Zrodzony z fantastyki

 
Chrostu
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: śr sie 22, 2012 11:09 pm

[CAS] GREEN AGRRO, poczatkujący;)

śr sie 22, 2012 11:23 pm

Witam. Jestem początkującym graczem, nastawiłem się na zielone aggro, zakupiłem Deck Builders Toolkit M13+Intro pack Wild Rush. Przedstawiłem poniżej spis talii jaką ułożyłem z kart, które posiadam oraz resztę. Co mam zostawić, co odłożyć a co dodać czego tam brakuje, proszę o dodatkowe sugestie w kierunku Mono Green Aggro do gry póki co towarzyskiej przy piwku (block inn, M13).


Creatures:
Acidic Slime x2
Arbor Elf x4
Centaur Courser x2 (lub dokupić Garruk's Companion x2)
Elvish Visionary x4
Garruk's Packleader x2
Primal Huntbeast x1
Roaring Primadox x4
Spiked Baloth x2
Yeva, Nature's Herald x1
Yeva's Forcemage x3

Spells:
Fungal Sprouting x1
Predatory Rampage x2
Prey Upon x2
Rancor x4
Titanic Growth x2

Other:
Ring Of Kalonia x1

Lands:
Haunted Fengraf x1
Forest x22

Właśnie się Tak zastanawiałem czy jeśli przypuscmy mam 2 x
Roaring Primadox zbieram wtedy 2 karty ze stołu, 4 to 4? I wtedy np zbieram 2 x Elvish Visionary, i mam 3 x draw z library na turę? Zadaniem wizjonerów w połączeniu z primadox'ami jest jak najszybsze uzupełnianie mojej ręki w mane i kreatury. Kreatury maja za zadanie urosnąć w jak największą siłę aby przebić się przez obronę oponenta i "mielić". I pytanie czy jeśli na stole jest Yeva, Nature's Herald i w fazie deklaracji ataku przez przeciwnika jako instant wrzuce kreature to czy mogę zadeklarować nią blok?

Reszta kart:

Creatures:
Ambush Viper x1
Borderland Ranger x3
Bond Beetle x1
Deadly Recluse x2
Duskdale Wurm x2
Geist Trappers x1
Hollowhenge Scavenger x2
Kindercatch x1
Mwonvuli Beast Tracker x2
Nightshade Peddler x1
Pathbreaker Wurm x1
Sentinel Spider x1
Somberwald Dryad x2
Timberland Guide x1
Wildwood Geist x1
Vastwood Gorger x2
Vorstclaw x1

Spells:
Favor Of The Woods x1
Naturalize x1
Natural End x1
Ranger's Path x4
Terrifying Presence x1

Others:
Gilded Lotus x1