Zrodzony z fantastyki

 
Stroghar
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: pt lut 08, 2013 6:41 pm

[CAS] Mono White Knights

pt lut 08, 2013 7:14 pm

Ostatnio zmieniony sob lut 09, 2013 1:30 pm przez Stroghar, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3303
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

[CAS] Mono White Knights

pn lut 11, 2013 8:36 am

Pierwsza sprawa - Cho-manno + pariah już od dawna jest słabą ochroną. Masz za duży outlet w postaci rewelacyjnego removalu żeby można było na nim grać.

Masz dość dużo singli i mimo że karty typu Silver Knight są bardzo dobrym wyborem, to masz ich w jednej sztuce... za mało

Ile wg. Ciebie to wkład finansowy w granicach rozsądku? 100zł? 200zł?
 
Stroghar
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: pt lut 08, 2013 6:41 pm

[CAS] Mono White Knights

wt lut 12, 2013 7:00 pm

Do 150zl, powinno porzadku.
 
Awatar użytkownika
Specu
Moderator
Moderator
Posty: 3303
Rejestracja: sob maja 03, 2008 4:11 pm

[CAS] Mono White Knights

śr lut 13, 2013 9:28 am

Ponieważ grasz aggro deckiem, każdy spadek kreatur do grobu jest zjawiskiem niekożystnym. Można temu częściowo zaradzić dodając do talii 2xEmeria, the Sky Ruin. Dwie sztuki wystarczą, bo ląd ten potrzebny jest od 6-7 tury i dodatkowo wchodzi stapowany, więc lepiej go dobrać w 5+ turze.

Oczywiście Silver Knight do kompletu, jest to jedna z najlepszych kart.

Dodatkowo widziałbym w tym decku:

4xMirran Crusader - jedna z najlepszych kart w tym koszcie. Double strike + protekcje sprawiają, że pozbywasz się drobnicy przeciwnika.
4xStudent of Warfare - chyba najlepszy 1st turn drop, łatwy do levelowania, groźny nawet w późnej grze (wystawiony w 4 rundzie, może atakować za 8 - 4/4 double strike po wylevelowaniu)
4xSigiled Paladin - świetny drugoturowy drop
2xKnight Exemplar - żeby było do kompletu
3xKnight of the White Orchid - jesli chcesz ograniczyć ilość landów o 2-3 sztuki (więcej niż 22 nie jest potrzebne)

Z niezależnych dopaków - 4xHonor of the Pure wystarcza. Coat of Arms jest trochę niebezpieczny, bo dopakowuje też kreatury przeciwnika, więc np. elfy czy gobliny cię zajadą ilością.

Jako combat trick czy sztuczka magiczka przeciw np. Lightning Boltem - 4xHarm's Way.

Jeśli grasz w casualu dobrze mieć przynajmniej minimalną odpowiedź na artefakty/enchantmenty. Oczywiście O-ring jest świetny, ale nie pozbawiony wad. dwie sztuki Disenchant jest zawsze dobrym pomysłem.

Jeśli masz w planach dużą ekspansję oraz bardzo szybkie aggro zamiast Emerii polecam Windbrisk Heights, które daje bardzo dużą przewagę. Jednak obawiam się że mimo wszystko talia będzie zbyt wolna, żeby wykorzystać tę kastę w odpowiedni sposób (dobrze komponowałaby się ze [/mtg]Spectral Procession[/mtg], które daje dokładnie trzy kreatury z evasion do odpalenia Hidewaya). Mimo że Procesja wstawia Knighty jest do bardzo solidna karta, więc osobiście bym ją wrzucił.

Jako biały removal - Path to Exile. W ostateczności jak nie dociągasz potrzebnych landów, sypiesz po swoich kreaturach i wyciągasz manę na stół. Patha można zastąpić tańszym w złotówkach Swords to Plowshares. W aggro decku nie powinniśmy się martwić dodatkowym zyciem dla przeciwnika, a zawsze mamy mozliwość podleczenia się we własnym zakresie.
Ostatnio zmieniony śr lut 13, 2013 9:34 am przez Specu, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość