Zrodzony z fantastyki

 
Soki
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: śr lut 07, 2007 10:19 pm

śr lut 07, 2007 11:35 pm

Witam wszystkich serdecznie, to mój pierwszy post. Kult poznałem tydzień temu i mnie pochłonął, przeczytałem podręcznik 1 ed, bo tylko taką mogłem sobie pożyczyć. Moja drużyna to można rzec "dziadkowie" sam gram już od ponad 12 lat, czegoś takiego jak kult poszukiwałem:) Postanowiłem zajrzeć i poszukać jakichś ciekawych przygód na początek i tutaj pojawiła się wzmianka o Slide to metropolis:
palik pisze:
alo

Swego czasu tłumaczyłem jakieś przygody i materiały ze stron ale wszystko poszło się walić dawno temu wraz z padem serwera i mojej pierwszej www :)... były do tego rpg naprawdę dobre scenariusze (moim ulubionym był slide into metropolis które przetłumaczyłem


Przegryzłem się przez przygodę i muszę przyznać że czytałem ją z prawdziwą przyjemnością, czekając co wydarzy się na końcu, jakie będzie rozwiązanie (jak niezłą książkę). No i na koniec potężne rozczarowanie, przygoda kończy się bezsensownie, bez pointy, bez niczego (jakby powiedzieli niektórzy :)). A gdzie rozwiązanie, finał?
Pewnie mój post zostanie potraktowany jako offtop, ale uznałem że nie ma sensu zakładać nowego tematu tylko po to. Jeszcze raz, nie polecajcie nikomu tej przygody - zmarnowany potencjał...a zapowiada się rewelacyjnie, może ktoś wpadnie na lepsze zakończenie?
 
Awatar użytkownika
Rothar
Stały bywalec
Stały bywalec
Posty: 312
Rejestracja: pt lis 28, 2003 11:05 pm

czw lut 08, 2007 9:05 pm

Soki pisze:
Przegryzłem się przez przygodę i muszę przyznać że czytałem ją z prawdziwą przyjemnością, czekając co wydarzy się na końcu, jakie będzie rozwiązanie (jak niezłą książkę). No i na koniec potężne rozczarowanie, przygoda kończy się bezsensownie, bez pointy, bez niczego (jakby powiedzieli niektórzy :)). A gdzie rozwiązanie, finał?