za**bie jednym, dwoma atakami.
Ja, korzystając z szału, czaru Elda i pieśni Jopena mam damage w okolicach 20, ale jest to jeden atak. Potrzebujemy kogoś, kto zada więcej obrażeń w jednej rundzie.
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 7:50 pm

Japs, co to twoje spiewanie daje?
Bo jeśli to jest jakieś +1 do ataku, to chyba bardziej przydało by się 1d6 obrażeń w któregoś z przeciwników.
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 7:51 pm

Zgadzam się z Suldem, ja mam głownie crowd control, moje obrażenia to średnio 10.5. Oczywiście, Knowledge Devotion i pieśń podbijają mi to do 16.5 (w tej konkretnej sytuacji), ale to wciąż mało. Inaczej będziemy przegrywać walki, albo będą się one (tak jak ta) ciągnęły w nieskończoność.

Śpiewanie daje +3 do trafienia i obrażeń, Dibi.
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 7:58 pm

PPPP pisze:
Śpiewanie daje +3 do trafienia i obrażeń, Dibi.


Buhahaha. NIe doliczyłem tego do żadnego mojego rzutu.
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

Re: [DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 8:01 pm

DibiZibi pisze:
Buhahaha. NIe doliczyłem tego do żadnego mojego rzutu.


Widać warto czytać sesję :D http://forum.polter.pl/-vp1176013.html#p1176013
 
Awatar użytkownika
dreamwalker
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2250
Rejestracja: pn gru 19, 2005 9:39 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 9:35 pm

Koniec walki.

Rozmawiałem ostatnio z PPPP i padło parę propozycji, które teraz po walce można na spokojnie omówić.

Walka szła nam trochę topornie, ale chyba pod koniec jako tako złapaliśmy rytm (termin na post do 12 rano to była jednak pomyłka, prawie nigdy nie udało mi się go dotrzymać), martwi jednak to że postacie Dibiego i Jopasa nie miały za bardzo co robić w walce (z drugiej strony, Garos nudził się przy sceni w karczmie). To stawia pewne pytania co do Waszych wymagań do sesji. Nie mogę robić co chwilę takiej walki, bo nie będzie już czasu na nic innego (no chyba, że wszyscy/większość chce to ok, będzie arena), pytanie jakiego typu przygód oczekujecie. Co do Garosa wiem, Suld naświetlił mi sytuację już na początku :)
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 9:49 pm

Mnie taka walka bardzo się podobała i chciałbym więcej tego typu sytuacji.

@terminy odpisywania
Może 2 AM i 2 PM?
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 9:51 pm

Jeśli chodzi o mój marny udział w walce, to :
1)W żadnym wypadku nie optymalizowałem postaci od strony mechanicznej - prawdę mówiąc nigdy tego nie robię.
2)Roger zrobiony jest pod kątem zasadzek i skradania, a nie wybiegania na przeciwika w pełnej szarży (stąd moje bierne wyczekiwanie na początku).
3)Walka mi nie przeszkadza. W tej miałem trochę słabe rzuty, ale myślę że nie poszło tragicznie.
MG - tak poza grą, odesłąłeś wilki bo trwało to za długo czy rzeczywiście tyle powinny trwać zaklęcia? :P

Myślę więc że taka forma walki jest OK, i może się powtarzać - byle tylko inne elementy sesji (i szansa na wykazanie się przez inne postacie) nie odeszły na zbyt daleki plan.
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

Re: [DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 9:53 pm

DibiZibi pisze:
1)W żadnym wypadku nie optymalizowałem postaci od strony mechanicznej - prawdę mówiąc nigdy tego nie robię.


Czy Ty nie brałeś udziału we wszystkich CTF? ;)
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 9:57 pm

Garosa stworzyłem specjalnie na okoliczności walki. Oczywiście nie jest on nie do użycia w sytuacjach innych, ale akurat początek nie układał się pomyślnie na tyle, by jakoś to odegrać.

Tym niemniej, Garos to generalnie tank i jego przeznaczeniem jest pierwsza linia podczas walk.

24h to dobry termin na walkę.

CTF?

Jeśli zamierzamy mieć walki, to powinniśmy nieco zoptymalizować postacie.
 
PPPP
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4823
Rejestracja: śr gru 01, 2004 7:17 pm

Re: [DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 10:00 pm

Suldarr'essalar pisze:
Jeśli zamierzamy mieć walki, to powinniśmy nieco zoptymalizować postacie.


Albo wykorzystać klasy, których nie trzeba optymalizować, by były skuteczne. Może swordsage zamiast tego łamańca, Dibi?

A CTF - nie pamiętasz jak kiedyś, już na polterze były gry w rodzaju GCA? Jedną z nich chyba prowadził Dibi, w drugiej brał udział.
 
Jopas
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 61
Rejestracja: pt lis 12, 2010 5:19 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 10:00 pm

Ja nie mam zastrzeżeń, walki są moją słabsza stroną, ale podobało mi się prawie tak samo jak scena w karczmie.
 
Awatar użytkownika
DibiZibi
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4316
Rejestracja: śr lis 15, 2006 9:50 pm

[DnD 3.5 FR] Na ruinach - komcie

pn cze 25, 2012 10:09 pm

PPPP pisze:
Czy Ty nie brałeś udziału we wszystkich CTF?


Capture The Flag, Suld.
Nie brałem udziału we wszystkich, ale z tego co pamiętam były moim pomysłem :P
A co, są chętni?
Nawet wtedy, moje postacie były słabe mechanicznie, na tyle innych.

PPPP pisze:
Może swordsage zamiast tego łamańca, Dibi?


Heh, widzicie. Ja najpierw wymyślam postać a potem robię do niej mechanikę. I to co mam jest niezbyt silne jeśli chodzi o rzuty, ale idealnie pasuje do postaci.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 11

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości