Zrodzony z fantastyki

 
Awatar użytkownika
oggr
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 229
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:27 pm

Tworzymy uniwersum do WTB

śr sty 30, 2013 11:04 am

Tutaj proszę spisywać wszelkie propozycje własnych bądź nie opisów uniwersum w którym możemy osadzić gry tworzone przez nas na forum. Jak na razie sprawa stanęła na SF na ziemi lub układzie słonecznym. Gry które będą miały byś w tym świecie osadzone to: skirmish (czyli bitwy na kilka-kilkanaście jednostek), battle (większa skala, większe bitwy), grand battle ( jak określono na tą chwilę maja to być bitwy okrętów kosmicznych lotniskowce, niszczyciele, pancerniki itp).
Zapraszam do dzielenia się swoimi propozycjami.

(wątek tylko na propozycje uniwersum)
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2013 4:36 pm przez oggr, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Albiorix
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2265
Rejestracja: pn gru 20, 2010 10:10 pm

Tworzymy uniwersum do WTB

śr sty 30, 2013 6:00 pm

To ja rzucę swoimi frakcjami do Karcianki Kosmicznej. Są bardzo archetypiczne przez co IMHO łatwo graczom się z nimi identyfikować bądź nie.

* Federation - w klimacie heroicznych filmów militarnych z USA, federacja państw, klimat najbliższy XXI wiekowi w pierwszym świecie. Średnia armia oparta na kooperacji taktycznej jednostek i minimalizacji strat. (tacy ludzie). Biją innych bo to buntownicy i bandyci.
* Megacorp - w klimacie korporacji cyberpunkowych - prywatne firmy broniące swoich interesów. Nowoczesna armia oparta na optymalizacji koszt/efekt. (takie krasnoludy). Biją innych kiedy się opłaca.
* Conglomerate - zbuntowane kolonie - komuniści, anarchiści, survivaliści, libertarianie - co popadnie, często ideologicznie sprzeczne, sprzymierzone w imię wolności. Armia oparta na nieoptymalnych ale ciężkich jednostkach (przerobiony sprzęt przemysłowy) oraz ilości. (takie orki). Biją innych by zachować niepodległość.
* Cartel - piraci i bandyci. Armia oparta o atak z zaskoczenia i wyłączanie wroga z walki bez zabijania, abordaż oraz modyfikowane jednostki innych armii. (archetyp piracki). Biją innych dla łupów.
* Society - genetycznie udoskonalona elita z reguły infiltrująca pozostałe obozy jednak czasem walcząca. Armia oparta o egzotyczne technologie i wypasionych oficerów. (takie elfy). Biją innych jak ktoś stanie w poprzek ich super spiskom.
Ostatnio zmieniony śr sty 30, 2013 6:04 pm przez Albiorix, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
oggr
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 229
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:27 pm

Tworzymy uniwersum do WTB

śr sty 30, 2013 6:18 pm

Mi się podoba:D czekamy na kolejne:)
 
Awatar użytkownika
oggr
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 229
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:27 pm

Tworzymy uniwersum do WTB

śr lut 13, 2013 6:13 pm

Ja proponuje dać coś w stylu bebopa. Korporacje i rządy planet walczą ze sobą o surowce na księżycach i planetach. Np ziemianie używają np przerobionych okrętów wojennych np pancerniki konwencjonalne w silnikami rakietowymi itp. Myślę że 4-5 frakcji wystarczy.

Walki można prowadzić w całym układzie słonecznym. Zarówno w przestrzeni jak i na powierzchni bądź pod nią. (Coś w stylu serialu Saab)
 
mati13u
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: sob lut 18, 2012 5:47 pm

Tworzymy uniwersum do WTB

ndz lut 17, 2013 8:48 pm

ja proponuję żeby to był skirmish z frakcjami podanymi przez użytkownika Albiorix
Chociaż ja preferował bym umieszczenie w realiach dzikiego zachodu.

Ave
Mateusz
 
Awatar użytkownika
oggr
Częsty bywalec
Częsty bywalec
Posty: 229
Rejestracja: czw lip 23, 2009 4:27 pm

Tworzymy uniwersum do WTB

pn lut 18, 2013 7:08 pm

Czekamy na kolejne propozycje uniwersum. @mati13u dokładniej opisz swoją propozycję.
 
mati13u
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: sob lut 18, 2012 5:47 pm

Re: Tworzymy uniwersum do WTB

pn lut 18, 2013 8:40 pm

Więc tak:

Rząd- dąży do umocnienia, utrwalenia i rozszerzenia Państwa. średnio wyszkoleni z naciskiem na jak najmniejsze straty własne i najwyższe wroga. Używają broni przestarzałej/kradzionej firmą i kolonistą/tworzonej z broni zniszczonej lub pozostałej po bitwach po w/w. Walczą z tymi którzy zagrażają państwu.

Firmy-Firmy ze ,,starego świata" i wielkie plantacje(jak plantacje np. bawełny w Ameryce). Wszelkie nowości technologiczne, wyszkolenie na najwyższym poziomie. Walczą jak im się opłaca.

Buntownicza ludność rdzenna(Indianie)- chce zachować niepodległość i tereny. Urodzeni wojownicy, używają broni nieznanej pozostałym frakcją, może trochę zacofanej jednak o wiele bardziej skutecznej w ich rękach od broni którą walczą z nimi inne frakcje( w rekach innych frakcji) np dmuchawki. Głównie atakują z ukrycia, z dystansu, tworzą zasadzki, wprowadzają przeciwnika w teren nieznany(np. dżungla). Są to doświadczeni wojownicy o wiele lepiej wyszkoleni od innych frakcji(jako cała armia w porównaniu z całymi armiami) jednak jest ich niewiele, bądź są ukryci. Walczą gdy naruszane są ich terytoria.

Koloniści- rasa wyższa(jak anglicy i elfy) chce uniemożliwić rozwój Państwa i zachować na tych terytoriach kolonie. Średnio
wyszkoleni z nowoczesną bronią. Zwykli żołnierze niekoniecznie przekonani do słuszności walki.

Najemnicy- zagubieni na drodze życia, w pewnym momencie nie wiedzieli gdzie iść- wybrali złoto. Walczą dla każdego kto zaoferuje więcej. Są to tacy komandosi = najlepsze wyszkolenie + najlepsza broń. Pochodzą z wszystkich w/w frakcji, mogą dołączać do wszystkich z wyjątkiem rdzennej ludności. Nie są przywódcami, a samodzielnie działającymi machinami do zabijania-nie mogą kierować armia. jest ich garstka każdy jest inny.


Przepraszam jeśli tekst podobny stylistycznie do tekstu Albiorix-a.

Ave
Mateusz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości