Zrodzony z fantastyki

Środowisko WTB

Czas głosowania minął pn lut 25, 2013 10:41 pm

Lądowy
9 (36%)
Morski
Brak głosów
Powietrzny
Brak głosów
Kosmos
4 (16%)
Lądowo/powietrzny
2 (8%)
Lądowo/morski
2 (8%)
Lądowo/kosmiczny
5 (20%)
Morsko/powietrzny
Brak głosów
Morsko/kosmiczny
2 (8%)
Kosmiczno/powietrzny
1 (4%)
 
Liczba głosów: 25
 
Awatar użytkownika
oggr
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 229
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:27 pm

Jakie środowisko ma mieć WTB?

sob sty 26, 2013 10:41 pm

Gdzie ma się dziać nasz WTB?
Ostatnio zmieniony sob sty 26, 2013 11:11 pm przez oggr, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Z Enterprise
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: wt paź 30, 2012 10:46 am

Jakie środowisko ma mieć WTB?

ndz sty 27, 2013 3:07 pm

Ja (tak jak i zagłosowałem) byłbym zainteresowany bitewniakiem kosmicznym lub powietrzno/kosmicznym (nazwijmy go orbitalnym). Przy czym bylbym tu za grą, która równocześnie jest łatwa mechanicznie, ale z drugiej strony pozwala na odwzorowanie takich elementów rozgerywki jak dryf inercyjny, ograniczone paliwo, opóźnienie i efekt relatywistyczny. Mała skala, bitwy eskadr okrętów góra, szwadrony myśliwców jako pojedyncze figurki/żetony.
 
Awatar użytkownika
oggr
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 229
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:27 pm

Jakie środowisko ma mieć WTB?

ndz sty 27, 2013 3:39 pm

Mo mi by sie podobała gra właśnie albo deep space, lub też bitwa lądowa z jednostkami lotniczymi. Coś w stylu SAAB ew Starship Troopers. Piechota, czołgi i transportowce powietrzne itp. A deep space to space carriery, destroyery i cruisery może ala wing commander.
 
Awatar użytkownika
nerv0
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 869
Rejestracja: pt cze 06, 2008 2:13 pm

Jakie środowisko ma mieć WTB?

wt sty 29, 2013 7:29 pm

Głosy poszły na Lądowy i Lądowo/Kosmiczny. Osobiście liczę przede wszystkim na starcia piechoty w terenie zurbanizowanym i walkach na pokładach stacji kosmicznych i desantach na wrogie fregaty. Pojazdy powietrzne wykorzystywane raczej jako wsparcie dla małych oddziałów naziemnych.
 
Awatar użytkownika
oggr
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 229
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:27 pm

Jakie środowisko ma mieć WTB?

wt sty 29, 2013 7:51 pm

Czytasz w moich myślach:D dzis obejrzałem Starship Troopers Invasion, skirmish w klimacie takim będzie musiał być ciekawy:D

Co do innych pomysłów to desant powietrzny z dronów na polu bitwy powinien też być ciekawy. Jeśli przejdzie lądowy to postaramy sie równiez przygotować makiety terenów.
 
Awatar użytkownika
Z Enterprise
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: wt paź 30, 2012 10:46 am

Jakie środowisko ma mieć WTB?

wt sty 29, 2013 8:12 pm

No ale co z figurkami? PCV? Żetony?
 
Awatar użytkownika
oggr
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 229
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:27 pm

Jakie środowisko ma mieć WTB?

wt sty 29, 2013 8:39 pm

żetony raczej nie, pcw oki, figsy jak znajdziemy sponsora/firmę która pasujące będzie robiła już.
 
Awatar użytkownika
Umbra
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1158
Rejestracja: wt paź 07, 2003 10:59 am

Re: Jakie środowisko ma mieć WTB?

wt sty 29, 2013 10:42 pm

Żetony zdecydowanie nie. Koszty, kosztami ale zabawa figurkami jest dla mnie najważniejsza. Zasady owszem, aczkolwiek fajnie wyglądające armie to też "druga podstawa" ; )
 
Awatar użytkownika
Z Enterprise
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: wt paź 30, 2012 10:46 am

Jakie środowisko ma mieć WTB?

wt sty 29, 2013 11:16 pm

Jak najbardziej się zgadzam. Czyli najpierw PCV, potem (ewentualnie, jak wypali) pomyslimy nad figurkami?
Aha, jeszcze jedno.
Może ktoś z was słyszał, ale wspólpracuję przy niekończącym się projekcie gry SF RPG, "NOVA". Jej główny autor jest równocześnie grafikiem i projektantem, zajmuje się zawodowo tworzeniem obiektów do znanych gier komputerowych w znanej firmie :)
On też projektuje statki do NOVEJ - także w 3D. Byc moze byłby skłonny pomóc. Kilka jego statków tutaj:
www.nova.monochrome.pl
 
Awatar użytkownika
oggr
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 229
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:27 pm

Jakie środowisko ma mieć WTB?

wt sty 29, 2013 11:56 pm

Projekty fajne podobaja mi się. Owszem najpierw ruszmy PCW a potem pomyslimy o reszcie.
 
Awatar użytkownika
vonBoltzmann
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 93
Rejestracja: śr cze 29, 2011 4:00 pm

Jakie środowisko ma mieć WTB?

śr sty 30, 2013 9:07 am

Zagłosowałem na lądowy i lądowo powietrzny - albowiem w takich systemach mamy wiele różnych typów jednostek na stole, dzięki czemy makieta nie wygląda nudno.
 
Awatar użytkownika
oggr
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 229
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:27 pm

Jakie środowisko ma mieć WTB?

czw sty 31, 2013 4:59 pm

Jednostki lądowe wspierane z powietrza mogą być ciekawe.
 
Awatar użytkownika
Albiorix
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2265
Rejestracja: pn gru 20, 2010 10:10 pm

Jakie środowisko ma mieć WTB?

czw sty 31, 2013 8:57 pm

Efekt relatywistyczny? Toż to oznacza konieczność rozgrywania bitew które trwają miesiącami i rozgrywają się na przestrzeni milionów kilometrów. To może być ciekawe ale bardzoe pasi na planszówkę. Fajne dylwmaty taktyczne "flota przeciwnika właśnie przeleciała obok nas z 0.15c. Czy zdążymy zbudować nową flotę zanim oni skończą manewr zawracający?"

Niestety eliminujemy cały efekt taktyczny pt "bitwy kosmiczne przypominają trochę wojnę na Pacyfiku a trochę XVII wieczne bitwy żaglowców bo tak pie są taktycznie najzabawniejsze."
Ostatnio zmieniony czw sty 31, 2013 9:02 pm przez Albiorix, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Z Enterprise
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 134
Rejestracja: wt paź 30, 2012 10:46 am

Jakie środowisko ma mieć WTB?

czw sty 31, 2013 9:22 pm

Flota przeciwnika lecąca z prędkością 0.15 c będzie kiepsko widoczna dla obserwujacych :)

Ale rzeczywiscie, pomysł odpadł, chociaż jeszcze rozważam opcję opóźnienia w obserwacji i ostrale laserowym/komunikacji
 
Awatar użytkownika
oggr
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 229
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:27 pm

Jakie środowisko ma mieć WTB?

czw sty 31, 2013 9:29 pm

Ja wolę szybkie akcje, za powiedzmy kilkadziesiąt/set lat na pewno wymyślą takie silniki że będą szybo manewrować i poruszać. Z daleka walka nukami, z bliska taktycznymi i wszystkim co jest plus myśliwce i bombowce. Bardziej mnie interesuje jak odwzorować ruch w 3D na powierzchni 2D. xvii wieczne bitwy takk wyglądały bo mały zasięg dział na więcej nie pozwalał. Tu taktyka będzie inna.

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości