Zrodzony z fantastyki

 
Kolszer
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 37
Rejestracja: śr gru 07, 2011 9:49 pm

Jaki build dla mnicha

pt sty 18, 2013 11:38 am

Witam, za jakiś czas zaczynamy nową sesję i postanowiłem zagrać mnichem, dlatego proszę Was o pomoc przy stworzeniu dobrego mnicha, który będzie wstanie poradzić sobie w walce.

NIe mam jakichś szczególnych pomysłów, dlatego też jestem otwarty na wszelkie propozycje
osobiście myślałem o Githzerai, aby później rozwinąć psionikę.

Jakie są Wasze pomysły ?
 
Awatar użytkownika
Squid
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 706
Rejestracja: wt maja 09, 2006 2:22 pm

Jaki build dla mnicha

pt sty 18, 2013 12:44 pm

Kiedy sam przymierzałem się do zagrania mnichem, bardzo zaciekawił mnie ten artykuł na Giant in the Playground:

http://www.giantitp.com/forums/showthread.php?t=80704

Nie znam się za bardzo na optymalizacji, ale tekst robi bardzo profesjonalne wrażenie.
 
Kolszer
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 37
Rejestracja: śr gru 07, 2011 9:49 pm

Jaki build dla mnicha

pt sty 18, 2013 1:31 pm

hmm a coś bardziej "egzotycznego", poradnik jak najbardziej dobry, ale w sumie nie tego szukam.
Dzięki za link Squid.

Dość konkretnie myślałem o Githzerai rozwijanego pod mnicha psionika, jakich pomysł ?
 
Mirasek
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 64
Rejestracja: sob sty 29, 2011 12:13 am

Jaki build dla mnicha

pt sty 18, 2013 4:11 pm

Napisz nam wpierw w jaką edycję gracie i z jakich źródeł możesz korzystać. Githzerai to klimatyczna rasa, ale według zasad jako postać gracza jest opóźniona o 2 poziomy, bierzecie to opóźnienie pod uwagę? Rasy z takimi opóźnieniami pomimo bajerów w praktyce są słabsze od zwykłych ludzi czy elfów - kiedy reszta drużyny ma już 3 poziom to taki Githzerai ciągle siedzi na pierwszym.
 
Kolszer
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 37
Rejestracja: śr gru 07, 2011 9:49 pm

Re: Jaki build dla mnicha