Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
dreamwalker
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2250
Rejestracja: pn gru 19, 2005 9:39 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

czw lis 22, 2012 6:38 am

Ok, spróbujmy.
Jak będą jakieś większe problemy, to zawsze możemy wrócić do postowania w inicjatywie.
 
Awatar użytkownika
Agnostos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2259
Rejestracja: śr paź 05, 2005 9:47 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

czw lis 22, 2012 1:02 pm

A więc piszcie, kiedy tylko chcecie. Ja jestem w miarę często online, więc jak trzeba, to będę poprawiał, moderował itp.

Zawsze można też skopiować post i wkleić we właściwej kolejności, co właśnie zrobiliśmy ze slannem. Czekamy na pozostałą dwójkę.
Ostatnio zmieniony czw lis 22, 2012 1:04 pm przez Agnostos, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Arvelus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 815
Rejestracja: sob maja 12, 2012 7:50 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

czw lis 22, 2012 4:39 pm

Ogarnął go blady strach, gdy przypomniał sobie, że jeśli rzeczywiście stał się tym, kim myśli, że jest

Hej! Ja tu odgrywam, że postać nie ma zielonego pojęcia o swoim stanie, mówi o ratowaniu ŻYCIA, a ty z czymś takim wyskakujesz? : P
 
Awatar użytkownika
Agnostos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2259
Rejestracja: śr paź 05, 2005 9:47 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

czw lis 22, 2012 5:32 pm

Nic takiego tam nie ma, nie wiem skąd wziąłeś ten cytat ;p

Zwarcie niestety nieudane. Edytowałem post, powinno być ok.

Przeciwnik może wykonać jeden AoO na rundę.
Ostatnio zmieniony czw lis 22, 2012 5:36 pm przez Agnostos, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Arvelus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 815
Rejestracja: sob maja 12, 2012 7:50 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

czw lis 22, 2012 5:41 pm

Oh... chyba rzeczywiście musiałem sobie coś ubzdurać : P

Przeciwnik może wykonać jeden AoO na rundę.

Brakuje tu słowa STANDARDOWO... a my nie wiemy, czy on np. zmysłu walki nie ma : ]
 
Awatar użytkownika
Agnostos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2259
Rejestracja: śr paź 05, 2005 9:47 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

czw lis 22, 2012 6:26 pm

Brakuje STANDARDOWO celowo, czyli zdajnie jest równoznaczne dla mnie z tym, że właśnie nie ma żadnych atutów ani innych dziwactw, które mogłyby dawać więcej AoO ;p
 
Awatar użytkownika
Arvelus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 815
Rejestracja: sob maja 12, 2012 7:50 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

czw lis 22, 2012 11:50 pm

Aha, dobra, zwracam honor.
Wziąłem to nie jako "THE opponent", tylko "AN opponent" : P
 
Awatar użytkownika
Sanawabicz
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 698
Rejestracja: wt paź 14, 2008 10:23 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

pt lis 23, 2012 3:46 am

Gdzie w tej chwili znajduje się barbarzyńca? i czy da się go jakoś flankować?
 
Awatar użytkownika
Agnostos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2259
Rejestracja: śr paź 05, 2005 9:47 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

pt lis 23, 2012 10:43 am

Jane, że się da. Jest w melee z Satuniu, który zaatakował jako ostatni więc możesz ze spokojem wlepić sneak. Nie prowokujesz też AoO, który został już zużyty.
Ostatnio zmieniony pt lis 23, 2012 10:45 am przez Agnostos, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Agnostos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2259
Rejestracja: śr paź 05, 2005 9:47 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

sob lis 24, 2012 8:40 am

Macie kilka godzin (in real time oczywiście) na wymianę zdań między sobą i ewentualnie z dziewczyną, jeśli chcecie się czegoś dowiedzieć zanim będzie za późno.

Idealnie by było gdyby każdy się wypowiedział, co chcecie zrobić (czyli jeszcze Arvelus i Sanawabicz).

W ciągu dnia dam mojego dłuższego posta, nad którym właśnie pracuję.
Ostatnio zmieniony sob lis 24, 2012 8:41 am przez Agnostos, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Arvelus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 815
Rejestracja: sob maja 12, 2012 7:50 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

sob lis 24, 2012 1:03 pm

Arghh... zapomniałem, że on ma większy zasięg ataku niż my i manifestując sprowokuję atak okazyjny
Gdybym pamiętał bym zrobił półtorametrowy krok w tył XD

Dobra, ponażekałem to czytam dalej posta : )
 
Awatar użytkownika
Agnostos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2259
Rejestracja: śr paź 05, 2005 9:47 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

sob lis 24, 2012 2:04 pm

Arvelus, aura Mercutio daje fast healing 1 każdemu poniżej połowy swoich max HP. Także skoro jest już po walce, możesz sobie wpisać aktualne HP jako połowę +1 (ci, którzy odnieśli poważne rany.

I proszę kolejny raz, pisz dialogi/monologi swojej postaci kursywą!
Tak trudno zaznaczyć ten mały kwadracik z i u góry? ;p
Ostatnio zmieniony sob lis 24, 2012 2:06 pm przez Agnostos, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Arvelus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 815
Rejestracja: sob maja 12, 2012 7:50 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

sob lis 24, 2012 2:39 pm

Poprawione.
Nie obiecuję, że się nie powtórzy bo ja regularnie o tym zapominam -.-"
 
Awatar użytkownika
Agnostos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2259
Rejestracja: śr paź 05, 2005 9:47 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

sob lis 24, 2012 3:13 pm

Pchnąłem akcję dalej. Mam nadzieję, że muzyczka idealnie się skomponuje z długim czytaniem :)

Mam nadzieję, że daję póki co radę w budowaniu klimatu Baator jako prawdziwie skutecznej, metodycznej, zorganizowanej struktury zła, a nie jakiegoś nieokreślonego cukierkowego zlepku.

Miejsce na subtelne kuszenia jest na innych planach i w światach materialnych. Tutaj zło jest u siebie w domu i występuje z otwartą przyłbicą stawiając najgorsze z możliwych warunków.

Choć nie mogę się doczekać aż się stąd wyrwiecie. Plany z bardziej umiarkowanym alignmentem są dużo większym wyzwaniem dla MG. A plany wyższe, jeśli będziecie mieli przyjemność tam się kiedyś wybrać, są chyba najtrudniejsze, żeby nie zrobić z nich jakiejś parodii a'la BoED.
Ostatnio zmieniony sob lis 24, 2012 3:13 pm przez Agnostos, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
slann
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4982
Rejestracja: pt paź 14, 2005 10:35 am

Re: [DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentar

sob lis 24, 2012 3:47 pm

Satrius najchętniej zabiłby dziewczynę, co dla obu stron byłoby najlepsze.
 
Awatar użytkownika
Arvelus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 815
Rejestracja: sob maja 12, 2012 7:50 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

sob lis 24, 2012 4:58 pm

Zdaje się, że kiedy ktoś tu zginie to jego dusza trafia w ręce diabłów : P
Więc umieranie tu nie jest najlepszym wyjściem. Poza tym ona wciąż ma wiedzę która nam się przyda.
Poza tym jeśli ją chcemy zabić to oni wymagają byśmy zrobili to boleśnie, bo inaczej nas zabiją.

Mistrzu. Rozumiem, że nie musimy tego rozwiązywać mechanicznie, co nie?
Ostatnio zmieniony sob lis 24, 2012 4:59 pm przez Arvelus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Brilchan
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4532
Rejestracja: śr cze 20, 2007 8:49 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

sob lis 24, 2012 5:52 pm

Wyśmienicie się czyta, aż żałuje że nie mogłem wziąć udział, od razu sobie wyobraziłem jak moja postać by się zachowała w tej sytuacji. Jak przeczytałem tego posta to od razu mi się skojarzyła ta piosenka https://www.youtube.com/watch?v=TytGOeiW0aE :D niby nie do końca pasuje bo biedacze daleko do masochistki ale w sam raz żeby podśpiewywać podczas tortur

Ja bym na waszym miejscu zabawił się w młodego Boltona bolesna tortura która jej nie zabije. Ok nie będę się już wtrącał :wink:
Ostatnio zmieniony sob lis 24, 2012 5:54 pm przez Brilchan, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Agnostos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2259
Rejestracja: śr paź 05, 2005 9:47 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

sob lis 24, 2012 6:06 pm

Arvelus pisze:
Mistrzu. Rozumiem, że nie musimy tego rozwiązywać mechanicznie, co nie?

Nie wiem, co dokładnie masz na myśli, ale odpowiedź na pewno brzmi NIE :p

Brilchan pisze:
Ja bym na waszym miejscu zabawił się w młodego Boltona bolesna tortura która jej nie zabije. Ok nie będę się już wtrącał

To chyba cieszę się, że nie grasz ;) Oraz że mimo dużych rozbieżności charakterów nie mamy złych postaci w drużynie.

Ale zachęcam do komentowania jeśli czytasz. No i motyw muzyczny przedni. Nie znałem tego. Konwencja czarnego humoru co prawda lepiej pasuje do Sigil albo niektórych gate towns w Outlandzie. Tutaj by się za bardzo gryzła z klimatem poważnych decyzji, ostatecznych wyborów i ich konsekwencji.
Ostatnio zmieniony sob lis 24, 2012 6:09 pm przez Agnostos, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód:
 
slann
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4982
Rejestracja: pt paź 14, 2005 10:35 am

Re: [DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentar

sob lis 24, 2012 6:16 pm

Satriusowi to wiele nie brakuje.
 
Awatar użytkownika
Brilchan
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 4532
Rejestracja: śr cze 20, 2007 8:49 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

sob lis 24, 2012 6:16 pm

No to w sumie dobrze wyszło, polecam Toma Lehrera to prawdziwy geniusz :spoko:
 
Awatar użytkownika
Arvelus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 815
Rejestracja: sob maja 12, 2012 7:50 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

sob lis 24, 2012 9:06 pm

Arvelus napisał(a):
Mistrzu. Rozumiem, że nie musimy tego rozwiązywać mechanicznie, co nie?

Nie wiem, co dokładnie masz na myśli, ale odpowiedź na pewno brzmi NIE :p


Mamy ją okaleczyć. To pozbawił bym ją kończyny, ale mechanika tego nie obejmuje : P
 
Awatar użytkownika
dreamwalker
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2250
Rejestracja: pn gru 19, 2005 9:39 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

sob lis 24, 2012 9:10 pm

Zobaczymy, zaatakowałem ich ich własną bronią :)
 
Awatar użytkownika
Agnostos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2259
Rejestracja: śr paź 05, 2005 9:47 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

sob lis 24, 2012 9:26 pm

Kombinujecie w dobrym kierunku. Ale kiepski test oraz nie do końca właściwe rozegranie fabularne ich (mnie) nie przekonały.

Ale feel free, róbcie co wy (wasze postacie) uważają za stosowne. Ja jestem przygotowany na chyba każdą ewentualność, na jaką gracze mogą wpaść, włącznie z samobójczą próbą ataku na nadzorców :P
 
Awatar użytkownika
Arvelus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 815
Rejestracja: sob maja 12, 2012 7:50 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

sob lis 24, 2012 9:30 pm

Bazgrze posta... w międzyczasie czyta "...włącznie z samobójczą próbą ataku na nadzorców"
Ręce opadają... zaznacza całego posta, bez pierwszej linijki i wciska delete.
 
Awatar użytkownika
Agnostos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2259
Rejestracja: śr paź 05, 2005 9:47 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

sob lis 24, 2012 9:32 pm

Hej, czemu? Ten epitet samobójcza to była ironia z mojej strony! Moja wina, że zdradzam za dużo.

Nie jestem zwolennikiem tanich kompromisów. Lubię, gdy gracze stawiają na szali życie swoich postaci w słusznej sprawie. Wtedy jestem niejako po ich stronie ;)

EDIT: Ba, najlepiej będzie jak sobie pójdę. Zobaczę, co naprodukowaliście później.
Ostatnio zmieniony sob lis 24, 2012 9:34 pm przez Agnostos, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
dreamwalker
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2250
Rejestracja: pn gru 19, 2005 9:39 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

sob lis 24, 2012 9:33 pm

Nie chodzi o to, co jest skuteczne. Chodzi o to, co jest słuszne.
Mercutiowi pewnie by przez myśl nie przeszło, żeby uciec się do takiej piętrowej retoryki i udowadniania diabłom, że zostawianie jej w takim stanie jest tak na prawdę sadystyczne i okrutne.

@Ag
Akurat atak na kytony nie jest tu najgorszą opcją. Zwłaszcza w przypadku Mercutia.

EDIT:
Do licha, spóźnię się przez Was na autobus!
Ostatnio zmieniony sob lis 24, 2012 9:34 pm przez dreamwalker, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Arvelus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 815
Rejestracja: sob maja 12, 2012 7:50 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

sob lis 24, 2012 10:02 pm

Dobra, tamto na górze to było chwilowe natchnienie, ani przez moment nie chciałem ich atakować : P

Dream
Jeśli to zwykłe kytony to może i byśmy z nimi wygrali (ciężko...), ale oni mają własne imina, więc pewnie nie są klasycznymi z MM : P
Poza tym jest sprawa, że nawet jeśli zabijemy je w jedną dwie rundy (bo po takim czasie przybiegnie ochrona) to wciąż jesteśmy w dupie (bo ochrona i tak przybiegnie). Nawet jak pokonamy straż... jesteśmy w Dis. Musielibyśmy się przebić przez całe miasto i dostać się do jakiegoś portalu by uciec. To jest powód dla którego Tharos nie zaatakował ich gdy tylko weszli w zasięg szarży : ]
 
Awatar użytkownika
Sanawabicz
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 698
Rejestracja: wt paź 14, 2008 10:23 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

sob lis 24, 2012 11:40 pm

Nie było mnie ostatnio bo troszkę przyimprezowalem. Jutro napiszę posta, dziś nie bardzo jestem w stanie. Wczoraj za dużo się działo.
 
Awatar użytkownika
Agnostos
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2259
Rejestracja: śr paź 05, 2005 9:47 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

ndz lis 25, 2012 1:44 am

Spoko, take care. Poczekamy.

Cóż jeszcze mogę powiedzieć. Tharos Taermack zbliża się do charakteru: neutralny zły.

Dam szansę każdemu się wypowiedzieć w wątku zanim zamknę akcję. Zobaczymy, czy będą jakieś interwencje...
Ostatnio zmieniony ndz lis 25, 2012 1:45 am przez Agnostos, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Arvelus
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 815
Rejestracja: sob maja 12, 2012 7:50 pm

[DnD 3.5 gestalt Planescape] Quid Est Veritas - Komentarze

ndz lis 25, 2012 2:01 am

Odbije sobie potem w drugą stronę szukając kapłana z zaklęciem regeneracji by jej odrósł te ręce : P

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości