Cześć, mój pierwszy post więc witam wszystkich.
Muszę zaznaczyć, że ta klasa postaci jest dość specyficzna, ale to właśnie było moim zamierzeniem. Na razie mam tylko aspekt fabularny bez mechaniki, ale pomyślę także i o niej. Cóż, bardzo jestem ciekaw co o tym powiecie.
Fleshforger
Są to dość osobliwe osobniki. Dysponują oni rzadką, wrodzoną umiejętność określaną mianem fleshforging. Polega ona na absorbowaniu ciał zwierząt i wykorzystywaniu ich do przekształcania elementów swojego ciała. Np., jeśli fleshforger zaabsorbuje kota to będzie on w stanie przekształcić swoją rękę (lub ręce) w kocie łapy uzbrojone w pazury, lub swoje oczy w kocie oczy lub też wytworzyć ogon. Zmiana taka jest tymczasowa i po upływie pewnego czasu użytkownik i zwierze ulegają rozłączeniu. Zwierze zostanie uwolnione. Oczywiście ta umiejętność ma swoje ograniczenie, które będą się zmniejszać w miarę rozwoju postaci. By zasymilować zwierzę należy go dotknąć. Proces asymilacji następuje błyskawicznie. Każda zmiana daje pewne modyfikacje (wzmocnienia) dla naszych cech, atrybutów lub umiejętności zależnie od zwierzęcia, które użyliśmy oraz części ciała, którą zmieniliśmy. O tym, jaki będzie charakter transformacji decyduje się w momencie połączenie i decyzja ta już nie może być zmieniona tzn. jeśli wybierzemy kocie oczy pozostaniemy z nimi do momentu rozłączenia. To zaś może nastąpić na żądanie (może dopiero po osiągnięciu określonego poziomu) lub po upływie czasu. Liczba absorpcji, jaka może być wykonana również jest ograniczona. Ograniczenie stanowi też rodzaj zwierzęcia. Najłatwiej absorbuje się ssaki, ptaki, gady i płazy. Inne typy podlegają absorpcją tylko wybiórczo. Istotny jest też rozmiar - dużo większe zwierzęta są trudniejsze.
Zdolność 'fleshfoging' powiązana jest z takimi atrybutami jak siła, zręczność czy kondycja.
Rasa
Ludzie, nie spotkano się z przedstawicielami innych ras obdarzonych tą umiejętnością.
Charakter
Fleshforgers wbrew pozorom są dość przyjemnymi ludźmi. Charakteryzują się raczej nieskomplikowanym podejściem do życia, dużą energicznością i prostotą ducha. Starają się raczej utrzymywać przyjazne relacje z otoczeniem. Bywają jednak również dość impulsywni i mają zamiłowanie w łamaniu reguł. Generalnie są chaotyczni dobrzy lub czasem neutralni dobrzy.
Przygody
Przygód mogą oni szukać po prostu dla rozrywki i towarzystwa lub pakować się w nie przez swój rozrywkowy tryb życia.
Dziwactwa
Nikt, kto tak często zmienia swój kształt, do tego łącząc ciało z innymi istotami jest w stanie zachować swoja normalność. Co kilka poziomów każdy gracz musi wybrać (lub wymyślić) jakieś dziwactwo które wejdzie w nawyk jego postaci. Np. przykucanie na krzesłach zamiast siadania, skłonność do wąchania poznawanych ludzi, stanie na głowie w czasie snu, opór przed zakładaniem większej ilości ubrań lub zakładanie ubrać w ogóle. Cechy te mogłyby równie dobrze mieć jedynie znaczenie w odgrywaniu postaci jak i mieć także reperkusje w mechanice, łatwo to sobie wyobrazić.
Tyle na ten moment. C.D.N Postać dziwna, ale dodaje coś nowego, i jest to moja pierwsza próba... nie bijcie za mocno.
A tak naprawdę to jestem ciekaw, co o tym myślicie. Czy warto kontynuować, kombinować nad mechaniką? Może macie jakieś sugestie co do klasy lub rady co do jej kreacji.