Zrodzony z fantastyki

 
Kolszer
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 37
Rejestracja: śr gru 07, 2011 9:49 pm

D&D 3.5 atuty dla maga

sob gru 29, 2012 1:48 pm

Witam mam pytanie dotyczące atutów dla maga, otóż poszukuje atutu, który zmienia wartość rzutu na wytrwałość na int zamiast budowy
 
Raziel.Devils
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 43
Rejestracja: czw gru 20, 2012 11:21 pm

D&D 3.5 atuty dla maga

sob gru 29, 2012 3:11 pm

Mało Ci powergamingu? :P
Zasadniczo chyba taki atut nie istnieje(mam szczerze taką nadzieję). Bo wtedy mag by był jeszcze bardziej niezniszczalny...
 
stefanek12
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 32
Rejestracja: czw paź 18, 2007 6:05 pm

D&D 3.5 atuty dla maga

sob gru 29, 2012 4:39 pm

Na wytrwałość nie ma takiego atutu. Jest tylko klasa prestiżowa z Complete Divine "nightcloak". Jeśli chodzi o atuty i rzuty obronne to są tylko dla Refleksu i Woli.
Przynajmniej wg artykułu X Stat to Y bonus
Ostatnio zmieniony sob gru 29, 2012 4:40 pm przez stefanek12, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Kolszer
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 37
Rejestracja: śr gru 07, 2011 9:49 pm

Re: D&D 3.5 atuty dla maga

sob gru 29, 2012 4:40 pm

zawsze mało hehe
a tak serio miałem nadzieje, że jest taki atut ;/
wiem że jest atut który zamienia wole z roztropności na budowę
 
Kolszer
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 37
Rejestracja: śr gru 07, 2011 9:49 pm

D&D 3.5 atuty dla maga

sob gru 29, 2012 5:10 pm

dzięki stefanek12
 
Awatar użytkownika
the czart
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 1705
Rejestracja: pn lis 21, 2005 1:52 pm

D&D 3.5 atuty dla maga

śr sty 09, 2013 4:26 pm

Akurat mylicie się - jest taki atut, opisany w "przewodniku po zapominanych krainach". Nazywa się to "umysł ponad ciało" i w istocie pozwala brać intelekt zamiast kondycji do obliczania HP.

Ale by nie było zbyt różowo, działa tylko na pierwszym poziomie, potem oblicza się już normalnie.
Ostatnio zmieniony śr sty 09, 2013 4:32 pm przez the czart, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Gwjazdor
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1287
Rejestracja: czw sty 25, 2007 10:53 pm

D&D 3.5 atuty dla maga

czw sty 10, 2013 9:05 am

the czart pisze:
Akurat mylicie się - jest taki atut, opisany w "przewodniku po zapominanych krainach". Nazywa się to "umysł ponad ciało" i w istocie pozwala brać intelekt zamiast kondycji do obliczania HP.

Jednak nijak nie wpływa na Fort save.
 
Raziel.Devils
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 43
Rejestracja: czw gru 20, 2012 11:21 pm

D&D 3.5 atuty dla maga

czw sty 10, 2013 1:43 pm

Dokładnie. Atut pozwala brać PW ale nie wzmacnia RO. Więc odpowiedź mało trafna.
 
Kolszer
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 37
Rejestracja: śr gru 07, 2011 9:49 pm

D&D 3.5 atuty dla maga

sob sty 12, 2013 1:44 pm

ale liczą się chęci :D

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości