Zrodzony z fantastyki

  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 20
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 10:26 am

Wstepnie też myślałem, że może zaalarmować kogoś stąd pomysł powieszenia go, ale i tak się zorientują. Dodatkowo, nurt jest szybki, a w dole z tego co kojarzę woda będzie szła dołem rzeki, na górze będzie można przeskoczyć. Jest spora szansa, że nie zauważą, a nawet jak dostrzegą, to mogą się rozdzielić.
 
Awatar użytkownika
Feniks
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5008
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 10:34 am

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 10:37 am

Oczywiście jest jeszcze szansa, że Troll nie ma nic wspólnego z całym zamieszaniem i zaalarmujecie kogoś, kto normalnie nie zdały sobie sprawy, że coś się dzieje w okolicy. :P

Jest też szansa, że już dawno o was wiedzą :P
 
Awatar użytkownika
uday
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 59
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:30 pm

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 3:57 pm

W dole rzeki jest bród. W górze rzeki jest przewężenie, podobno na tyle wąskie, że człowiek może przeskoczyć. W takim razie koń powinien dać sobie radę bezproblemowo. Ale co jeśli skarpa się zawaliła?
 
Awatar użytkownika
Pipboy79
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2881
Rejestracja: śr sty 26, 2011 10:15 am

Re: [WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 4:25 pm

Suldarr'essalar pisze:
1. Ciało trolla albo spuścić do wody, albo powiesić na linie nad wodą.


-Olać go. Zostawmy go jak jest i się nieprzejmujmy :)



Suldarr'essalar pisze:
2. Ciała ludzi spalić i usypać prowizoryczny kurhan.


-Zgadzam się ale z pominięciem etapu spalenia. Uzbieranie drewana i spalenie i czekanie aż się rozchajca stos a potem się schajcają ciała i jeszcze potem sypanie górki no to strata czasu. No i znaki dymne będzie widać i czuć w okolicy aż miło. Więc lepiej poprostu ich przysypmy i będzie po kłopocie.



Suldarr'essalar pisze:
3. Zaniechać zwiadu drugiego brzegu. Nie idziemy tamtędy ze względu na psa i wierzchowca, więc nie ma sensu się tam zapuszczać. Dodatkowo, jeśli ktoś Was zacznie gonić, nikt wam nie pomoże.


-Słusznie.



Suldarr'essalar pisze:
4. Przeprawić się przez bród w górze rzeki. Jeśli będzie trzeba, to przy użyciu konia i asekurując się linami.


-Bród jest zdaje się w dole rzeki.W górze jest chyba jakiś przeskok czy co. Ja jestem za brodem w dole rzeki. No i jeszcze on chyba jest bliżej.



uday pisze:
W dole rzeki jest bród. W górze rzeki jest przewężenie, podobno na tyle wąskie, że człowiek może przeskoczyć.


-No ja też tak to skumałem ale jak źle to niech mnie ktoś poprawi :)



uday pisze:
Ale co jeśli skarpa się zawaliła?


-A co jeśli nie? A co jesli w ogóle tam nie dotrzemy? Będziem na miejscu obadamy sprawę to się będziem martwić i główkować a na razie zajmijmy się tym czym możem siem zająć :)
 
Awatar użytkownika
Feniks
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5008
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 10:34 am

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 4:31 pm

Pipboy będą kary do PD za nie trzymanie się limitu długości postów :P :mrgreen:
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 5:09 pm

Zmodyfikowałem posta minimalnie.

Widzę tu spory konflikt przywódczy, jak zwykle chyba w PBFach. Ustalmy coś, zanim sesja zamieni się w 10-cio stronicową debatę nad urwiskiem. Bo póki co jest tak, że Udo idzie po chrust, Rycerz mówi, że nikogo palić nie będzie. Ludzie zorganizujmy się!
Ostatnio zmieniony wt maja 14, 2013 5:09 pm przez Suldarr'essalar, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Pipboy79
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2881
Rejestracja: śr sty 26, 2011 10:15 am

Re: [WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 5:26 pm

Feniks pisze:
Pipboy będą kary do PD za nie trzymanie się limitu długości postów


-Tnij waszmość jeśli musisz :)



Suldarr'essalar pisze:
Ludzie zorganizujmy się!


-My jako Gracze to się możemy... Niech to załatwią BG. Może jakiś teścik i wtedy ktoś kto zbierze najwięcej sukcesów po prostu przekona do swojego zdania resztę. :)
 
Awatar użytkownika
Qrchac
Szef działu
Szef działu
Posty: 766
Rejestracja: wt gru 25, 2007 2:00 pm

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 6:02 pm

Póki co wszyscy zgadzamy się, żeby iść do brodu i tego się trzymajmy. Rzucać chyba nie ma sensu bo to na BG raczej nie działa i chyba nie o to chodzi. A ko ma jaki wpływ na kogo to raczej musiałby Feniks ocenić i podjąć decyzję, bo jako jedyny ma wgląd w karty i wie kto jak oddziałuje na innych. ;)

Co do zwiadu to można nie trzeba, choć wolałbym wiedzieć, czy kilkaset metrów dalej nie ma obozu bandytów albo niedawno spalonych chat. Choć na siłę nie będę tego forsował.
 
Awatar użytkownika
uday
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 59
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:30 pm

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 6:03 pm

Jestem za mechanicznym rozwiązaniem. W końcu to przede wszystkim Inteligencja i Ogłada opisują naszych BG, a nasze widzimisię dopiero w drugiej kolejności.

Jeśli ktoś ma dowództwo i rzuci na to dowództwo, to poczuje respekt i zrobi co się mu nakazało (czy ja jako gracz tego chcę, czy nie). Analogicznie przekonywanie i ew. zastraszanie. Mam tylko nadzieję, że nie przerodzi się to w sterowanie całą drużyną przez osobę, bo akurat tak siądą rzuty :P

Inna opcja to chyba ankiety dotyczące każdej drobnostki. Ale to zajmie duuużo czasu.
Ostatnio zmieniony wt maja 14, 2013 6:11 pm przez uday, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Olhado
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 72
Rejestracja: pn kwie 29, 2013 2:30 pm

Re: [WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 6:23 pm

A po co tu ankiety?

Chyba każdy się zgadza, że musimy szybko ogarnąć te trupy i się wynieść z tego miejsca.
Jedyna szybka i cywilizowana opcja to przysypanie/przywalenie kamieniami jeśli jakieś znajdziemy i tyle. Spalić się ich nie da, bo raz że pada, dwa że pada od jakiegoś czasu i drewno mokre, trzy że trzeba by wielki stos i długo to palić (zwłoki to nie chrust, więc wcale tak łatwo i szybko się ich ogniem nie usuwa :/), cztery dodatkowo przyciągałoby to do nas uwagę czego raczej nie chcemy.

Kolejna rzecz na którą się wszyscy zgadzają to wyprawa do brodu, więc tu też nie widzę problemu...

Zwiad w tym miejscu nie wiem po co robić, ale jak chcecie to róbcie byle szybko, bo tkwimy jak kołki i dyskutujemy nie wiem o czym.
Ja tam zapędów przywódczych nie mam, moja postać też nie, ale tutaj chyba ich nie potrzeba... Wystarczy po prostu by wszyscy się zgodzili, że ogarniamy trupy i czym prędzej ruszamy do brodu.

No chyba że ja coś przegapiłam i ktoś miał serio coś przeciwko tym opcjom?
 
Awatar użytkownika
K.D.
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1103
Rejestracja: śr paź 19, 2005 8:13 pm

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 6:33 pm

Problem jest taki, że to debata na temat rzeczy, która ma dokładnie zerowy wpływ na rozgrywkę - pozbycie się ciał wisielców. Ja myślę, że jeśli wszyscy się zgadzamy co do pójścia w stronę brodu, to po prostu MG da w odpisie "Po załatwieniu sprawy kłopotliwych nieboszczyków, drużyna ruszyła w dalszą drogę..." i wsio. Tym bardziej jeśli Qrchac za namową Spalonego odpuści sobie zwiad, ja byłbym za popchnięciem akcji do przodu. I żadnego mi tutaj mechanicznego manipulowania Kasimirem :D

Co do przywództwa, chyba jasnym jest że Kazik to jedyna sensowna opcja.

Szkoda mi tylko domniemanych skarbów trolla, ale chyba nie ma co liczyć że coś znajdziemy.
Ostatnio zmieniony wt maja 14, 2013 6:37 pm przez K.D., łącznie zmieniany 2 razy.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Feniks
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5008
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 10:34 am

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 6:52 pm

OK ja to widzę tak.

Na razie na 100% nie palicie wisielców, bo po prostu się nie da, mokre drewno, mokre wisielce, brak podpałki itp. Wiec ładujecie je na kupę i zakrywacie kamieniami ziemią i tyle.

Głowę trolla rycerz bierze, paliła się w oliwie dość długo by całe mięso odlazło, resztki zeskrobie soie przy postoju.

Idziecie do brodu. Jedyne co chcę wiedzieć czy Qra dalej chce iść na zwiad czy odpuszcza. Jak chce a wy nie chcecie to będzie sporny test przekonywania i jedziemy dalej, żeby nie przedłużać. Qra daj znać co robisz. Odpiszę wam jak wrócę z nowego startreka.
 
Awatar użytkownika
Qrchac
Szef działu
Szef działu
Posty: 766
Rejestracja: wt gru 25, 2007 2:00 pm

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 7:02 pm

Jak widać odpisałem i przez przypadek zgodnie z tym co tutaj ustalono. No może jedynie trochę przeaktorzyłem, ale co tam, przynajmniej zobaczycie ułamek talentu Karla :P
 
Awatar użytkownika
uday
Użytkownik zaawansowany
Użytkownik zaawansowany
Posty: 59
Rejestracja: pn wrz 05, 2005 8:30 pm

Re: [WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 8:29 pm

K.D. pisze:
Problem jest taki, że to debata na temat rzeczy, która ma dokładnie zerowy wpływ na rozgrywkę - pozbycie się ciał wisielców.

Nawet gorzej.Wszyscy się zgadzali, że trzeba ich odesłać na tamten świat. Kwestia dotyczyła - jak? Brakowało mi informacji z góry (popartej szybką analizą statów i zdrowym rozsądkiem): "Wydaje się wam, że postacie A, B i C rzeczywiście mają rację" i by było po problemie.

K.D. pisze:
Co do przywództwa, chyba jasnym jest że Kazik to jedyna sensowna opcja.

Uważasz, że dwóch upartych krasnali, albo dumny rycerz będzie przyjmować rozkazy od fircyka z wielkiego miasta? ;)

Ruszajmy więc do brodu. Oby nie okazało się, że pierwszy, który przedostanie się na drugi brzeg dostanie strzałę między łopatki ;)
 
Awatar użytkownika
K.D.
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1103
Rejestracja: śr paź 19, 2005 8:13 pm

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 8:46 pm

Uważasz, że dwóch upartych krasnali, albo dumny rycerz będzie przyjmować rozkazy od fircyka z wielkiego miasta?

Oczywiście!
 
Awatar użytkownika
Pipboy79
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2881
Rejestracja: śr sty 26, 2011 10:15 am

Re: [WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 8:58 pm

K.D. pisze:
Co do przywództwa, chyba jasnym jest że Kazik to jedyna sensowna opcja.


-Wyczuwam nieśmiałą próbę żartu... :D



uday pisze:
Uważasz, że dwóch upartych krasnali, albo dumny rycerz będzie przyjmować rozkazy od fircyka z wielkiego miasta?


-Bardzo ciekwawe pytanie :)



K.D. pisze:
Oczywiście!


-Bardzo ciekawa odpowiedź :) Szykuje się gorąca sesja :)



No a co do sesji

-Jak wyglądają ci wisielcy? Jak zginęli?
 
Awatar użytkownika
K.D.
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1103
Rejestracja: śr paź 19, 2005 8:13 pm

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 9:17 pm

-Wyczuwam nieśmiałą próbę żartu...

Nie taką znowuż nieśmiałą ;)
 
Awatar użytkownika
Suldarr'essalar
Arcypsion
Arcypsion
Posty: 13173
Rejestracja: sob maja 28, 2005 9:27 pm

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 9:22 pm

uday pisze:
Jeśli ktoś ma dowództwo i rzuci na to dowództwo, to poczuje respekt i zrobi co się mu nakazało (czy ja jako gracz tego chcę, czy nie). Analogicznie przekonywanie i ew. zastraszanie. Mam tylko nadzieję, że nie przerodzi się to w sterowanie całą drużyną przez osobę, bo akurat tak siądą rzuty :P

Inna opcja to chyba ankiety dotyczące każdej drobnostki. Ale to zajmie duuużo czasu.
A nie możemy tego po prostu ustalić w komentarzach?
To tak na przyszłość, bo tu jest pozamiatane już ;)
 
Awatar użytkownika
K.D.
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1103
Rejestracja: śr paź 19, 2005 8:13 pm

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 9:29 pm

A nie możemy tego po prostu ustalić w komentarzach?

Pisanie komentów marnuje czas, a czas to pieniądz. Widzicie, musimy działać jako sprawna, jednomyślna machina by uzyskać optymalną prędkość dokonywania trudnych wyborów. W obliczu tego proponuję uczynić jedno z nas* Naczelnikiem do Spraw Wszelakich i przywódcą grupy.

http://www.youtube.com/watch?v=sy9FRli7ODg

* Kasimira.
Ostatnio zmieniony wt maja 14, 2013 9:31 pm przez K.D., łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Pipboy79
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2881
Rejestracja: śr sty 26, 2011 10:15 am

Re: [WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 10:18 pm

Suldarr'essalar pisze:
A nie możemy tego po prostu ustalić w komentarzach?
To tak na przyszłość, bo tu jest pozamiatane już


-Się znaczy zgadzam się, że tera już po ptokach i że na przyszłość przydałoby się ustalenie co robimy w podobnych sytuacji. Ustalanie w komentach może być pomocne ale trochę trwa i nie gwarantuje sukcesu, że się dogadamy. Ponadto po części to w sumie nasi hirołsi muszą sie dogadać a nie my. Więc jak się da dogadać w sesji albo w komentach to spoko. Ale przydałaby się alternatywa co robimy jesli się będzie przedłużać a się nie będziemy mogli dogadać.

-Ja widzę dwa rozwiązania: kostkologia i ilość sukcesów w teście albo wyłonienie lidera i niech on się martwi o co kaman.



K.D. pisze:
W obliczu tego proponuję uczynić jedno z nas* Naczelnikiem do Spraw Wszelakich i przywódcą grupy.


-Tak? No w sumie może być. A jak wybierzem szefa? Jakieś propozycję?
 
Awatar użytkownika
K.D.
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1103
Rejestracja: śr paź 19, 2005 8:13 pm

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 10:37 pm

-Tak? No w sumie może być. A jak wybierzem szefa? Jakieś propozycję?

Podesłać CV ;) A na serio to trochę żartowałem, bycie liderem grupy to zawsze jest rzecz kontrowersyjna. Najlepiej chyba będzie jeśli taka sprawa wyjdzie w praniu, metodą organiczną - postaci która podczas sesji wykaże się głową na karku, zdolnościami przywódczymi i odpowiednią charyzmą reszta awanturników powoli zacznie ufać i liczyć na nią jako na osobę mającą ostatnie zdanie, jednocześnie zachowując odpowiednią dozę demokracji i wolność słowa. Coś jak Roy z OotS.
 
Awatar użytkownika
Pipboy79
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2881
Rejestracja: śr sty 26, 2011 10:15 am

Re: [WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 10:42 pm

-Spoko. Można tak zrobić. Ale tooznacza pozostawienie sytuacji takiej jaka jest obecnie jak la mnie. Czyli przy każdej dłuższej wątpliwej sytuacji będą dywagacje która opcyja jest ta najlepciejsza. Nie mówię, że nie jest to ciekawe rozwiązanie ale na pewno nie szybkie. Ot, kwestia wyboru na czym nam bardziej zależy.
 
Awatar użytkownika
Feniks
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5008
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 10:34 am

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 11:17 pm

Ja osobiście nie widzę rozwiązania z leaderem, bo wtedy gram z jednym graczem i 6 pomocnikami, którzy muszą robić to co każe. Najrozsądniej w takich sytuacjach jest się dogadać w sesji/komentarzach. Odegrać to tak jak działa na żywo i sam się leader z czasem wyłoni.

Np 2 postacie mówią, że idą po chrust, reszta że kopie kurhany, postacie które poszły po chrust wracają za 2h a ciała już pochowane. Mogą teraz rozkopać te groby, ale reszta może ich powstrzymać. Jedna z grup wygrywa, druga budzi się po 6 godzinach przy obozowisku, daleko od ciał. Po dwóch czy trzech walkach na pięści w drużynie wyłoni się jakiś podział władzy.

Opcja druga jest taka, że jeżeli są dwie różne opinie to z każdej z grup wybiorę leadera, dodam mu bonus za ilość ludzi, którzy go popierają i rzucę na sporny test przekonywania.

PS: Biorę się za odpisywanie za chwilę, ale są szanse, że skończę jutro, zobaczymy jak pójdzie.
 
Awatar użytkownika
Pipboy79
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2881
Rejestracja: śr sty 26, 2011 10:15 am

Re: [WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 11:30 pm

-Ja grałem w sesje z liderem i było swietnie. Właściwie mówię tu o Inwazji i tam się to sprawdza.

-Bynajmniej nie sprowadzałbym roli lidera/szefa do superwładczej i dominującej fuchy zmieniających pozostałych BG w BNów odgrywanych przez Graczy. Lider służy do podejmowania decyzji, zwłaszcza takich rzutujących na losy całej drużyny ale nie tłamsi czy nie gasi jakoś innych BG. Oszczędza to czas i wyjaśnia sytuację moim zdaniem.

-Kostkologia nie jest zła. Uwypukla rolę BG kosztem Graczy i ich ustaleń pozasesyjnych. Ale czemu czekać na spolaryzowanie się grup? Czemu nie rzucać od razu jak pojawią się dwie sprzeczne opinie? Jak w tym przykładzie o chruście i kopaniu,czemu nie rzucać na jakieś przekonywaniu przed rozejściem się ludzi do osobnych questów? Przecież w grze widać, że jedni idą po drewienka i je po kolei znoszą a drudzy zaczynają usypywać stosik ziemi i kamieni.
 
Awatar użytkownika
Feniks
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5008
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 10:34 am

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

wt maja 14, 2013 11:51 pm

-Kostkologia nie jest zła. Uwypukla rolę BG kosztem Graczy i ich ustaleń pozasesyjnych. Ale czemu czekać na spolaryzowanie się grup? Czemu nie rzucać od razu jak pojawią się dwie sprzeczne opinie? Jak w tym przykładzie o chruście i kopaniu,czemu nie rzucać na jakieś przekonywaniu przed rozejściem się ludzi do osobnych questów? Przecież w grze widać, że jedni idą po drewienka i je po kolei znoszą a drudzy zaczynają usypywać stosik ziemi i kamieni.


Bo chce uniknąć sytuacji
BG1- Idę do sklepu kupić coś do picia.
BG2- Wcale, że nie idziesz, nie zgadzam się.
Gracze: "Mistrzu rzuć nam"

Rzuty między graczami w moim mniemaniu to ostateczność, po tym jak wam nie uda się dojść do jakiegoś kompromisu. Rozmowy i komentarze są po to żebyście mogli odegrać i przekonać się wzajemnie zanim dojdzie do patowej sytuacji, która wymaga rzutów. Bo inaczej dojdziemy do absurdu, że będę wam rzucał na początku dnia i ta postać będzie decydowała za wszystko.
 
Awatar użytkownika
Pipboy79
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 2881
Rejestracja: śr sty 26, 2011 10:15 am

Re: [WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

śr maja 15, 2013 12:06 am

-Rozumiem ten punkt widzenia ale bez przesady, ja mówię o normalnej grze a nie o patologii :) Nie wiem jak inni ale nigdy nie grałem w ten sposób i nie mam zamiaru. :)

-Ponadto mówimy o sytuacjach gdy nie da rady się "normalnie" dogadać i groziłyby przedłużającymi się dyskusjami.

-W momencie gdy dwaj BG mają odmienne zdanie a da radę zrobić tylko jedno z nich a powiedzmy, że sprawa jest na tyle ważna dla sytuacji że nie da jej się pominąć to rzut kostką jest jak najbardziej na miejscu. Wówczas widać, że gadają ze sobą postacie w grze a nie Gracze przed kompem.
 
Awatar użytkownika
K.D.
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1103
Rejestracja: śr paź 19, 2005 8:13 pm

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

śr maja 15, 2013 12:09 am

Zobaczymy, może z czasem zaczniemy podchodzić do spraw po prostu bardziej jednomyślnie, z większą uwagą na to by nie zaplątać się w bezsensownych dyskusjach. Jestem ciekaw następnej sytuacji która wystawi naszą koordynację na próbę(miejmy nadzieję że cokolwiek to będzie, posypią się pedeki :papieros: ).
 
Awatar użytkownika
Qrchac
Szef działu
Szef działu
Posty: 766
Rejestracja: wt gru 25, 2007 2:00 pm

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

śr maja 15, 2013 12:20 am

Jeszcze nie spotkałem się z sytuacją, żeby konieczne były rzuty kości w relacjach między BG. No może raz było graniczenie i prawie skończyło się linczem w sesji, prawda Feniksie? :D Poza tym wystarczy, że jedna postać ma trochę wyższe social skills i za moment reszta będzie szła bezwolnie za nim/nią albo pójdzie na noże bo cały czas wygrywa. To bardzo szybka droga do rozpadu ekipy i najczęściej sesji.

Po prostu musimy wypracować kompromis w dogadywaniu się i tyle.
Ostatnio zmieniony śr maja 15, 2013 12:40 am przez Qrchac, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:
 
Awatar użytkownika
Feniks
Fantastyczny dyskutant
Fantastyczny dyskutant
Posty: 5008
Rejestracja: ndz lis 07, 2004 10:34 am

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

śr maja 15, 2013 1:14 am

No może raz było graniczenie i prawie skończyło się linczem w sesji, prawda Feniksie?


No raz było nie daleko ale generalnie dawaliśmy radę. Myślę, że z czasem wasze postacie jak i wy sami jako gracze będziecie lepsi w ustalaniu czego chcecie i będziecie lepiej rozumieli czego spodziewać się po pozostałych graczach i ich postaciach. Na razie na dobrą sprawę to się dobrze jeszcze nie znamy, zarówno gracze jak i postacie.
 
Awatar użytkownika
K.D.
Zespolony z forum
Zespolony z forum
Posty: 1103
Rejestracja: śr paź 19, 2005 8:13 pm

[WFRP 2ed] Zwyczajni Niezwyczajni (Komentarze)

śr maja 15, 2013 1:54 am

Oki, mam dwa luźne plany:

1. W dziesięć minut przetrzepać chaszcze po naszej stronie, uważnie obserwować drugi brzeg. Najlepszy pływak - w domyśle rycerz na koniu, może z pasażerem żeby było bezpiecznej - płynie pierwszy z liną, której jeden koniec trzyma któreś z nas. Linę przywiązuje po drugiej stronie, i asekurując się ową liną przepływamy dwójkami. Kto ma broń dystansową, ten ma ją naładowaną pod ręką i robi ready action żeby ustrzelić jakiegokolwiek agresora. Każdy z osobna osłania resztę. Gdybym był banitą, poczekałbym z atakiem na moment kiedy jak najwięcej oponentów będzie się znajdować w wodzie, gdzie nie sposób będzie się bronić.

Więc rycerz -> dwie osoby -> dwie osoby -> ostatnia dwójka, lub rycerz z pasażerem -> jedna osoba -> dwie osoby -> dwie osoby. W ten sposób, mam wrażenie, będzie optymalnie pod względem możliwości odparcia ataku.

2. Budujemy tratwę i przeprawiamy się w ten sposób, jak Top Gear w Afryce. Zajmie to trochę czasu, ale będzie bardziej komfortowo. Nie wiem czy jest sens, biorąc pod uwagę Łatwy test pływania i świeżutkie PSy. Największe zmartwienie to chyba nieunikniony atak(chyba że Feniks chce nam zmącić w głowach ;) ).

Fajnie byłoby gdybyśmy przed pisaniem postów przedstawili tutaj swoje racje i pomysły. Pokłócić o nie możemy się już in character :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 20

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości